Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 6, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 6, 2025 Ingen hotellfrukost idag trots att man arbetar. Middagen intogs på restaurang Testebo B&W som @Enis efterlyst. Några korslagda pommes. Var väl sådär ungefär Gick ner med en öl. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 6, 2025 Dela Inlagd September 6, 2025 7 minuter sedan, skrev rolba: Ingen hotellfrukost idag trots att man arbetar. Middagen intogs på restaurang Testebo B&W som @Enis efterlyst. Några korslagda pommes. Var väl sådär ungefär Gick ner med en öl. Den har jag testat där efter någon rekommendation av någon Stolle VAr inte alls bra då Enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 6, 2025 Dela Inlagd September 6, 2025 Precis nyss, skrev Enis: Den har jag testat där efter någon rekommendation av någon Stolle VAr inte alls bra då Enis Smaken var ok men overcooked är ingen överdrift. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 6, 2025 Dela Inlagd September 6, 2025 On 2025-09-05 at 05:43, skrev Peolito: Fläsknoisette på Uven +55 stället på Hornsgatan. har inte 55 plussare i Stockholm högre krav än så där? känns som en vägkrogsservering i njutånger enis 1 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 7, 2025 Dela Inlagd September 7, 2025 Korvstroganoff blev det ikväll 🍻 7 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 7, 2025 Dela Inlagd September 7, 2025 Frukost. Hårdmacka med vändstekt ägg och skagenröra. Nu är det kylskåpstömning på riktigt. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 7, 2025 Dela Inlagd September 7, 2025 En LCHF bea-burgare 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd September 7, 2025 Dela Inlagd September 7, 2025 3 timmar sedan, skrev rolba: En LCHF bea-burgare Har en liten anekdot på detta. Min kollega ville köpa en burgare på haket - kypare? - vill du ha meny - nej tack jag vill bara ha en burgare - kypare meny? - Nej bara burgare - kypare meny? NEJ - ingen meny bara burgare - Kypare -ok!! Det som nu blir resultatet är fantktiskt - kollegan får en hamburgare med allt utan bröd...Jag vet hur det slutade...😅 3 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8, 2025 Dela Inlagd September 8, 2025 Gubbgrinig som man är blev det frukost i uterummet bara för att jag bestämt mig för det när jag vaknade. Men kallt satan är det. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 8, 2025 Dela Inlagd September 8, 2025 7 timmar sedan, skrev rolba: Gubbgrinig som man är blev det frukost i uterummet bara för att jag bestämt mig för det när jag vaknade. Men kallt satan är det. Det var ju arktisk kyla även inomhus 2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8, 2025 Dela Inlagd September 8, 2025 Blev bjuden på grillat hos dottern ikväll. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 9, 2025 Dela Inlagd September 9, 2025 Frukostdags. Det svenska höstvädret är väl sådär. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 9, 2025 Dela Inlagd September 9, 2025 Adana spett med bulgur. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 9, 2025 Dela Inlagd September 9, 2025 Dagens lunch på Parma. Köttfärslimpa med potatismos mm 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 9, 2025 Dela Inlagd September 9, 2025 Dagens lunchblev en macka med Pågens Grötbröd, cheddarost, burgare, Jalapenomayo och stekt ägg. Satt som en smäck. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 9, 2025 Dela Inlagd September 9, 2025 Oxfilé blev det till personal mat på jobbet ikväll 🍻 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 9, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 9, 2025 Här ligger man efter i rapporteringen 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 10, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 10, 2025 Sista måltiden i hemmaborgen för denna lågsäsong. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 10, 2025 Dela Inlagd September 10, 2025 Frukost ☕️ 6 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 10, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 10, 2025 Rimmat fläsk wokat med röd chilipasta och gröna bönor+ fishcakes och sötstark sås... fantastiskt gott! 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd September 10, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 10, 2025 Kvällens personal mat 🍻 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd September 11, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 11, 2025 Korvgryta på vraket nedanför Eriksdalsbadet. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 11, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 11, 2025 Lågvatten idag så blev inte ens strandnära. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 11, 2025 Dela Inlagd September 11, 2025 Coca Cola 😱🤔 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 11, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 11, 2025 En sallad med kycklingkorv, rödlök, salladslök, kinesisk bladselleri, tomat, koriander, chili och lime... fantastiskt gott! 💕 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu