Enis Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Öppnade foodora satan vad dyrt för en turkpizza å så skall man behöva vänta en 45 minuter för att få någon halvljummen hemleverad tog fram en. Spagetti bolognese i från frysen i stället enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Rester från igår Hängmörad karrefile med tofu samt oskalad potatis 😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Rester från igår Hängmörad karrefile med tofu samt oskalad potatis 😋 Hahaha Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Precis nyss, skrev Odin: Hahaha Dambegagnad falukorv kanske, med viss toche av gammal fisk?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Grillad flintastek en äkta 80 talets skinkskiva dock riktigt gott med råstekt potatis och bbqsås 🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 5 minuter sedan, skrev Odin: Dambegagnad falukorv kanske, med viss toche av gammal fisk?? Det var frugans mat fast hon kallade det för Som Tam “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Rester från gårdagens grillade Rostas blev en Chili idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Det blev kebabtallrik i husbilen idag, mätta och belåtna är vi. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Igår blev det grillat för första gången i år, tjocka revben som förkokades och penslades med en stark koreansk bbqsås. En potatissallad med rödlök, små fina tomater och mycket dill.. fantastiskt gott! Favoritdottern som skulle köra bil fick fruktiga alkoholfria drinkar med lime och jordgubbar och till mig och frugan blev blev det ett glas rött från Sydafrika! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 23, 2023 Dela Inlagd April 23, 2023 Scans frysta delikatesskötbullar, (riktigt goda faktiskt) och makaroner. Med chilisås, parmesan och basilika blev det jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 Biff Lindström på Oliver Twist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 provade Brödernas till lunch dagens lunch 135 kr +30 kr för x-tra kött månadens burgare men bifftomaten slut så jag fick gurka i stället 16 kr för dip så det hoppade jag över prisvärt? Nä kan jag inte påstå.. trots att dricka och pommes ingick enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 22 timmar sedan, skrev Enis: Fick ett bra tips av en kock och legend Pizzalegenden, @rolba har du spisat nått av hans alster Fredrik Åkare Tranan Moder Svea Pizzalegenden Har du trött dill hemma som ser ledsen ut? skär bort änden på stjälkarna ställ i ljummet vatten inlindat i smörpapper och in i kylskåpet enis Fredrik Åkare har fått släppa till några pizzor. Men det var länge sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 Plommonspäckad fläskkarre med gräddsås. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 Frugan ville fixa till något festligt så här på måndagskvällen. Men jag är ju en enkel man så jag nöjde mig med korv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 Pytt med det som hör till, kostade på mig tre ägg eftersom frugan sa att vi hade drygt 60 ägg i källaren.. fantastiskt gott! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 24, 2023 Dela Inlagd April 24, 2023 Inatt blev det en färdig köpt låda 🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 25, 2023 Dela Inlagd April 25, 2023 En god frukost på hotellet. Thailändarna använder sig av 40% rabatt vid bokning. 600 bht i rabatt på maten också vid hotell restaurangen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 25, 2023 Dela Inlagd April 25, 2023 några varma mackor till frukost idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 25, 2023 Dela Inlagd April 25, 2023 Fisk till frukost “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 25, 2023 Dela Inlagd April 25, 2023 ost och skinksallad enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 25, 2023 Dela Inlagd April 25, 2023 Raggmunk med fläsk på Oliver Twist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 25, 2023 Dela Inlagd April 25, 2023 Koreanska x3 nudlar med bacon, grädde, ost och harikuvert. Faktiskt min dotter som lärt mig koka nudlar på detta vis. Koreanska nudlar är hennes basföda.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 25, 2023 Dela Inlagd April 25, 2023 On 2023-04-20 at 12:17, skrev rolba: Värdelöst. Hur fan kan en kändiskock sätta sitt namn på nåt dylikt. On 2023-04-20 at 12:19, skrev Kenneth4618: Kan man sätta sitt namn på köttfria köttbullar har man redan sjunkit så lågt man kan komma 😁 On 2023-04-20 at 12:36, skrev apknug: Ja "gästspelar" man på McDonalds (1994) genom att göra de vanliga burgarna lite större så har man satt sin egen ribba lågt.... https://youtu.be/w4TOkpzpkm0 "Money number one!" Trist för han kan så mycket bättre än att sälja ut sitt namn... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu