Jump to content
IGNORERAD

Fyra döda när minibuss krockade i Chon Buri


MPR Nyheter

Recommended Posts

Fyra personer omkom och en skadades allvarligt när en minibuss de färdades i körde av vägen och krockade med en elstolpe i Chon Buri på tisdagen.
Olyckan inträffade i distriktet Muang efter lunchtid när föraren tappade kontrollen över fordonet och körde av vägen. Den 31-årige föraren och en 23-årig man dog på plats, medan en 51-årig man och en 43-årig kvinna avled senare på sjukhus. Ytterligare en kvinna skadades allvarligt men är fortfarande vid liv.
Enligt vittnen färdades minibussen i hög hastighet och verkade tävla med en annan minibuss när olyckan inträffade. Polisen kommer undersöka övervakningsbilder för att fastställa orsaken till olyckan.

Källa: http://www.bangkokpost.com/news/general/788529/4-die-in-chon-buri-passenger-van-crash

c1_788529_620x413.thumb.jpg.cd96ad9b2da3

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt vittnen färdades minibussen i hög hastighet och verkade tävla med en annan minibuss när olyckan inträffade.

 

Jävla dårar!  Tur i oturen att de krockade med en stolpe och inte med ett mötande fordon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jävla trött på detta.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...