Jump to content
IGNORERAD

Sverige-Danmark


Benriach

Recommended Posts

Jaha, hur tror ni att det kommer att gå?

Klarar Zlatan av pressen, framförallt nu efter terrordåden i hans hemstad?

Upp till bevis för, enligt vissa, Sveriges största fotbollspelare genom tiderna...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    16

  • conservator

    10

  • frason

    8

  • stefan5300

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Så länge Erik Hamrén coachar så hjälper det inte om vi så har 10 Zlatan i laget.

Alternativt: Om vi så skulle ha världens bästa tränare/coach så hade det inte hjälpt om vi hade haft 10 Zlatan i laget...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Alternativt: Om vi så skulle ha världens bästa tränare/coach så hade det inte hjälpt om vi hade haft 10 Zlatan i laget...

Helt rätt in med några superbajare istället!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är redan 2 klara för EM.   Utan kval...

De har ju i alla fall en coach som är värd namnet.

Link to comment
Dela på andra sajter

De har ju i alla fall en coach som är värd namnet.

Jaså, han var väl mer hånad än vad Hamren är idag.

Kappvändare där...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Faktum är att oavsett hur det går så är vi vinnare. Vinner vi så blir det EM. Förlorar vi så slutar den sämsta tränaren nånsin! Frågan är vilket som är bäst!? ?

Nu laddar vi för kvällens drabbning. Vinst oavsett resultat! 

Whoop! 

 

1447527278334.thumb.jpg.80e8659d75725696

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, en del Hamrenhat här ikväll, me like.

Men var det inte så att folk skrek efter Hamren långt innan Lagerbäck avgick för x antal år sen?

Och nu är Lagerbäck huxflux Gud på Island.  Ja, saliga äro herrens vägar...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså, han var väl mer hånad än vad Hamren är idag.

Kappvändare där...

Nix!

Jag har alltid gillat Lagerbäck, han får ut (näst intill) max av det spelarmaterial han förfogar över.

Link to comment
Dela på andra sajter

F*n vad folk gör det enkelt för sig. Skylla på tränaren, vad är det för språk. F*n han har ju bara EN klasspelare att tillgå, resten är medioker utfyllnad. PSG är inget superlag men de hade troligtvis gett svenska landslaget en riktig minnesbeta.
De svenska spelarna gör säkert så bra de kan, men när man inte är bättre så vad väntar vi på.
Byt spelare, skaffa fram renodlade försvarare, utan ett gediget försvar blir det inget, varken mittfält eller anfall - eftersom de inte kan lita på försvaret.
Isaksson gör också ifrån sig så bra han kan, men passerade bäst före datum för länge sedan.
Men vad ska tränaren göra när det inte finns någon kompetens att tillgå, ja förutom Zlatan då?
Synd och skam är bara förnamnet när man ser att t.o.m. Zlatan måste gå ned i försvaret för att förhindra baklängesmål - vad liknar detta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nix!

Jag har alltid gillat Lagerbäck, han får ut (näst intill) max av det spelarmaterial han förfogar över.

Ja, han satsade på laget och inte jag:et, vilket gjorde att Zlatan inte ville spela landskamper på slutet...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

F*n vad folk gör det enkelt för sig. Skylla på tränaren, vad är det för språk. F*n han har ju bara EN klasspelare att tillgå, resten är medioker utfyllnad. PSG är inget superlag men de hade troligtvis gett svenska landslaget en riktig minnesbeta.
De svenska spelarna gör säkert så bra de kan, men när man inte är bättre så vad väntar vi på.
Byt spelare, skaffa fram renodlade försvarare, utan ett gediget försvar blir det inget, varken mittfält eller anfall - eftersom de inte kan lita på försvaret.
Isaksson gör också ifrån sig så bra han kan, men passerade bäst före datum för länge sedan.
Men vad ska tränaren göra när det inte finns någon kompetens att tillgå, ja förutom Zlatan då?
Synd och skam är bara förnamnet när man ser att t.o.m. Zlatan måste gå ned i försvaret för att förhindra baklängesmål - vad liknar detta?

Jag hoppas att du är medveten om att de flesta i PSG spelar i diverse landslag, möjligtvis målvakterna undantagna...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Mitt Spel:
Spelobjekt Hemmamål   Bortamål  
Sverige - Danmark  0     0   
   1     2 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, han satsade på laget och inte jag:et, vilket gjorde att Zlatan inte ville spela landskamper på slutet...

Hmmm I want you back videon visar väl en del, lite pinsam tyckte jag allt att den var och Lagebäck ganska förutsägbar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag satsar en halv veckopeng på att Zlatan drar på sig en varning om/när Sverige ligger under.

Då slipper han nämligen stå till svar för returmatchen då han blir avstängd...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag satsar en halv veckopeng på att Zlatan drar på sig en varning om/när Sverige ligger under.

Då slipper han nämligen stå till svar för returmatchen då han blir avstängd...

Du har ju som alltid konstiga förklaringar Zlatan gör vad han ska inte duktig spelarer men är på rätt plats

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har ju som alltid konstiga förklaringar Zlatan gör vad han ska inte duktig spelarer men är på rätt plats

Och du har alltid konstiga inlägg.

Nåja, jag räknade det till 8 svenska spelare som sjöng nationalsången...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, hur tror ni att det kommer att gå?

Klarar Zlatan av pressen, framförallt nu efter terrordåden i hans hemstad?

Upp till bevis för, enligt vissa, Sveriges största fotbollspelare genom tiderna...

Hur går det?

Tapatalked

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur går det?

 

 

Tapatalked

Jo, hen fick en straff. Det är väl tjänstefel att inte göra mål då.

Men armbågen i första var inte snygg, vanligt folk har fått kort för sånt...

Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Jo, hen fick en straff. Det är väl tjänstefel att inte göra mål då...

Kan stundtals vara kritisk mot honom också men idag är han bra, inkl Oscar och Emil alla med Malmö bakgrund!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Kan stundtals vara kritisk mot honom också men idag är han bra, inkl Oscar och Emil alla med Malmö bakgrund!

Man är ju lite orolig för var ni halvdanskar har era sympatier i en match som denna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man är ju lite orolig för var ni halvdanskar har era sympatier i en match som denna.

Oroa dig inte utan bara njut att du får ta del av de "halvdanska" spelarna ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...