FF 68,303 Posted November 12 3 minuter sedan, skrev Soengsang: Nu skrattar någon uppe i molnen Tror inte att Ronny skrattar där uppe, han skulle hålla med mig att vi hade samma problem med detta elände. FF 1 2 Quote Share this post Link to post
Soengsang 108,519 Posted November 12 17 minuter sedan, skrev FF: Tror inte att Ronny skrattar där uppe, han skulle hålla med mig att vi hade samma problem med detta elände. FF Han skrattar nöjt och belåtet, för att du river vidare hans kampanj i detta elände 2 6 Quote Share this post Link to post
flebbe 1,074 Posted November 12 10 timmar sedan, skrev Enis: Mera stjärnor i guiden http://www.khaosodenglish.com/life/food/2019/11/12/thailands-michelin-stars-for-2020-announced/ enis Jag tänkte försöka testa Jay Fai nästa gång vi är i Bangkok. Hon är ju med i serien Street Food på Netflix. Måste prova hennes krabbomelett som det snackas så mycket om. 1 Quote Share this post Link to post
Hua Hin 15,008 Posted November 12 I går kväll blev det "Thai köttbullar" med jasminris och en sås med kokosmjölk och chili gott som fan! 17 1 2 Quote Share this post Link to post
Naam kaeng 52,796 Posted November 12 Käkade Indiskt. Plockade med deras lilla folder för att kika på utbudet. Förvånades över STRAKRÄTTER Tänkte att det kanske är ett Indiskt begrepp. Kikade längre ner och såg MEDELSTRAK ..... då förstod jag...... 14 4 Quote Share this post Link to post
kenneth073 7,189 Posted November 13 Äter alltid minst 1 gång på Argentinska Churrusco på Olof Palmes gata i Las Palmas. Mycket prisvärt ,kalaset gick på 330 kr och då var det 2 glas vin och oxfilen skulle jag tro var minst en 300 grammare 18 1 Quote Share this post Link to post
Peolito 68,041 Posted November 13 Kalvschnitzel på kornhamnstorg 53.Skickat från min iPhone med Tapatalk 17 Quote Share this post Link to post
rolba 82,895 Posted November 13 Ribs, stora kycklingben, små kycklingben och potatissallad. Gratis som vanligt på McFly's bar. Fyra Tigeläsk till detta så blev det 300 baht. Kostar att ligga på topp. Ursäkta massageoljan på linsen. Skall åtgärdas vid nästa barstopp. 11 Quote Share this post Link to post
ellim63 186,937 Posted November 13 Idag blev det yam paa, (en chilistark syrlig burkmakrillröra med salladslök, chili, lime, ingefära, koriander och mynta).. Riktigt jäkla starkt och fantastiskt gott! 14 Quote Share this post Link to post
Kötthandlarn 89,437 Posted November 13 On 2019-11-11 at 18:31, skrev Kötthandlarn: Så, jag är ju inte en fantast av julen och som vanligt tycker jag det börjar skyltas för tidigt men det finns en sak som jag ser fram emot varje år......... Så jäääääävla gött......... Man vill ju inte väcka M33:s vrede i form av dubbelpostningar å det hade lätt blivit trippelpostningar, för nu har jag käkat detta till efterrätt tre dagar i rad....... 4 Quote Share this post Link to post
Naam kaeng 52,796 Posted November 13 Idag hemlagade biffar med pressad potatis och hemfixad gräddsås. Mycket smarrigt minsann...! 15 Quote Share this post Link to post
Tommy 32,350 Posted November 13 2 timmar sedan, skrev Enis: å enis Snöbollarna smakade sådär, men tack för tipset! MVH 2 Quote Share this post Link to post
Enis 170,428 Posted November 13 1 timme sedan, skrev Tommy: Snöbollarna smakade sådär, men tack för tipset! MVH Ja vanliga ostkrokar är godare /Enis 1 Quote Share this post Link to post