kolla min fot Inlagd Februari 21, 2025 Dela Inlagd Februari 21, 2025 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Februari 21, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 21, 2025 En fläskfilé Oscar på Roma. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Februari 21, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 21, 2025 (ändrad) Blev mat på Big C i Kalasin idag Ändrades Februari 21, 2025 av Kenneth4618 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 21, 2025 Dela Inlagd Februari 21, 2025 Kvällsvickning 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 21, 2025 Dela Inlagd Februari 21, 2025 Mellanmål 😄👍 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 21, 2025 Dela Inlagd Februari 21, 2025 Mc Döners har flyttat ifrån LK metro, oklart till vart någonstans. Kyckling rulle inköpt på baksidan av Tukcom, 50 baht. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 21, 2025 Dela Inlagd Februari 21, 2025 Fruktstund, 20 baht blev man luggad på. Dyrt här i sin city 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Februari 21, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 21, 2025 Lunch 🍻 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Februari 21, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 21, 2025 Kvällsvickning på Bronson's Free of charge. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 21, 2025 Dela Inlagd Februari 21, 2025 1 timme sedan, skrev kolla min fot: Fruktstund, 20 baht blev man luggad på. Dyrt här i sin city Här uppe börjar frukten att vara gratis snart. Några dagar till så börjar de första mängderna mogna. De omogna är redan gratis. Fast sedan ska förpackning och jobbet betalas. Vad kan det vara värt? 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 21, 2025 Dela Inlagd Februari 21, 2025 9 minuter sedan, skrev Wangthong: Här uppe börjar frukten att vara gratis snart. Några dagar till så börjar de första mängderna mogna. De omogna är redan gratis. Fast sedan ska förpackning och jobbet betalas. Vad kan det vara värt? 20 baht för att skinna, skära bort kärnan och skiva i mindre bitar kan jag stå ut med... 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Februari 21, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 21, 2025 Gumman åt kroppkaka och jag en god macka med ost som jag glömde fota på earth i Hötorgshallen. 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 21, 2025 Dela Inlagd Februari 21, 2025 Det här har jag inte sett förut. 15 baht för en hyfsat stor mjukglass är en bra promotion. En milkshake gick dock inte att få, machine sleeping... 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 21, 2025 Dela Inlagd Februari 21, 2025 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev kolla min fot: Mc Döners har flyttat ifrån LK metro, oklart till vart någonstans. Kyckling rulle inköpt på baksidan av Tukcom, 50 baht. Vagnen är inte borttransporterad Damen som driver verksamheten vid skulle återkomma i slutet av månaden enligt en vakt på Sugar×2 men trots är det ju TiT. Matvagnarna som stod typ rakt över på soi LK är dock borttrasporterade. Ändrades Februari 21, 2025 av kolla min fot Penn strul 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Februari 21, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 21, 2025 Det blev gyros med pommes ikväll 🍻 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Februari 21, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 21, 2025 Gomorron 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Februari 22, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 22, 2025 Rösti med skinka och lök i. Plus ägg och extra lök. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 22, 2025 Dela Inlagd Februari 22, 2025 Ägarna har höjt ifrån 59 till 80 baht Fortfarande, good value. 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 22, 2025 Dela Inlagd Februari 22, 2025 Dagens lunch 😃 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 22, 2025 Dela Inlagd Februari 22, 2025 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Februari 22, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 22, 2025 I torsdags bestämde HSB att jag skulle kocka till kyckling med curry så var bara att sätta igång, serverades med ris till frugan och potatis till mig.. fantastiskt gott! 💕😋 16 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd Februari 22, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 22, 2025 Ngn jäkla burgare på Medis 😁. Den sög inte fullständigt men mättade🤣 11 1 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Februari 22, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 22, 2025 (ändrad) Geng kae till middag. Ändrades Februari 22, 2025 av Peolito 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 22, 2025 Dela Inlagd Februari 22, 2025 29 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Ngn jäkla burgare på Medis 😁. Den sög inte fullständigt men mättade🤣 Hela medis suger 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 23, 2025 Dela Inlagd Februari 23, 2025 gomorron här blev det en omelett med tomater ålök 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu