Jump to content
IGNORERAD

Boende


broder tuk tuk

Recommended Posts

  • Svar 40
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    7

  • Avregistrerad clion

    3

  • Khonis

    3

  • leifen

    2

Mest aktiva i denna tråd

Hos Maitan

Det är nog aaaaaningen nyrare 55555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

På Darkside finns det en hel del att välja på.  Låter som det kan ligga en bit utanför smeten.

Vad har du för krav ? ( förutom priset då)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

7000.per månad Soi bako en tvärgata 

Då är du nära 

Där har du inte röjt en dina berättelser 

Du får pma mig om du är intresserad 

 

 

 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

På Darkside finns det en hel del att välja på.  Låter som det kan ligga en bit utanför smeten.

Vad har du för krav ? ( förutom priset då)

Ett stenbord  i närheten av sängen 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nisse i Bangkok

Någon som vet var man kan hyra rum per månad i Pattaya med omnejd för 5-7000 baht.

BTT

Finns säkert massor av boende om du försöker använda internet för att leta, finns ställen som har pool vilket inte Maitan har för dessa pengar och inkl bra frukost och dessutom i Pattaya. Själv bor jag ett par helger varje månad på Basaya hotel i Pattaya, kanonställe med en mkt bra frukost, stor pool osv, men kostar lite mer, brukar betala runt 900 bath/natt, går att förhandla vid längre boende. Men detta är ju mer än det du ville betala 5-7000 bath, ville bara ändå tipsa om ett kanonställe.

Ändrades av Nisse i Bangkok
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Finns säkert massor av boende om du försöker använda internet för att leta, finns ställen som har pool vilket inte Maitan har för dessa pengar och inkl bra frukost och dessutom i Pattaya. Själv bor jag ett par helger varje månad på Basaya hotel i Pattaya, kanonställe med en mkt bra frukost, stor pool osv, men kostar lite mer, brukar betala runt 900 bath/natt, går att förhandla vid längre boende. Men detta är ju mer än det du ville betala 5-7000 bath, ville bara ändå tipsa om ett kanonställe.

900 baht per dygn blir ju 27000 per månad.

En aning i dyraste laget.

Maitans tar väl typ 14000 i månaden?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som vet var man kan hyra rum per månad i Pattaya med omnejd för 5-7000 baht.

BTT

Runt 5-6000 tub per månad med fläkt runt 2:nd road/Soi 10. Riktigt sunkigt. Skulle du välja ett sånt rum?

Hur länge ska du hyra?

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

På Darkside finns det en hel del att välja på.  Låter som det kan ligga en bit utanför smeten.

Vad har du för krav ? ( förutom priset då)

Runt 5-6000 tub per månad med fläkt runt 2:nd road/Soi 10. Riktigt sunkigt. Skulle du välja ett sånt rum?

Hur länge ska du hyra?

Det enda krav jag har är bra air-con plus ganska tyst omkring mig.

Tänkte hyra ca 6 månader.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ett stenbord  i närheten av sängen 

Japp och gärna ett seven i närheten.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Det enda krav jag har är bra air-con plus ganska tyst omkring mig.

Tänkte hyra ca 6 månader.

BTT

diana garden resort 8000 baht inkl pool 

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns säkert massor av boende om du försöker använda internet för att leta, finns ställen som har pool vilket inte Maitan har för dessa pengar och inkl bra frukost och dessutom i Pattaya. Själv bor jag ett par helger varje månad på Basaya hotel i Pattaya, kanonställe med en mkt bra frukost, stor pool osv, men kostar lite mer, brukar betala runt 900 bath/natt, går att förhandla vid längre boende. Men detta är ju mer än det du ville betala 5-7000 bath, ville bara ändå tipsa om ett kanonställe.

Stämmer för 400bht finns det ingen pool med........

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Det enda krav jag har är bra air-con plus ganska tyst omkring mig.

Tänkte hyra ca 6 månader.

BTT

Finns ett enkelt hotell på en tvärgata från 2:nd (nära APEX) upp (sol 11 tror jag) mot soi buakhao. Seven + family mart ligger precis på krypavstånd. På plats borde du kunna leta upp det. Kostade 4500 bath per månad för ett par år sedan. En bekant bodde där :)

33an kanske vet namnet mer exakt? :)

Borde väl finnas massor av såna billiga "sunkställen" i Pattaya.

Ändrades av Khonis
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

diana garden resort 8000 baht inkl pool 

Stämmer inte.

Jag googlade och dom tog 700 per natt

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Stämmer inte.

Jag googlade och dom tog 700 per natt

BTT

Det stämmer har en kompis som bor där

Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Snacka med AG apartments på 3 road/soi Lengkee, dom har rum för runt 6-7000 baht...

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Snacka med AG apartments på 3 road/soi Lengkee, dom har rum för runt 6-7000 baht...

 

Rock on!

Bor helst i Naklua om jag får välja.

Har aldrig gillat trafiken på soi Buukhao.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Nirun Condo kan du hyra för runt 5000:- /månad Närheten av Pattaya Klang (Central Pattaya road)  om du vet vet var det är. Finns många barer och sånt i området och pooler. 

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vem tar 400 bath, inte du ialla fall

Litet rum 12.000bht÷30dagar=400bht eller vad får du det till?

Skickat från min N5206 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Måste kännas genant, nästintill förnedrande för en gammal pattisräv av din börd att behöva ställa sådana här frågor på ett forum som till största del består av en massa kärlekskranka gubbar som blivit blåsta av skrupelfria bartjejer med bakom-hörnet-lurkandes thaipojkvänner? 

Självaste "Prince charm", "Grandmaster Pattaya" och alla andra superlativ du åtnjutit, som hånglat upp mama-sans på löpande band i barerna och som känner till varenda knep för hur man undgår från att behöva betala barfine på de mest spektakulära sätt,. Du kan ju inte på fullaste allvar mena att du, o store Pattayaveteran, behöver ha hjälp med att hitta billigt boende i Pattaya?  :crazy:   

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske BTT med fruga vill ha lite mer klass på boendet nu när de reser ner till Thailand på långsemester...? 5555

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...