Jump to content
IGNORERAD

Snus Landvetter


Bosse Boy

Recommended Posts

Hallå Har googlat hela dagen men inte fått svar på min fråga... Sticker imorgon till Asien via Istanbul.. Någon som har koll på vad priserna på lössnus tex kronan, General är i tax free på Landvetter om man flyger utanför EU? Och hur många stockar får. Jag köpa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Hallå Har googlat hela dagen men inte fått svar på min fråga... Sticker imorgon till Asien via Istanbul.. Någon som har koll på vad priserna på lössnus tex kronan, General är i tax free på Landvetter om man flyger utanför EU? Och hur många stockar får. Jag köpa?

Vet ej priset på landvetter men på arlanda ligger priset på samma som på tobaks affären hemma där jag bor...

Jag har köpt 5 stockar och de var inga problem men bara så du vet vet så får du bara ha med dig 5 st dosor lössnus in i Thailand

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Vet ej priset på landvetter men på arlanda ligger priset på samma som på tobaks affären hemma där jag bor...

Jag har köpt 5 stockar och de var inga problem men bara så du vet vet så får du bara ha med dig 5 st dosor lössnus in i Thailand

typ 450kr för en stock då? 

 

Ska inte till Thailand utan filipinerna och där kollar dom bara OFW...

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

typ 450kr för en stock då? 

 

Ska inte till Thailand utan filipinerna och där kollar dom bara OFW...

Skulle tro de

 

Ok

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

339kr kostar en stock lössnus om du åker utanför Eu.... 479kr inom EU....verkar som landvetter är billigare än arlanda... 

.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...