Jump to content
IGNORERAD

Svensk död efter fall från balkong i Pattaya


MPR Nyheter

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    6

  • Boa52

    5

  • Soengsang

    4

  • Scandinaviancorner

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

hemsk vad ni spekulerar :huh:

Som käringar

 

Håller med dej , en är död hur många inlägg som helst om det och sam gubben har kollat hur många bilar han hade Sam gubben antingen är du full som fan eller inte klok. lite Flasch back bara snacka skit

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med dej , en är död hur många inlägg som helst om det och sam gubben har kollat hur många bilar han hade Sam gubben antingen är du full som fan eller inte klok. lite Flasch back bara snacka skit

Släpp sargen och kom in i matchen :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Släpp sargen och kom in i matchen :)

Det har Boa aldrig klarat förut.Så varför nu??Hursomhelst gått nytt år Mr T.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Släpp sargen och kom in i matchen :)

Ja den där Boa är nog den mest efterblivna varelsen på denna jord ,,,synd att citeringarna visar hans inlägg

där ligger facebook ett steg före blockerar man en id iot där så ser man dom aldrig mer v 

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka jävla sopor ni är som tror att ni vet vad detta handlar om,jag vet inget med spekulerar inte heller.RIP, visa lite respekt för fan det kunde varit ni eller någon ni känner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja den där Boa är nog den mest efterblivna varelsen på denna jord ,,,synd att citeringarna visar hans inlägg

där ligger facebook ett steg före blockerar man en id iot där så ser man dom aldrig mer v 

Ähhh han har bara lite otur när han skriver, troligen promillen som spökar :)

Han är nog snäll utan tangentbord.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Släpp sargen och kom in i matchen :)

Man kan väl inte spela en match när vissa är dummare än tåget. Varför kolla hur många bilar mannen har och vilken adress han har ,sjukt vissa har för lite att göra, leker med en trachedi, fel stavat så ni behöver inte gnälla om det. Sam gubben är ju som alltid utan järna

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan väl inte spela en match när vissa är dummare än tåget. Varför kolla hur många bilar mannen har och vilken adress han har ,sjukt vissa har för lite att göra, leker med en trachedi, fel stavat så ni behöver inte gnälla om det. Sam gubben är ju som alltid utan järna

Suck, men som sagt, det är inte lönt o förklara för nån som int begrip :)

Hursom, tragiskt sätt att avsluta sitt liv på, men å andra sidan kanske bättre att få sin sista tid i Pattaya än i en etta i en sunkig förort.

Inte lönt o spekulera, kan ju varit många orsaker till det hela.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja den där Boa är nog den mest efterblivna varelsen på denna jord ,,,synd att citeringarna visar hans inlägg

där ligger facebook ett steg före blockerar man en id iot där så ser man dom aldrig mer v 

Behöver inga blockeringar jag läser inte dina inlägg ,enkelt du är inte riktig , svarar aldrig på en fråga bara snacka skit

Link to comment
Dela på andra sajter

Helvete vad chockad jag blev nu.

Markus är en gammal barndomsvän till mig, har inte umgåtts på många år iofs.

Var en jävla fin o rolig kille .

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Bor en svensk kvinna på samma adress

Bilservice ,enskild firma 

3 bilar privat 

Märke / Modell
Färg
Typ
Årtal

Imponerande, tjockis!

Om du googlar runt lite till kanske du t.o.m. kan hitta bilder på hans barn,

eller kanske hans gamla mamma. Det vore väl nåt att visa för omvärlden.

 

Lycka Till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck, men som sagt, det är inte lönt o förklara för nån som int begrip :)

Hursom, tragiskt sätt att avsluta sitt liv på, men å andra sidan kanske bättre att få sin sista tid i Pattaya än i en etta i en sunkig förort.

Inte lönt o spekulera, kan ju varit många orsaker till det hela.

Ja man behöver bara googla på namnet så kommer allt upp så MAN BEHÖVER INTE KOLLA UPP HUR MÅNGA BILAR PERSONEN HAR DET KOMMER 

SÅ ATT SÄGA automatskt ,men det fattar väl inte en hjärndöd idi*t som Snoa

Link to comment
Dela på andra sajter

Betala kärringarna för helvete  så händer ingenting

Får erkänna att det var bland det roligaste som lästs här(inte för att jag läst så mycket) på bra länge. Eller i alla fall idag. Obekvämt att höra för vissa men ack så sant.

Speciellt när det gäller thailändska barbrudar.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Behöver inga blockeringar jag läser inte dina inlägg ,enkelt du är inte riktig , svarar aldrig på en fråga bara snacka skit

Du läser inte hans inlägg men svarar ändå på dem, är du tankeläsare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du läser inte hans inlägg men svarar ändå på dem, är du tankeläsare?

Ja man slutar aldrig förvånas ,ja det säger väl allt om stackaren 5555555555

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck, men som sagt, det är inte lönt o förklara för nån som int begrip :)

Hursom, tragiskt sätt att avsluta sitt liv på, men å andra sidan kanske bättre att få sin sista tid i Pattaya än i en etta i en sunkig förort.

Inte lönt o spekulera, kan ju varit många orsaker till det hela.

Läs vidare, int begrip. funderar vem som inte förstår, herre gud en man har dött och det finns folk som letar efter hans fru och bilar och skriver om det kan bara vara en som Sam gubben, fy fan

Link to comment
Dela på andra sajter

Skärp er herrar!

En person har lämnat. Orsaken vet ingen här.

Familjen och vänner är de som lider och funderar över detta tragiska nu.

Så låt detta va.

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

Skärp er herrar!

En person har lämnat. Orsaken vet ingen här.

Familjen och vänner är de som lider och funderar över detta tragiska nu.

Så låt detta va.

 

Tapatalkat

 

 

Äntligen ett vettigt inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

tänkte inte skriva nåt men kände att jag var tvungen.tragiskt lite chockade citat är  det när det gäller ett dödsfall r.i.p Med vänlig hälsning 8 kvar gott slut gott nytt på er ialla fall

Link to comment
Dela på andra sajter

Helvete vad chockad jag blev nu.

Markus är en gammal barndomsvän till mig, har inte umgåtts på många år iofs.

Var en jävla fin o rolig kille .

Medlem på forumet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Medlem på forumet?

Inte vad jag vet.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja man behöver bara googla på namnet så kommer allt upp så MAN BEHÖVER INTE KOLLA UPP HUR MÅNGA BILAR PERSONEN HAR DET KOMMER 

SÅ ATT SÄGA automatskt ,men det fattar väl inte en hjärndöd idi*t som Snoa

Och varför googlar du på hans namn , bara för att kunna skriva ett massa skit, varför lägger man ut frun, bilar och adress på ett forum, du måste tänka till du har stora problem med dej själv, läs 4 sista inläggen så förstår du

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...