kitungmakmak Inlagd December 8, 2015 Dela Inlagd December 8, 2015 (ändrad) Tänk åxå på att vatten/el tarifferna kan skilja sig åt. Jag krävde att dom skrev in vad som gällde, och då hyrde jag bara i 3 månader.Då hade jag satt mig in i prisbilden men det har jag glömt nu dvs vilka priser som är rimliga.Fotade elmätaren med jämna mellanrum dessutom. Om förbrukninigen skulle vara orimlig så vill jag ha bildbevis på vad som hänt. Men jag är lite nojjig ibland. Ändrades December 8, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bob11 Inlagd December 8, 2015 Dela Inlagd December 8, 2015 HalloTrevlig tråd här kommer lite info från migDottern är inne på 3e året StamfordÄr även inne på sin 4e lgh nuNybyggt nära skolan Bostadsrätter där ägarna hyr ut sina lghBetalar ca 10000b / mån för lgh liten 1a med sovrum som går att stänga glasdörr mot vardagsrumfullt möblerad med tv/kyl osv(Har säker bilder nånstans på datorn på alla dessa ställen om du vill se)ang el/vatten Står i kontraktet hur mycket per unit men betalarBlir ca 1000b för el/mån med dubbla aircon och ca 50b/mån för vattenDom är 2st som bor i lghDessa summor har det varit på dom flesta lgh dottern bott iberoende på hur mycket man använder aircon i april/maj brukar den gå rätt hårtang postAlla ställen dottern bott på hade postfack (låsbara) nere i receptionenSkickar bara till adressen och anger lgh nummer så kom posten fram funkade klockrentInternetDetta får man fixa själv men man kan ta med det oftas till det nya ställetJust nu har hon True 30-40mbit vilket är rätt bra Skoj att läsa om nån som vågar släppa taget om kära Göteborg och studera på nytt mitt i livetGo Go GoMed vänlig hälsning Bob11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bob11 Inlagd December 8, 2015 Dela Inlagd December 8, 2015 Stamford bla Bamba där man fick en stadig måltid för 40b en portion ris kostar 10b om man ville vara snål/sparsam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd December 8, 2015 Dela Inlagd December 8, 2015 Dottern är inne på 3e året Stamford Fantasifullt namnval...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd December 8, 2015 Dela Inlagd December 8, 2015 Nästan hundra på att detta inte kommer att ske. ( Hoppas jag har fel ) Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd December 11, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 11, 2015 Hallo Trevlig tråd här kommer lite info från mig Dottern är inne på 3e året Stamford Är även inne på sin 4e lgh nu Nybyggt nära skolan Bostadsrätter där ägarna hyr ut sina lgh Betalar ca 10000b / mån för lgh liten 1a med sovrum som går att stänga glasdörr mot vardagsrum fullt möblerad med tv/kyl osv (Har säker bilder nånstans på datorn på alla dessa ställen om du vill se) ang el/vatten Står i kontraktet hur mycket per unit men betalar Blir ca 1000b för el/mån med dubbla aircon och ca 50b/mån för vatten Dom är 2st som bor i lgh Dessa summor har det varit på dom flesta lgh dottern bott i beroende på hur mycket man använder aircon i april/maj brukar den gå rätt hårt ang post Alla ställen dottern bott på hade postfack (låsbara) nere i receptionen Skickar bara till adressen och anger lgh nummer så kom posten fram funkade klockrent Internet Detta får man fixa själv men man kan ta med det oftas till det nya stället Just nu har hon True 30-40mbit vilket är rätt bra Skoj att läsa om nån som vågar släppa taget om kära Göteborg och studera på nytt mitt i livet Go Go Go Med vänlig hälsning Bob11 Åh va bra med vettig info och bilder! Just nu håller jag på att dö av både stress och tristess i väntan på besked från CSN, hade hoppats på denna veckan...:( Just nu håller jag på och pratar fram och tillbaka med ett hotell som hyr ut på långtid, en "tvåa" (sovrum och vardagsrum) 50 kvadrat meter och tillgång till pool och gym, wifi, satelit-tv tvättmaskin, micro och stor kyl.. på rummet.... hur bra internet nu är vet jag ju inte.... Kostar 13000:- / månad men det ligger så bra till att vi kan gå till Hua Mak station och därifrån går skolbussen gratis så där tjänar vi ju in några bath de enda resor vi gör är på fritiden och då for det väl bli månadskort på metro, skulle vi bo så att vi betalar för skolbussen el dylikt så skulle det kosta oss två över 3500 bath / månad... lägger hellre det på ett bra boende nära kommunikationer. Är lite rädd för att vi kommer vara väldigt vilsna första veckorna, handla på felställen, äta på fel ställen och jag lyckas säkert komma vilse igen..... skall jag dessutom köpa en moped så kan jag ju i ärlighetens namn säga att jag hade nog gärna haft någon med som vet vad man skall kolla efter och vad man skall vara vaksam på... Moppe blir väl inte det första så.... Där emot har jag bokat in oss på "mitt" hotell i Hua Hin över Song Kran, första lite längre ledigheten Skall bli roligt att visa Micke var jag trivdes så bra och kanske träffa lite härligt folk jag träffat innan om de är på plats då... skall passa på att försöka resa runt lite på loven så att man inte kommer hem efter 3.5 år för att inse att man missat en massa... tydligen lite lurigt att göra besök i grannländerna på ett studentvisum dock... re-entry nått.... kram kram och trevlig helg! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Åh va bra med vettig info och bilder! Just nu håller jag på att dö av både stress och tristess i väntan på besked från CSN, hade hoppats på denna veckan...:( Just nu håller jag på och pratar fram och tillbaka med ett hotell som hyr ut på långtid, en "tvåa" (sovrum och vardagsrum) 50 kvadrat meter och tillgång till pool och gym, wifi, satelit-tv tvättmaskin, micro och stor kyl.. på rummet.... hur bra internet nu är vet jag ju inte.... Kostar 13000:- / månad men det ligger så bra till att vi kan gå till Hua Mak station och därifrån går skolbussen gratis så där tjänar vi ju in några bath de enda resor vi gör är på fritiden och då for det väl bli månadskort på metro, skulle vi bo så att vi betalar för skolbussen el dylikt så skulle det kosta oss två över 3500 bath / månad... lägger hellre det på ett bra boende nära kommunikationer. Är lite rädd för att vi kommer vara väldigt vilsna första veckorna, handla på felställen, äta på fel ställen och jag lyckas säkert komma vilse igen..... skall jag dessutom köpa en moped så kan jag ju i ärlighetens namn säga att jag hade nog gärna haft någon med som vet vad man skall kolla efter och vad man skall vara vaksam på... Moppe blir väl inte det första så.... Där emot har jag bokat in oss på "mitt" hotell i Hua Hin över Song Kran, första lite längre ledigheten Skall bli roligt att visa Micke var jag trivdes så bra och kanske träffa lite härligt folk jag träffat innan om de är på plats då... skall passa på att försöka resa runt lite på loven så att man inte kommer hem efter 3.5 år för att inse att man missat en massa... tydligen lite lurigt att göra besök i grannländerna på ett studentvisum dock... re-entry nått.... kram kram och trevlig helg! Hotel låter intressant. Men kolla nu upp hur mycket hotellet tar betalt för el och vatten, för hotellen brukar inte vara blyga att ta betalt för el o vatten vid månadsuthyrning. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd December 11, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 11, 2015 Hotel låter intressant. Men kolla nu upp hur mycket hotellet tar betalt för el och vatten, för hotellen brukar inte vara blyga att ta betalt för el o vatten vid månadsuthyrning.7 för något och 18 för något, samma som alla förslag skolan gett och på alla service appartment jag kollat..... så jag gissar att det är så det är men att man skall få det inskrivet i avtalet.... kram kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bob11 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 (ändrad) lite bilder på boende nära skolan Här bodde dottern och komps första året Hade 2 rum + kök/allrum bild nr betalade ca 13000b/mån + el och vatten Se info en bit ned på priser och olika storlekar på rummen Fri mini buss till skolan varje dag ett plus ca 10min promenera till jätte shopping The Mall med bla stor marknad under tak Ligger på Ramkhamheng 42 En hel del svenskar i huset Dottern bodde här 2013-2014 Skall förska fixa en google karta Nya huset helt nytt 2013 Gamla huset pool på taket och gym 1tr upp tvättmaskiner under huset 10b/tvätt fanns även vatten maskin 1b/liter och torktumlare Gatan 2st hotell på gatan om man får gäster det i början på gatan har kanon frukost Receptionen mm Priser 2013 1års kontrakt billigare Pool Lite lgh bilder nya huset Dottern hade 318 liknande 418 Dom mindre lgh utan kök Ändrades December 11, 2015 av Bob11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bob11 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 (ändrad) Glömde heter MT Recidenceblev några dubbel bilder men då får ni se det två ggrBob11 Ändrades December 11, 2015 av Bob11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Man kan ju hoppas att det är 7 THB / Kwh och i så fall 18 för vattnet. Det låter onekligen mycket billigt för att vara ett hotell. Jag betalar själv i en condo i Pattaya 4 THB / Kwh för elen och 32 THB per kubik för vatten.Jag vet att hotellen i Patta tar 10 THB / Kwh för elen och vattnet är ju inte någon stor kostnad. Men ett tips i all välmening: Se till att ni får det inskrivet i hyreskontraktet samt att ni får tillåtelse att läsa av (fota) elmätaren när ni flyttar in.Skall bli spännande att följa ert äventyr i Thailand.Lycka till. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bob11 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Hittade rätt mapp med bilder nu från MT Rum 505 Rum 507 518 har ni sett tidigare Går säker ställa in bänk med Micro/bryggare/kokplatta mm och diska/hämta vatten i badrummet i dom små rummen .. Utsikt från tak + gymmet Promenad väg till The Mall Flodbåten går in till centrum 1b/hållplats = 20b in till Paragon Bob11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bob11 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 https://www.google.se/maps/dir/Stamford+International+University+%2F+มหาวิทยาลัยนานาชาติแสตมฟอร์ด/13.7578381,100.640121/@13.7457121,100.6342763,14.62z/data=!4m9!4m8!1m5!1m1!1s0x0:0xda2e11759cf75777!2m2!1d100.661507!2d13.735528!1m0!3e0Väg till skolan The mall Bangkapi shopping shopping osv även billig marknadhttps://www.google.se/maps/dir/13.7597249,100.6399313/Mall+Bangkapi,+จังหวัด+กรุงเทพมหานคร/@13.7439979,100.6231824,14.31z/data=!3m1!5s0x311d618d31bdbd95:0xdb78b1e673be6e0!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0x311d618d31eb82b3:0xf0100b33d0c01b0!2m2!1d100.6425655!2d13.7662823!3e1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd December 11, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 11, 2015 https://www.google.se/maps/dir/Stamford+International+University+%2F+มหาวิทยาลัยนานาชาติแสตมฟอร์ด/13.7578381,100.640121/@13.7457121,100.6342763,14.62z/data=!4m9!4m8!1m5!1m1!1s0x0:0xda2e11759cf75777!2m2!1d100.661507!2d13.735528!1m0!3e0 Väg till skolan The mall Bangkapi shopping shopping osv även billig marknad https://www.google.se/maps/dir/13.7597249,100.6399313/Mall+Bangkapi,+จังหวัด+กรุงเทพมหานคร/@13.7439979,100.6231824,14.31z/data=!3m1!5s0x311d618d31bdbd95:0xdb78b1e673be6e0!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0x311d618d31eb82b3:0xf0100b33d0c01b0!2m2!1d100.6425655!2d13.7662823!3e1 Hon ser ju definitivt ut att ha hittat rätt! Det enda problemet jag ser med det boendet är att om man inte åker skolbuss så tar det en timma och 20 minuter med lokaltrafiken, som bäst..... (iaf enligt googlemaps) Så här kommer det se ut om jag får som jag vill, observera att det är promenadvägen som utmärkt! Jag tror att man går på järnvägen som man gör i Hua Hin..... eller...:P Skolbussen är gratis till stationen efter det har jag för mig att de höjt till 30 bath för att komma till MT... tyvärr.. Jag har inte en tanke på att laga mat på de närmsta åren, förutom att jag lovat härliga Benjamas underbara fru att laga tigerräkor efter ett recept från Vietnam... men det har Benjamas lovat att jag kan göra i deras kök Vi kommer ha vattenkokare & micro det får räcka .... om jag inte bryter ihop totalt och skaffar en riktig kaffebryggare... Vi har funderat på vatten.... vet någon hur det fungerar med de där vatten dunkarna som sitter upp och ner på en grej som gör att man kan välja kallt eller rumstempererat vatten? Hörde att man kan prenumerera typ.... så slipper min rygg kånka vatten.... typ en sådan här... Jag måste ju läsa några kurser på distans för att passa i det svenska arbetslivet tänkte mig en per halvår då är de 7,5p på halvtid..... har dock lite svårt att välja! Jag skall läsa Arbetsrätt för chefer ..... lag och rätt helt enkelt, svensk! ett hållbart arbetsliv i tid och rum.... stress relaterad problematik i arbetsmiljön... typ.... tror jag... personlig och professionell utveckling .. är väl vad det låter som, kan va bra om man får jobb på arbetsförmedlingen Pedagogik för att hantera konflikter.... den skall jag nog läsa först!!! Av självbevarelsedrift.... Sedan är frågan hur man väljer mellan, Genus och arbetsliv, Arbetsledning, Psykosocial arbetsmiljö och Organisation, ledarskap och motivation... Finns här någon som är chef som kan ge lite guidning om vad som är svårast för en chef när det gäller anställda??? Attans, känns som om jag faktiskt kan bli något mer än jag redan är kram kram asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Hon ser ju definitivt ut att ha hittat rätt! Det enda problemet jag ser med det boendet är att om man inte åker skolbuss så tar det en timma och 20 minuter med lokaltrafiken, som bäst..... (iaf enligt googlemaps) Så här kommer det se ut om jag får som jag vill, observera att det är promenadvägen som utmärkt! Jag tror att man går på järnvägen som man gör i Hua Hin..... eller...:P Skolbussen är gratis till stationen efter det har jag för mig att de höjt till 30 bath för att komma till MT... tyvärr.. Jag har inte en tanke på att laga mat på de närmsta åren, förutom att jag lovat härliga Benjamas underbara fru att laga tigerräkor efter ett recept från Vietnam... men det har Benjamas lovat att jag kan göra i deras kök Vi kommer ha vattenkokare & micro det får räcka .... om jag inte bryter ihop totalt och skaffar en riktig kaffebryggare... Vi har funderat på vatten.... vet någon hur det fungerar med de där vatten dunkarna som sitter upp och ner på en grej som gör att man kan välja kallt eller rumstempererat vatten? Hörde att man kan prenumerera typ.... så slipper min rygg kånka vatten.... typ en sådan här... Jag måste ju läsa några kurser på distans för att passa i det svenska arbetslivet tänkte mig en per halvår då är de 7,5p på halvtid..... har dock lite svårt att välja! Jag skall läsa Arbetsrätt för chefer ..... lag och rätt helt enkelt, svensk! ett hållbart arbetsliv i tid och rum.... stress relaterad problematik i arbetsmiljön... typ.... tror jag... personlig och professionell utveckling .. är väl vad det låter som, kan va bra om man får jobb på arbetsförmedlingen Pedagogik för att hantera konflikter.... den skall jag nog läsa först!!! Av självbevarelsedrift.... Sedan är frågan hur man väljer mellan, Genus och arbetsliv, Arbetsledning, Psykosocial arbetsmiljö och Organisation, ledarskap och motivation... Finns här någon som är chef som kan ge lite guidning om vad som är svårast för en chef när det gäller anställda??? Attans, känns som om jag faktiskt kan bli något mer än jag redan är kram kram Herre gud snälla vän vad håller du på med inte laga mat, har du så mycke pengar tyvärr tror jag du har problem. Låter som du bara tror Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd December 11, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 11, 2015 Herre gud snälla vän vad håller du på med inte laga mat, har du så mycke pengar tyvärr tror jag du har problem. Låter som du bara trorJag vet inte hur mycket du äter eller var/vad du äter men streetfood i BKK duger gott för mig, skolan serverar uppenbarligen lunch för 40-50 bath och utöver det behöver jag bara två små mål om dagen, nudelsoppa eller grillspett... jag har till och med räknat med att vi skall kunna äta lite extra gott på helgerna. Om man inte klarar sig på 200 bath om dagen så tror jag inte att man äter det man behöver utan det man vill.... ris är billigt och mättande 10 bath per portion, grillspett 10 bath stycket, Phad Thai 50 bath med kyckling, nudelsoppa 40 bath.. jag kommer att bli förvånad om jag äter för mer än så! Äta på restaurang eller handla på 7/11 är inget alternativ!Tror att det är en av de största förändringarna, bra och nyttig mat i lagom mängder och träning ovanpå det, är snart i någorlunda form igen.Dricker inte öl och kan gott vara utan alkoläsk..... sötsaker lockar inte alls .... skulle tro att största utsvävningen blir att äta på IKEA när man har hemlängtan....Efter mitt senaste besök i Thailand så kan jag inte se hur det skulle löna sig att laga maten själv när man bara är två..., jag har dessutom aldrig lärt mig att laga lagom mycket mat, det blir alltid för mycket! Försök att inte döma innan du ser till ditt eget beteende... har du räknat på vad din mat kostar dagligen i Thailand och vad det skulle kosta oss extra med ett boende med kök..... det finns en del del att tänka över.... om det är billigare för dig att laga mat själv så vill jag gärna ha dina recept, på nyttig och näringsrik mat! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Älskade Minne & Micke....... Vilken otrolig resa ni är på väg att få uppleva...... Jag är så imponerad över att ni vågar ta steget till era drömmar..... Själv är man en "trygghetsnarkoman" och vågar inte lämna det man har...... Det enda negativa med detta är att man inte kommer få träffa er på Göteborgsträffarna.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd December 11, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 11, 2015 Älskade Minne & Micke....... Vilken otrolig resa ni är på väg att få uppleva...... Jag är så imponerad över att ni vågar ta steget till era drömmar..... Själv är man en "trygghetsnarkoman" och vågar inte lämna det man har...... Det enda negativa med detta är att man inte kommer få träffa er på Göteborgsträffarna.......... Åh ja, vi blir ju inte borta för evigt och varje gång du kommer till Thailand är du hjärtligt välkommen hos oss älskade vän! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 GO AND FUCK YUORSELF asshole Iwalk you Hur är Hua Hin runt Song Kran (stavning?).... värt att besöka på första lediga långhelgen? *hint hint*Hua Hin songkran är ett dygn men startar oftast lite tidigare.kram kram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 (ändrad) Herre gud snälla vän vad håller du på med inte laga mat, har du så mycke pengar tyvärr tror jag du har problem. Låter som du bara tror som jag förstår det skriver TS lite fria tankar. Inte alltid genomtänkt utan mer sporadiskt. Mycket underhållande tråd och eftersom vi alla är olika med olika behov, erfarenheter och mål tycker jag ändå att det här är en underhållande tråd. Visst ibland spårar det men hallå vad gör det Ändrades December 11, 2015 av Khonis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd December 11, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 11, 2015 GO AND FUCK YUORSELF asshole Iwalk youVänligen förklara... hör inte ihop med min bild av dig! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Jag vet inte hur mycket du äter eller var/vad du äter men streetfood i BKK duger gott för mig, skolan serverar uppenbarligen lunch för 40-50 bath och utöver det behöver jag bara två små mål om dagen, nudelsoppa eller grillspett... jag har till och med räknat med att vi skall kunna äta lite extra gott på helgerna. Om man inte klarar sig på 200 bath om dagen så tror jag inte att man äter det man behöver utan det man vill.... ris är billigt och mättande 10 bath per portion, grillspett 10 bath stycket, Phad Thai 50 bath med kyckling, nudelsoppa 40 bath.. jag kommer att bli förvånad om jag äter för mer än så! Äta på restaurang eller handla på 7/11 är inget alternativ!Tror att det är en av de största förändringarna, bra och nyttig mat i lagom mängder och träning ovanpå det, är snart i någorlunda form igen.Dricker inte öl och kan gott vara utan alkoläsk..... sötsaker lockar inte alls .... skulle tro att största utsvävningen blir att äta på IKEA när man har hemlängtan....Efter mitt senaste besök i Thailand så kan jag inte se hur det skulle löna sig att laga maten själv när man bara är två..., jag har dessutom aldrig lärt mig att laga lagom mycket mat, det blir alltid för mycket! Försök att inte döma innan du ser till ditt eget beteende... har du räknat på vad din mat kostar dagligen i Thailand och vad det skulle kosta oss extra med ett boende med kök..... det finns en del del att tänka över.... om det är billigare för dig att laga mat själv så vill jag gärna ha dina recept, på nyttig och näringsrik mat!Bry dig inte om den där stollen ,han har inte riktigt alla hästarna i stallet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Thailändarna i Bangkok,väljer ju att köpa maten i stället för att laga,eftersom dom inte sparar något på det, så hittar ni matställen som ni gillar så är det väl bara kanon!Sen kommer väl, mot all förmodan, ett sug efter svensk mat efter ett tag i Bangkok som ett brev från posten. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Jag personligen skulle inte klara mig på den mat budgeten. Men jag förstår att det inte går att leva som turist heller. Lycka till med planeringen så ni kommer iväg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 GO AND FUCK YUORSELF asshole Iwalk youVänligen förklara... hör inte ihop med min bild av dig!HAHA Något blev fel fel jätte fel Minne ses i början Mars hmmmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu