Jump to content
IGNORERAD

Svensk död efter fall från balkong i Pattaya


MPR Nyheter

Recommended Posts

En 41-årig svensk ska enligt rapporter ha begått självmord genom att hoppa från den femte våningen på ett hotell i södra Pattaya under onsdag kväll.
Polis och sjukvårdare kallades till Scenery City Hotel på Soi 11 Pattaya Second Road och leddes där till platsen där mannen fallit. Det tog räddningsarbetare nästan en timme att få ut kroppen eftersom den befann sig i ett smalt utrymme mellan två byggnader.
Enligt polisen fanns inga tecken på kamp i rummet, men på balkongen fanns ett uppochnedvänt bord och cigarettfimpar. Enligt hotellpersonal var han ensam i rummet och polisen tror att det rör sig om ett självmord. Tillsammans med den svenska ambassaden ska man försöka fastställa eventuella motiv för ett självmord.

Källa: http://pattayaone.net/Pattaya-news/220292/swedish-suicide-at-south-Pattaya-hotel/#prettyPhoto

dead-2-2.thumb.jpg.b8b0d77d9bc54ee78237a

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    6

  • Boa52

    5

  • Soengsang

    4

  • Scandinaviancorner

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk

En 41-årig svensk ska enligt rapporter ha begått självmord genom att hoppa från den femte våningen på ett hotell i södra Pattaya under onsdag kväll.
Polis och sjukvårdare kallades till Scenery City Hotel på Soi 11 Pattaya Second Road och leddes där till platsen där mannen fallit. Det tog räddningsarbetare nästan en timme att få ut kroppen eftersom den befann sig i ett smalt utrymme mellan två byggnader.
Enligt polisen fanns inga tecken på kamp i rummet, men på balkongen fanns ett uppochnedvänt bord och cigarettfimpar. Enligt hotellpersonal var han ensam i rummet och polisen tror att det rör sig om ett självmord. Tillsammans med den svenska ambassaden ska man försöka fastställa eventuella motiv för ett självmord.

Källa: http://pattayaone.net/Pattaya-news/220292/swedish-suicide-at-south-Pattaya-hotel/#prettyPhoto

dead-2-2.thumb.jpg.b8b0d77d9bc54ee78237a

En 41-årig svensk ska enligt rapporter ha begått självmord genom att hoppa från den femte våningen på ett hotell i södra Pattaya under onsdag kväll.
Polis och sjukvårdare kallades till Scenery City Hotel på Soi 11 Pattaya Second Road och leddes där till platsen där mannen fallit. Det tog räddningsarbetare nästan en timme att få ut kroppen eftersom den befann sig i ett smalt utrymme mellan två byggnader.
Enligt polisen fanns inga tecken på kamp i rummet, men på balkongen fanns ett uppochnedvänt bord och cigarettfimpar. Enligt hotellpersonal var han ensam i rummet och polisen tror att det rör sig om ett självmord. Tillsammans med den svenska ambassaden ska man försöka fastställa eventuella motiv för ett självmord.

Källa: http://pattayaone.net/Pattaya-news/220292/swedish-suicide-at-south-Pattaya-hotel/#prettyPhoto

dead-2-2.thumb.jpg.b8b0d77d9bc54ee78237a

Inte den förste farangen i Pattaya som väljer att hoppa från höga balkonger.

Skulle jag vilja ta livet av mig så skulle jag välja en mer säker metod.

Risken finns ju att han eller hon blir rullstollsbundna resten av livet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Inte den förste farangen i Pattaya som väljer att hoppa från höga balkonger.

Skulle jag vilja ta livet av mig så skulle jag välja en mer säker metod.

Risken finns ju att han eller hon blir rullstollsbundna resten av livet.

BTT

Det är kanske lättare att tänka rationellt när du sitter hemma i trygga soffan än i en situation när typ hela världen har rasat samman.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir ännu lägre om man står på ett uppochnervänt bord.  [emoji20]

Stark analys att lista ut att glasskivan inte tål att stå på men kan hålla för att hålla pinnen upprätt.

Eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Stackars Göteborgare, han kanske snubblat i fyllan och villan, behöver inte alls vara självmord, kan även vara sjukdom, eller att kärestan svek honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stackars Göteborgare, han kanske snubblat i fyllan och villan, behöver inte alls vara självmord, kan även vara sjukdom, eller att kärestan svek honom.

Tror han var från Mölndal. Verkar som han hade egen blfirma.

Tragiskt oavsett vad som hänt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

 

Vad är det du försöker säga ????

 

/matz

Är det så svårt att förstå!!!    Betala kärringarna  Fittan är inte gratis i Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det så svårt att förstå!!!    Betala kärringarna  Fittan är inte gratis i Thailand

kanske inte i Khaolak, Pattaya och Phuket, 

Här i Chiang Mai är det gratis. Bara se sig om och ta dig bort från turiststråken.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

kanske inte i Khaolak, Pattaya och Phuket, 

Här i Chiang Mai är det gratis. Bara se sig om och ta dig bort från turiststråken.

 

Första nypet kan ofta vara gratis men sen kommer en väl planerad avbetalningsplan :( 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Första nypet kan ofta vara gratis men sen kommer en väl planerad avbetalningsplan :( 

Har inte fått någon avbetalning plan än trots att jag nyper och nyper och inte bara nyper i många år nu.

Som sagt jag håller mig borta från turiststråken 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Första nypet kan ofta vara gratis men sen kommer en väl planerad avbetalningsplan :( 

Ha ha så sant så sant

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det så svårt att förstå!!!    Betala kärringarna  Fittan är inte gratis i Thailand

Så du vet att han inte betalat och därför måste betala med sitt liv???

Tråkigt tråkigt men du har säkert koll på vad som händer 100 mil ifrån dej

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte fått någon avbetalning plan än trots att jag nyper och nyper och inte bara nyper i många år nu.

Som sagt jag håller mig borta från turiststråken 

 

Några inser hur det förhåller sig ganska snart, andra behöver några år för att förstå medan vissa lever återstoden av sina liv utan att ha förstått någonting.

Förmodligen lever den sistnämnda gruppen lyckligast.

Egentligen ingen skillnad var man än lever i världen, fast jag tycker det är lite mer uppenbart  i sydostasien, för den som nu vill förstå alls vill säga.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Stackars Göteborgare, han kanske snubblat i fyllan och villan, behöver inte alls vara självmord, kan även vara sjukdom, eller att kärestan svek honom.

Att "kärestan svek honom eller skinnade honom så han nästan var utblottad kan vi nog utgå ifrån.

Händer ju dagligen i Pattaya.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...