Jump to content
IGNORERAD

Varuhus med "gigantiska" glasdörrar, Koh Samed??


Shovel78

Recommended Posts

Eftersom jag fortfarande är kvar på Kho Samet så har jag hört mig för hos en del som både har business och är longstay

Det som kommit fram är att det är en svensk som gick igenom en glasdörr och blödde ymnigt! Detta skulle hänt antingen den 2 eller 3 december.

Glasdörren som gick sönder efter svenskens forcerande tillhörde en massagesalong! Så 7 eleven kan avföras som teori för händelsen.

Vilken massagesalong det var vet jag inte men det var någon av de som finns på vägen mellan hamnen och passagen ner till stranden det finns några att välja på men troligt är att det är någon av dem som ligger i mitten av nämnda sträcka.

Och vad jag har sett har ingen gigantiska glasdörrar, förövrigt så finns ju inte några sådana här på ön det vet alla som varit här. 

Nu kommer det naturligtvis bli en del spekulationer.

Ja spännande...

 

om det blir/blev en Happy ending på denna historia

 

:rap:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Shovel78

    15

  • Tallviking

    10

  • Nemo

    7

  • Benriach

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

OK så "varuhus" va egentligen en "massage" inrättning. Undrar vad hans flickvän tycker om det? Har för mig att han är förlovad med Låreens syrra.

Link to comment
Dela på andra sajter

TVPROFIL???? WTF är Farmen, har aldrig hört talas om.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

"Farmen”-Joakim Ljunggren skulle få flyga hem efter den svåra olyckan i Thailand.

Han satt redan på planet i Bangkok på lördagen när kroppspulsådern i benet sprack och blodet forsade.

– Han ligger nu på operationen i Thailand och är inte riktigt vid medvetande, säger hans dotter Hannah

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21931206.ab

 

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Stackarn - hoppas han blir frisk snart så vi får något vettigt på löpet igen......

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför var det så viktigt att opereras hemma? Är sjukvården så dålig även på dom dyra sjukhusen (Bangkok Hospital)?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför var det så viktigt att opereras hemma? Är sjukvården så dålig även på dom dyra sjukhusen (Bangkok Hospital)?

För då slipper förskringsbolaget betala.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför var det så viktigt att opereras hemma? Är sjukvården så dålig även på dom dyra sjukhusen (Bangkok Hospital)?

Varför det är viktigt eller ej tror jag att läkarna i samråd med försäkringsbolagen tar beslut om, det kan ju röra sig om lång eftervård t.ex. och då kommer ju kostnaderna att skena. Betr. kvaliteten på sjukhusen och läkarna på de stora privata kedjorna, typ Bangkok Hospital så håller dom väldigt hög klass.

 

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

I svedala är det lätt att bli en TV Profil eller TV kändis om man varit med en såpa några gånger. Är det nyhetstorka nu ?

TV_Profilen.thumb.JPG.9b8892045a56c071cd

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

För då slipper förskringsbolaget betala.

Jo, det e jag med på. Men i detta fallet bad han själv om att få komma hem och hoppades på ambulansflyg.

Förskingringsbolaget skiter nog långa korvar i om vilket skick han är i. Läkarna oroade sig ju även för hans lungor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, det e jag med på. Men i detta fallet bad han själv om att få komma hem och hoppades på ambulansflyg.

Förskingringsbolaget skiter nog långa korvar i om vilket skick han är i. Läkarna oroade sig ju även för hans lungor.

Han bad om att få komma hem "kanske" han tänkte ha nått at skryta med hemma. Ambulansflyg hem.Vad vet jag.

Eller han ville hem till mamma.Vad vet jag.Jag vet inte men försäkrings bolagen "om han nu har en sån"

gör ju allt för att hålla nere kostnaderna,bättre första klass på nåt plan än ambulansflyg.Vad vet jag.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Han bad om att få komma hem "kanske" han tänkte ha nått at skryta med hemma. Ambulansflyg hem.Vad vet jag.

Eller han ville hem till mamma.Vad vet jag.Jag vet inte men försäkrings bolagen "om han nu har en sån"

gör ju allt för att hålla nere kostnaderna,bättre första klass på nåt plan än ambulansflyg.Vad vet jag.

Han har fortfarande försäking,hans mamma är död.

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Link to comment
Dela på andra sajter

MEN VARS FAAN ÄR DOM DÄR JÄVLA GIGANTISKA GLASDÖRRARNA!!! Man vill ju kolla blodpölarna efter en töntkändis ju. En wiff av kändisskapet liksom. 15 minuter av fame liksom. Till vilket pris som helst :ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

"Farmen”-Joakim Ljunggren skulle få flyga hem efter den svåra olyckan i Thailand.

Han satt redan på planet i Bangkok på lördagen när kroppspulsådern i benet sprack och blodet forsade.

– Han ligger nu på operationen i Thailand och är inte riktigt vid medvetande, säger hans dotter Hannah

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21931206.ab

 

Läste liknande artikel i Expressen. Var några märkliga påståenden där som jag funderar över tillsammans med denna från Aftonblaskan. 

Om han redan var ombord på planet och hastigt blev så mycket sämre, varför fördes han då till sjukhus i Pattaya igen?

Borde väl vara närmare till ett bra sjukhus i Bangkok?

Link to comment
Dela på andra sajter

Spänningen är olidlig...

Något av det bästa med att flytta till Thailand var att man vande sig av med TV-beroendet och sedan har man noll koll på vem Farmen Bosse, Paradise Hotel Mohammed och Biggest loser Emmy är. Totalt jävla ointresserad av allt skit som sänds på svensk TV!

Nu sitter väl på AB och Expressen och skriver detta i Stockholm baserat på uppgifter från "Farmens" PR-byrå, då blir ofta förvirringen i artiklarna total. Som i detta fallet.

Men vi får hoppas han kryar på sig snart, jag har själv erfarenheter av att krossa en glasdörr-i Bangkok-och det var inte så jävla roligt med hand och arm i ett hermetiskt tillslutet paket under 6 veckor.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...