Jump to content
IGNORERAD

Udon The finale Countdown


John Khonken

Recommended Posts

Jag är ledsen att jag inte hunnit skriva något i veckan. Men tiden räcker inte till.

Denna dag började som alla andra dagar med en underbar morgon med tiracen. Sedan ut och äta frukost lunch . Som vanligt en blandning av ko pat gai-pappaya sallad och soppa. Efter denna delikata lunch ut och shoppade. Som jag skrev redan första dagen brakade resväskan sönder. Nu var det dags för en ny. Det är bara hoppas den är lite bättre. Men är lite tveksam. Sedan tillbaka till hotellet och lämnade resväskan och tog med den trasiga till tiracens hem.Hon förvara alla kläder i resaväskor. Hon hade redan en gammal från mig. Tiracen hade såklart planer än en gång. Nu skulle tiracen göras fin inför resan. Som hon behövde det. Men som vanlig karl protesterar man aldrig. Mig skickade hon till ett internet cafe. Jag klagade inte. Man har varit lite avskruren från omvärlden så . Nu tog man igen allt. Efter ca en timme tyckte jag det var dags att gå tillbaka till tiracen för att se drömmen. Men när man kom fram tror ni tiracen var färdig. Inte en chans. Så där satt en ensam farang och tjattrade med en samling thaikvinnor. Jag kan lova dom tjattrade. Frågade om allt. jag tror tiracen var lite stolt. För man har ju lärt sig att le och låtsas förstå.  Efter ca 2 timmar var tiracen nöjt och jag 200bath fattigare. Otroligt billigt. Nu var tiracen väldigt sexig. Efter det var det bara att åka hem och ha det myssigt. Titta på tv och mysa. Dags att packa för tiracen hade köpt billjeter en dag tidigare än vad vi kom överens om. Antagligen för att vi skulle få sitta i första klass på bussen.  Innan vi skulle åka gick vi till resturangen där kamraten arbetade och åt Ko pat gung +Ko pat mu soap. Satt och väntade på bussen som skulle gå 7 på kvällen. Vi kom inte iväg förrän 7.45. Men det är ju Thailand så varför gnälla. Det roliga förutom att vi satt skitbra på bussen var att när vi kom ombord visade dom en film. Arn Tempelriddaren. Väldigt roligt tyckte jag. Vi skulle vara framme i Pattis ca 7 på morgonen. Men var framme redan 6. Undrar hur fort dom kör.

JAG VILL TACKA ALLA SOM LÄST DETTA. HAR VARIT EN SKÖN TERAPI FÖR MIG OCH NÄR TIRACEN OCH JAG UPPNÅT VÅRAT MÅL MED DENNA RESA. NU GÖR JAG ALLT FÖR ATT HON SKA FÅ SE SWEDALA I SOMMAR. JAG HÅLLER ALLA TUMMAR

mvh

JOHN K :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...