Jump to content

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

• Replies 63.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ellim63

4957

• Enis

3997

• svampen

3272

• Kenneth4618

3154

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det är ju populärt med årskrönikor, så här kommer min för 2013. Ett axplock av vad som tillreddes i köket hemma hos oss.     Mvh. borje222

Får bli gårdagens mästerverk........   Ingredienser enligt följande (även om allt inte kom med på bild): Selleri, vitlök, skogschampinjoner, nötfärs, krossad tomat, grädde, gul lök, kal

Svampen har visat bilder på sina mackor, så även jag blev sugen. Jag valde att göra ett Levainbröd, med surdeg helt utan jäst.   Jag började med att röra ihop surdegsgrunden, 1 dl vatten + 1 dl råg

Posted Images

andrejsdenruskige

Jaha, då klev jag in i fel tråd igen.  :13:

Får stå ut i 2,5 timmar till, innan det blir dags för min genomfrusna pizza att tillagas i ugnen.

• Fint 1

Jaha, då klev jag in i fel tråd igen.  :13:

Får stå ut i 2,5 timmar till, innan det blir dags för min genomfrusna pizza att tillagas i ugnen.

Ere kallt hos dej? Om du inte ens hinner hem med Pizzan innan den fryser menar jag, eller långt till Pizzerian kanske?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

andrejsdenruskige

Ere kallt hos dej? Om du inte ens hinner hem med Pizzan innan den fryser menar jag, eller långt till Pizzerian kanske?

Snål som jag är så köper jag fryspizza......så att jag ska ha råd med t.ex vindrutetorkare av det dyrare slaget.  :crazy:

Blev trött på kvarterskinesen efter att de hade haft stängt några gånger mitt i allt. Thaihaket som ligger på sidan av stänger kl21 och jag drar hem från jobbet 21.30.

Så då blir det att köpa pizzan från närbutiken och hiva in i frysen.

• Fint 6

Snål som jag är så köper jag fryspizza...så att jag ska ha råd med t.ex vindrutetorkare av det dyrare slaget.  :crazy:

Blev trött på kvarterskinesen efter att de hade haft stängt några gånger mitt i allt. Thaihaket som ligger på sidan av stänger kl21 och jag drar hem från jobbet 21.30.

Så då blir det att köpa pizzan från närbutiken och hiva in i frysen.

Knasen fick rätt misstänker jag.Vi har fått en vindrutetorkar sekt på forumet :14: Jag köpte 4 par efter jobbet 2400 kr kostade dom.Ju dyrare desto bättre,samma som med Apples produkter. :thumbsup:

• Fint 3

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Undrar jag, ni som vet, kan man inte köpa bara gummit till torkarbladen ??? då kan man ju kosta på sig lite kvalite´ på dessa  :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Peolito

Stekt grossists med senapssås och rotfrukter.

attachicon.gifImageUploadedByMaipenrai1390474343.654211.jpg

Stekt grossist skrev jag så går det när man glömmer glasögonen och bara har HP med sig. Stekt grissida ska det vara. Svingott, möjligen lite bättre knapermotstånd på svålen sade köksmästaren. Det skulle behövas ankfett och ättika till det påstod han.

• Fint 4