gst Inlagd Januari 6, 2016 Dela Inlagd Januari 6, 2016 Dubbla kameror? Hur fungerar det?Hur är högskolan i Kristianstad, vet du det?kram kramEn kamera som visar dig framifrån, och en som visar bakifrån så att man verkligen vet att det är du som sitter vid datorn, och att du är ensam.Vet inget om Kristianstad tyvärr, bara Dalarna.Skickat från min iPad med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 7, 2016 Dela Inlagd Januari 7, 2016 Studerar inte på distans, men jobbar på en högskola som har mycket undervisning på distans. Många föreläsningar steamas i realtid, många seminarier genomförs via Adobe Connect, samt att tentor genomförs på nätet (ibland med dubbla kameror på den som tenterar). Tål inte mycket glitch i vissa lägen. Vet att vissa studenter genomför sina studier via WiFi, med varierande resultat, men rekommendationen vi lämnar till studenter (alltså inget tvång) är att de ska vara kabelanslutna. Falerar det för studenter som använder WiFi är det ju upp timm dem.Lite andra regler och rutiner än för dom kurserna jag har gått hitintills då. Men tanka hem en föreläsning i efterhand har ju funkat för mig - laggar det så gör jag så. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 7, 2016 Dela Inlagd Januari 7, 2016 Tjoho!Vad studerar du? *nyfiken i en strut* kram kramHar redan en systemvetarexamen så nu har det blivit lite fördjupningar i tex datakommunikation (det jag läser nu), men jag tog (mest på kul) en kurs i androidprogrammering åxå. Lite kul att leka med telefonens inbyggda GPS tex, sen har den lite andra sensorer åxå som jag normalt sett inte ser när jag programmerar "vanliga" burkar. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Januari 8, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2016 2 katter har flyttat hemifrån ? Skickat från min SM-G903F via Tapatalk asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Januari 8, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 8, 2016 Nu jäklar är allt redo! Vi fick veta av fastighetsskötaren att vår förfrågan om att hyra ut i andra hand gått igenom På söndag kommer familjen som skall dela bostad med vår katt hit så att vi får reda ut med nycklar, kattvård mm, känns så otroligt bra!!!!!!!!!!!!!! Bara 23 dagar kvar innan vi åker...ganska många "vi ses" som är jobbiga men jag hoppas att jag kan räkna med att vi ses, ni som kommer förbi BKK och när vi ger oss ut i landet och upptäcker Kram Kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Ha en bra "upptäcksfärd", för det är inte samma att bo här som att vara på semester. Och jag är bara nere 4-6 månader så det blir nog värre för er att ställa om.Men lite av språket kan vara bra att kunna i alla fall, och sen att aldrig tappa humöret - vilket kan vara lite svårt när man har med myndigheter att göra på IM tex - men det hjälper inte alls. Gör bara saker värre om man visar att man är lite uppretad.Jag var så arg så jag glömde passet i jomtien efter ett besök till IM men vännen märkte inte ens av att jag var fly förbannad. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Nu jäklar är allt redo! Vi fick veta av fastighetsskötaren att vår förfrågan om att hyra ut i andra hand gått igenom På söndag kommer familjen som skall dela bostad med vår katt hit så att vi får reda ut med nycklar, kattvård mm, känns så otroligt bra!!!!!!!!!!!!!! Bara 23 dagar kvar innan vi åker...ganska många "vi ses" som är jobbiga men jag hoppas att jag kan räkna med att vi ses, ni som kommer förbi BKK och när vi ger oss ut i landet och upptäcker Kram Kram Är I Hua Hin Mars April hoppas träffas med Luken som reseledare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Hur går det för de med skype, roligt att se dej live även om jag inte hörde dej, men här finns många datagubbar varför funkar inta hennes mickrofon eller om hon har nån i datorn, nåt konstigt är det hon hör mej men jag hör inte henne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Boa Fixa Skype jag vill va med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Boa Fixa Skype jag vill va medabramsson52 Skype nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Dang I love you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Dang I love youStarta skype då gubben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Starta skype då gubbenÄr bara med en halvtimme till sen sova , starta skype vore jätte kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Var som jag trodde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Nu jäklar är allt redo! Vi fick veta av fastighetsskötaren att vår förfrågan om att hyra ut i andra hand gått igenom På söndag kommer familjen som skall dela bostad med vår katt hit så att vi får reda ut med nycklar, kattvård mm, känns så otroligt bra!!!!!!!!!!!!!! Bara 23 dagar kvar innan vi åker...ganska många "vi ses" som är jobbiga men jag hoppas att jag kan räkna med att vi ses, ni som kommer förbi BKK och när vi ger oss ut i landet och upptäcker Kram Kram ja hej Minne! är jag i krokarna så hör jag av mig på mail Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Fantastiskt att man som gott och väl vuxen kan åka iväg på ett sådant äventyr finansierat påstudielån.Sverige är fantastiskt Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Januari 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2016 Är I Hua Hin Mars April hoppas träffas med Luken som reseledare Vi kommer ner till Song Kran vore roligt att träffas! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Januari 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2016 Ny dator... inget hörlursuttag... Mikrofonen verkar sitta under datorn..... Köpa headset med USB-kontakt.... strunt!!!!!!!!!! kram kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Ny dator... inget hörlursuttag... Mikrofonen verkar sitta under datorn..... Köpa headset med USB-kontakt.... strunt!!!!!!!!!! kram kram Låter gott om du kan fixa ljudet så vi kan skypa mera. sköt om dej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Januari 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2016 Låter gott om du kan fixa ljudet så vi kan skypa mera. sköt om dej Jag kommer behöva tips om allt mellan himmel och jord så dina kunskaper kommer definitivt att komma till nytta! Alltid kul att prata! Andra som vill vara med och skypa kan skicka ett PM kram kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Januari 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2016 Jag har fått lite bilder från "hotellet" där vi skall bo.... lite saker jag tycker är tokiga men i det stora hela blir det nog bra Matplats och kylskåp i sovrummet... jaja, allt fungerar... TV i både sovrum och vardagsrum.... Närbild på garderoben Något säger mig att detta tidigare varit två rum.... dvs två entréer och två utgångar till balkong.... Ganska gott om förvaringsutrymme... Ganska snodda från hemsidan asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Januari 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2016 Sitter och funderar lite över alla nybörjarmisstag man kan göra och vad man kan använda skolloven till.... det finns ju så mycket jag inte sett av Thailand..Tänkte höra om det finns någon eller några som vill ställa upp lite som mentorer i BKK och vilka som kan tänka sig att guida om vi gör utflykter i Thailand.Hoppas också att alla vet att de är välkomna att höra av sig när de är i BKK, om så bara för att gå ut och ta en öl.... Kram Kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Kul att det verkar rulla på i rätt riktning.När det gäller nybörjarmisstag så blir de nog de roligaste historierna i efterhand. Låt dem komma och hantera dem vartefter (och skriv gärna om dem för att underhålla oss andra).Och så måste jag säga att det är en riktig kul tråd, håll oss uppdaterade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Januari 9, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2016 Kul att det verkar rulla på i rätt riktning.När det gäller nybörjarmisstag så blir de nog de roligaste historierna i efterhand. Låt dem komma och hantera dem vartefter (och skriv gärna om dem för att underhålla oss andra).Och så måste jag säga att det är en riktig kul tråd, håll oss uppdaterade.Tackar! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 När flyttar ni?? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu