Odin 36,480 Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 Quote Återkommer med bild när Datagurun Durian behagar hjälpa mej att posta den... Kim. något större än din, men smakar säkert lika. Quote Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to post
Bengt-Erik 29 Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 Till lunch, kaoo Patt Quote Link to post
Odin 36,480 Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 Älskar kao pat goong Quote Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to post
Odin 36,480 Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Quote Jag brukar ofta äta "Pad pet moo" och av någon anledning så tillagas den rätten med "Pig from the forrest" antar att det betyder vildsvin. Starkt och gott! Har tyvärr inget recept, men hittade detta på nätet: http://www.thai-culi...cipes.php?id=93]http://www.thai-culi...cipes.php?id=93 MVH Tommy Tommy, Tack för tipset, nu har jag fått frugan att göra Pad pet moo å det va suveränt gott tack igen//Janne Quote Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to post
Enis 189,850 Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Igår Wiskeymarinerad lamytterfile som sedan lades på kolgrill, till detta en potatisgratäng som flödade i grädde 1 1 Quote "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to post
Odin 36,480 Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 QuoteIgår Wiskeymarinerad lamytterfile som sedan lades på kolgrill, till detta en potatisgratäng som flödade i grädde Jag dreglar av avund... Låter rugigt gott Quote Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to post
Herr Chang 44,896 Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Hmm... tycker ni lamm är gott? Inte i min smak, men potatisgratängen var säkert god. Lammkött är en annan sak ;-) Herr Chang har talat. Quote Link to post
Bak-si-da 3 Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Idag bjöd dottern :girl_dance: (med viss hjälp av exet) lite fläskfilemedaljonger, klyftpotatis o annat gott. Inte alls illa... (Undrar vad hon vill nu. ) [smg id=678 type=preview] Quote บั๊กสีดาดังแดง Link to post
Guest Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Sill o nya päror i middags..grillad moo med ris å broccoli i afse...+ litta rött Quote Link to post
Durian 536 Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Pfft, era kräsna magar kan ni inte klara er långt på! Quote Durian så långt näsan når. Link to post
Baa 46,578 Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Efter 7 månader i Thailand !!!! FALUKORV och bruna bönor, mums. Vissa uppskattade icke valet av hemkomstmiddag, i varje fall inte efter någon timme eller så, blev rätt ensam framför TV:n. MVH Baa 1 1 Quote Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to post
Enis 189,850 Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 jumi jummi 1 Quote "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to post
Khon sawiiden 0 Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Detta är en favorit, vet inte vad det heter.men aroj. Quote Link to post
edvardpop 28,489 Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Spagetti och tonfisksås. Ser fram emot mellanmålet som är en proteindrink i pepparkakssmak Quote ”Vi vill vara bandet som, om vi flyttade in i huset bredvid ditt, skulle döda din gräsmatta” - Lemmy Kilmister Doktorn, med finsk brytning: "Var det en inhemsk tjej eller var hon bara hemsk?" Link to post
Farang 243 Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Quotejumi jummi Grillad lax med färskpärer Enis, äter du aldrig nån simpel ostmacka till exempel? Har sett många bilder från din mat genom åren och det ser alltid ut som en festmåltid. Själv köpte jag en burk räksallad, en burk kalvsylta samt nån brie-ost idag och slevade upp på en tallrik... Quote member of svampen's fan-club Link to post
Enis 189,850 Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 QuoteEnis, äter du aldrig nån simpel ostmacka till exempel? Har sett många bilder från din mat genom åren och det ser alltid ut som en festmåltid. Själv köpte jag en burk räksallad, en burk kalvsylta samt nån brie-ost idag och slevade upp på en tallrik... Hehe. jodå...senast igår kväll blev det ett par "ostmackor" 1 Quote "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to post
Kim 17,597 Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 ... minuskarma till Enis för bilderna som gör så att jag måste gå till affärn... igen. Quote Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to post
Sam sip sam 80,495 Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 stekt potatis stekt falukorv stekta ägg mums det Quote Link to post
Wwax 9,328 Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Blev en kebabpizza med stark och vitlökssås + extra pepperoni *burp* Quote Link to post
Skibi 271 Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Thailand möter Svedala! Nam Tok Prinskorv! Mvh Kimmo Quote You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to post
Avregistrerad clion 36,874 Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Hel special med alt Ha ha den kan ni inte göteborgare får inte svara 1 Quote När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to post
Odin 36,480 Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Pizza... I förlängningen så kan man utläsa temperaturen i det Odinska hemmet... Antarktis är som en värmebölja Quote Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to post
Sam sip sam 80,495 Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Quote Hel special med alt Ha ha den kan ni inte göteborgare får inte svara jo då den åt vi i Pattaya Quote Link to post
Avregistrerad clion 36,874 Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 va e puckon Quote När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to post
Sam sip sam 80,495 Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 i göteborg he he , om sanningen ska fram dricker jag inte chokladmjölk så jag stog över den Quote Link to post
Recommended Posts