Enis Inlagd Oktober 20, 2025 Dela Inlagd Oktober 20, 2025 dansk hackebiff till lunch enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 20, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2025 fedagsmys på en måndag enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 20, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2025 Idag blev det korv stroganoff.. fantastiskt gott! 😋 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 21, 2025 Dela Inlagd Oktober 21, 2025 Tisdagsfrukost. Frugan försöker göda mig. Jag ser inte riktigt rik ut nu säger hon. 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 21, 2025 Dela Inlagd Oktober 21, 2025 lunch 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 21, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21, 2025 Tidigare idag. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 21, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21, 2025 Igår kväll blev det söndagsstek trots att det var måndag 😂 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 21, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21, 2025 Blivit mycket tom yum den här resan. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 21, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21, 2025 Tisdagsbuffe på PP bar. Starter Lite grillat på det. Hoppar nog burgarna och thaimaten idag. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 21, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21, 2025 Idag blev det pasta och min egenkomponerade pastasås med bacon, krossade tomater, torkade trattkantareller som kryddades med vitlök, nymalen svartpeppar lite kycklingfond och en sipp balsamvinäger... fantastiskt gott! 😋 Och självklart fick frugan två matlådor också! 💕 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 22, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 22, 2025 Gissa vilken portion som är min? 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 22, 2025 Dela Inlagd Oktober 22, 2025 Idag lyssnade hon äntligen när jag sa att jag ville ha en liten frukost. 7 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 22, 2025 Dela Inlagd Oktober 22, 2025 4 timmar sedan, skrev MickeN: Gissa vilken portion som är min? De två tallrikarna till vänster, naturligtvis. Förstår sen inte riktigt, tallriken med de två stekta äggen. Är det efterrätten? Ni har ett utmärkt väderkorn efter intressant mat, må jag säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 22, 2025 Dela Inlagd Oktober 22, 2025 1 timme sedan, skrev Wangthong: De två tallrikarna till vänster, naturligtvis. Förstår sen inte riktigt, tallriken med de två stekta äggen. Är det efterrätten? Ni har ett utmärkt väderkorn efter intressant mat, må jag säga. Mat måste man ha, hon tog in tre olika rätter frukost. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 22, 2025 Dela Inlagd Oktober 22, 2025 Barnmat 👍 8 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 22, 2025 Dela Inlagd Oktober 22, 2025 Blev påtvingad en påse hundmat när jag tog mig hem igår kväll. Fick bli lunch idag. Hackade till det så det blev typ äta med sked. Toppade med lite riven ost. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 22, 2025 Dela Inlagd Oktober 22, 2025 Igår kväll blev det en pizza 🍻 8 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 23, 2025 Dela Inlagd Oktober 23, 2025 Simpel frukost. 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 23, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 23, 2025 En av de godaste pad thai kung jag ätit här i Thailand. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... pust Inlagd Oktober 23, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 23, 2025 Dagens frukost 😊 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 23, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 23, 2025 Gårdagens middag. Stekt sej, stuvad grönkål, tomaterna som var lite trötta fick gotta till sig i stuvningen på slutet.. fantastiskt gott! Å grönkålen plockades på landet! 🙏 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 23, 2025 Dela Inlagd Oktober 23, 2025 Ikväll kött och pommes 🍻 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 24, 2025 Dela Inlagd Oktober 24, 2025 Ost å skinkomelett. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 24, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 24, 2025 Efter två dagars svullande blir det att hålla igen lite idag. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 24, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 24, 2025 Frugan fixade fredagsmyset.. krabba och vannameiräkor tillsammans med köpta såser, vitlöksbröd och långlagrad herrgårdsost... Och allt serverades i biblioteket, underbart fantastiskt gott och trevligt! 💕 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu