jet 68 Inlagd Februari 24, 2009 Dela Inlagd Februari 24, 2009 hej är det någon som vet vart man kan handla delar till hondan tex avgassystem , trim, typ cykelkorg jag har provat att söka på nätet men hittar nästan inget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 4, 2009 Dela Inlagd Mars 4, 2009 Här finns massor..Ligger mitt emot soi Bongkot på Pattaya Tai (South Pattaya Road) Här ett bullrigt avgassystem till en Wave, och dom har trim med samt att dom är löjligt billiga member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cimit Inlagd Mars 4, 2009 Dela Inlagd Mars 4, 2009 Vad kostar det wave ? pris Mvh johan THE ONE AND ONLY! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cimit Inlagd Mars 4, 2009 Dela Inlagd Mars 4, 2009 till en wave förlåt för min svenska:) THE ONE AND ONLY! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 4, 2009 Dela Inlagd Mars 4, 2009 Quote till en wave förlåt för min svenska:) Avgassystemet? Runt 1000 baht komplett. Skickade det till Phuket, men har fått många jobb gjorda där tidigare så gissar på runt 50 baht extra om dom skall montera det också, inga skillnader på priserna för farang och thai där kan jag garantera. Fick en nota på 10 baht efter dom fixat en skruv till kopplingshandtaget samt batterikablarna på en Honda Dash. trodde jag hörde fel först member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cimit Inlagd Mars 4, 2009 Dela Inlagd Mars 4, 2009 Ja i sånafall ska man ha det i phuket, finns det någon chans man kan beställa det på nätet och skicka den till phuket? Mvh johan THE ONE AND ONLY! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 4, 2009 Dela Inlagd Mars 4, 2009 Tjabba Johan Du får väl göra som han gjorde som fick loudpipes till sin Wave. Han är en forumsmedlem som tog kontakt med en annan forumsmedlem och bad han fixa Tar en timme ungefär att för någon i Pattaya att köpa grejorna, få dom inpackade, och åka till soi Postoffice, få dom ompackade... och få iväg paketet. Grejor på nätet känner jag inte till, och tror inte det finns nån vettig butik på Phuket heller, han hade sökt länge. Kommer inte ihåg vad portot kostade men var inte dyrt, och tog 2 dagar innan lådan kom fram har jag för mig. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cimit Inlagd Mars 5, 2009 Dela Inlagd Mars 5, 2009 Tjena farang hmm du känner ingen eller vet någon som skulle kunna skicka det ner? Mvh johan. THE ONE AND ONLY! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Mars 5, 2009 Dela Inlagd Mars 5, 2009 Soi Postoffice 13/2 kan man bli länge om man har otur (egen erfarenhet) Varför byta avgassystem den låter så skönt med orginal sen det nya "trimm" systemet låter för j-v ligt. Mvh.Plätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cimit Inlagd Mars 5, 2009 Dela Inlagd Mars 5, 2009 Det låter härligt ju THE ONE AND ONLY! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Mars 5, 2009 Dela Inlagd Mars 5, 2009 Typiskt Thai tänkande ska låta och synas sen inge mer Men men vi alla är olika så lycka till, hoppas det löser sig för dig. Finns det inget i Puket område? Mvh.Plätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cimit Inlagd Mars 5, 2009 Dela Inlagd Mars 5, 2009 Hahaha ja, ehm... jo finns säkert men min tjej vill inte säga vart du kanske vet varför hahahahah THE ONE AND ONLY! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 5, 2009 Dela Inlagd Mars 5, 2009 Quote Tjena farang hmm du känner ingen eller vet någon som skulle kunna skicka det ner? Mvh johan. Tyvärr inte, men det är ju bara att ställa en fråga på översta anslagstavlan som är väl den som läses mest? Finns säkert nån i fiskebyn som kan hjälpa till, själv ruttnar jag i Sverige just nu... member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cimit Inlagd Mars 5, 2009 Dela Inlagd Mars 5, 2009 Jepp.. får väl skriva den tråden sen när jag kommer ner åker om 24 dagar for long time :] Farang skulle jag kunna få adressen till gatan eller du kanske inte hade de ? MVH JOHAn. THE ONE AND ONLY! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 5, 2009 Dela Inlagd Mars 5, 2009 Quote Farang skulle jag kunna få adressen till gatan eller du kanske inte hade de ? Skrev ju var den ligger, mitt emot soi Bongkot på South Pattaya Road Här är en länk http://www.mapjack.com/?arsRUAaskcuD Zooma in på kartan i botten så kommer gatorna fram Ha det bäst på resan member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cimit Inlagd Mars 5, 2009 Dela Inlagd Mars 5, 2009 Förlåt tackar så mycket i allafall:) mvh johan THE ONE AND ONLY! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cimit Inlagd April 6, 2009 Dela Inlagd April 6, 2009 HEEEJ, är det någon som är i Pattaya området som skulle vilja skicka ner ett brumavgassystem till mig till wave 125cc ? Givetsvis köps det några extra beers till dig THE ONE AND ONLY! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jet 68 Inlagd April 15, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2009 Tackar så mycket synd att det inte finns något här hemma som har dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.