Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

 

Till mellanmål blev det kalla köttbullar med chili..

 

DSC_9360.thumb.JPG.ec59fd5860a25e98d6281e1892cc9325.JPG

 

Och till middag, korv stroganoff med kvarngryn... fantastiskt gott!

 

DSC_9361.thumb.JPG.6c4cad58a787c6783aa5d57b8b7b4141.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Lunchmöte med fredagsklubben.

Inte speciellt hungrig så det blev en simpel ostburgare.

20221125_124850.thumb.jpg.b24a0255ca6ddd583777d0e91151ce1e.jpg

 

Huvudsaken är ju att det var gratis. Även drickat ingick.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nästa vecka är det min tur att bjuda så som en del påpekar och förstår så är det inte mycket som är gratis här i livet.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev rolba:

Nästa vecka är det min tur att bjuda

Jaha, då ligger du med covid nästa vecka 🤣🤣🤣

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev rolba:

Lunchmöte med fredagsklubben.

Inte speciellt hungrig så det blev en simpel ostburgare.

20221125_124850.thumb.jpg.b24a0255ca6ddd583777d0e91151ce1e.jpg

 

Huvudsaken är ju att det var gratis. Även drickat ingick.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nästa vecka är det min tur att bjuda så som en del påpekar och förstår så är det inte mycket som är gratis här i livet.

Ser en till gratisätare under bordet :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Soengsang:

Jaha, då ligger du med covid nästa vecka 🤣🤣🤣

Hoppas jag verkligen inte. Enis får väl ställa upp. 😜

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev 65Selander:

Ser en till gratisätare under bordet :-)

Lyssnar till namnet Ben. Var väldigt snarbjuden och åt ingenting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skapliga köttbitar

20221125_084515.thumb.jpg.7088e66e6985fd98972897545da5a898.jpg

 

Kärlek på fat

20221125_115924.thumb.jpg.758850621db49740b760e08a86c08ff3.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

Blir ingen mat här idag men jäklar dom har lyckats  Pam  och Rikard  från en liten halvtaskig strandbar på lösa broliner till fullbokat varje dag. Där imot vart det en hel del öl med Rickard  igår. Kul då hårt jobb lönar sig. Vi dock här vid en tidig  tidpunkt. 

https://m.facebook.com/profile.php?id=100063625417743

20221125_182254.jpg

20221125_182120.jpg

Ändrades av navion hispania
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:

B6D71CD9-B952-48FB-ACE0-291BFF8FE3CF.thumb.jpeg.0c4311e57383889694efc25a09d1b5a8.jpeg

 

parisare till lunch

 

enis

Det där är Guldkant på tillvaron.
När jag kom till Stockholm -89 så var jag mycket ut till Korv-Ingvar ute vid Solna och drog Parisare, sedan packade han ihop och några andra tog över.
Blir alltid Parisare när man hittar på ett ställe, fanns Frasses på Odenplan men de gav upp och där försvann Parisaren med Frasses.

Link to comment
Dela på andra sajter

01D13119-6D79-4AE3-91AF-3BCC62DAFD74.thumb.jpeg.a0181d6273a86a46a5d6e208ca1aa6ec.jpeg

 

ingen höna kvar i maten så jag tärnar lite fläskkarré och fräste på och blandade med bambuskotten och chilipastan samt cocosmjölken

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett snabbt pitstop på Rosegardens Buffé i Vörnamo på väg ner till Skåne idag

 

IMG_20221125_150117.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
12 minuter sedan, skrev Tallviking:

Ett snabbt pitstop på Rosegardens Buffé i Vörnamo på väg ner till Skåne idag

 

IMG_20221125_150117.jpg

Om du vill ha riktigt bra mat på andra sidan motorvägen åk till Vandalorum som har en fantastisk restaurang! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll blev det en Entrecote med råstekt potatis 

20221125_221209.jpg

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

88AF5EC0-2FBF-4CD7-BBB4-BF887E341FBA.thumb.jpeg.b611ddcb38813c2bcc90064b872992c5.jpeg

 

frukost

 

15 timmar sedan, skrev Enis:

01D13119-6D79-4AE3-91AF-3BCC62DAFD74.thumb.jpeg.a0181d6273a86a46a5d6e208ca1aa6ec.jpeg

 

ingen höna kvar i maten så jag tärnar lite fläskkarré och fräste på och blandade med bambuskotten och chilipastan samt cocosmjölken

 

enis

 

och denna i repris till lunch.

 

Jag hatar och slänga mat, så det blev två xtra luncher av chilipastan/bambuskott/cocosmjölk med överbliven fläskkarré 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev lovelos:

Stekta hamburgerbiffar och egenodlad jordärtskocka med mixad grönsallad och granatäpple-juice! 😋

IMG20221126115122b.thumb.jpg.4af29c62fcc9c838992036a9a648101a.jpg

Jordärtskocka är för jäkla gott men man blir ju som en bomb i magen! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...