Jump to content
IGNORERAD

Här finns det Julskinka i Pattaya


Kenneth4618

Recommended Posts

Bara ett litet tips till er Pattayarävar och övriga

Julskinka.thumb.JPG.8b371a78c6d6c316ff14

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Sugen blev jag, men sen kom jag på att ett par kilo skinka som jag får äta upp själv nog tar en evighet att förtära.

Gjort det misstaget tidigare när vi fick julskinka från företaget, 3.5 kg eller nåt sånt - fan vad jag var less på skinka när den var slut.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara ett litet tips till er Pattayarävar och övriga

Julskinka.thumb.JPG.8b371a78c6d6c316ff14

Som vanligt så har vi beställt vår julskinka här.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Galten håller sig undan julgalningar.

Rätt som det är så sitter huvudet på en tallrik med äpple i munnen annars.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara ett litet tips till er Pattayarävar och övriga

Julskinka.thumb.JPG.8b371a78c6d6c316ff14

Tack för tipset Kenneth :thumbsup: ! Jag ringde och beställde en julskinka i går kväll och alldeles nyss fick jag den levererad hit till porten. Den är på 2,5 kg och kostade 2,250 battingar. Blir lagom att dela den mitt itu så får en polare ta hälften.

Julskinka_013.thumb.JPG.951318a3cb5f0b15

Fritz..

 

 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tipset Kenneth :thumbsup: ! Jag ringde och beställde en julskinka i går kväll och alldeles nyss fick jag den levererad hit till porten. Den är på 2,5 kg och kostade 2,250 battingar. Blir lagom att dela den mitt itu så får en polare ta hälften.

Julskinka_013.thumb.JPG.951318a3cb5f0b15

Fritz..

 

 

Tänk om man hade såna polare :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tipset Kenneth :thumbsup: ! Jag ringde och beställde en julskinka i går kväll och alldeles nyss fick jag den levererad hit till porten. Den är på 2,5 kg och kostade 2,250 battingar. Blir lagom att dela den mitt itu så får en polare ta hälften.

Julskinka_013.thumb.JPG.951318a3cb5f0b15

Fritz..

 

 

Kan det stämma, 225SEK/kg. Iofs färdig och levererad till dörren men nog var det lite dyrt kan jag tycka.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det stämma, 225SEK/kg. Iofs färdig och levererad till dörren men nog var det lite dyrt kan jag tycka.

900 battingar kilot var priset. Lite dyrt kan tyckas men va tusan, det är bara Jul en gång per år.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

900 battingar kilot var priset. Lite dyrt kan tyckas men va tusan, det är bara Jul en gång per år.

Fritz..

Det viktiga är ju att kunden är nöjd, och nog saknar jag åxå lite julmat/stök/pyssel. Det luktar tex så gott om allt.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Hej får jag påminna er att ni befinner på andra sidan jordklotet?

men det finns många andra trådar här på MPR som handlar om samma ämne.

Nåja en hundring till i SEK (svenska kronor) kan det vara värt om kvaliteten är bra.

För en typisk svensk julskinka är på 3 kilogram och kostar sisådär 60 till 70 SEK per kilogram här i Sverige.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...