Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Kötthandlarn:

"Hampade sig", är du säker på att det inte bara var skaldjuren som gjorde det till en bra kväll?....🤪 :giggle: :ironi:

 

 

 

Men inte på Tallin hoppas jag?.......:giggle:

Jag är ju äldre än dig.. Så där skrev man förr.. 😜

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev Kötthandlarn:

"Hampade sig", är du säker på att det inte bara var skaldjuren som gjorde det till en bra kväll?....🤪 :giggle: :ironi:

 

 

 

Men inte på Tallin hoppas jag?.......:giggle:

Vad ska man säga, farligt nära men tyvärr😎

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Peolito:

Max med yngste sonen. Är sådär tycker jag.

2E50057D-C57F-4B7A-9AE4-BBCF4D4F9A34.jpeg

 

Max är inte som det var förr... Eller så är dom det fast man blivit van med hipster-burgare...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fredagsmiddagen serverades i uterummet med hon jag älskar mest! ❤️

 

DSC_9337.thumb.JPG.2cbf9b78d7ccc3f2f982705b92f5b53e.JPG

 

Till förrätt blev det avokado med en liten klick majo, räkor, rom och en dillvippa..

 

DSC_9338.thumb.JPG.e51e46e1484339bd04743b0c7e195a05.JPG

 

Och till varmrätt, riktigt fin entrécote med timjansrostad potatis, tomat, chilibea och långlagrad blåmögelost.. Fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött från Italien! 💕

 

DSC_9339.thumb.JPG.6b04b6cd4806f3091ef0a55fdbedc4fb.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan bjöd på frukost igår.

Risk för att det straffar sig och jag får betala idag.

20221118_102646.thumb.jpg.6ddd7aa5236faef723e19d91d025f03b.jpg

 

Man får inte mer för 100 baht här på Phuket 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gick snabbare än befarat som flickan sa.

Fich bjuda frugan på frulle hos German Bakery.

345 battingar gick det på.

Naturligtvis var frugans thairäksoppa dyrast. 😜

20221119_091850.thumb.jpg.ef3e5398be3c464d5db8c12dfc641e14.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll blev det en McDonalds burgare vid skrivbordet på jobbet 

20221119_185831.jpg

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Käkade på Brödernas i Sundsvall inte värt att lägga upp en bild smakade ingenting faaaaan McDonald smakar ju mera 🤬👎

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Meningen var ju att vi skulle äta gott med goda vänner ikväll men på dagen mådde jag inte alls bra så det blev avbokat...

Nu är det i alla fall bättre.. 🙏

Fläskkarré med stuvad trattkantarell, råstekt potatis+rött och grönt.. 

 

DSC_9342.thumb.JPG.e845a18cb0d40d2ec1ea9672c6d7111c.JPG

 

Frugan skivade karrén och njöt den med ris, stark chiliröra och blandat grönfoder..

 

DSC_9343.thumb.JPG.24c60b05c77c986122413d4e78ec7097.JPG

 

 

Fantastiskt gott och trevligt! 💕

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
19 timmar sedan, skrev ellim63:

På G.. 😋 DSC_9340.thumb.JPG.9159bcbdc7f66cabe9e5694b0087567c.JPG

 

 

 

Vilken fin stekpanna du har....:thumbsup:

Vad är det för märke?

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oplanerad hemarbetsdag utan lunch förberedd i snökaoset så det fick bli det som fanns hemma

IMG_20221121_113919.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Tallviking:

Oplanerad hemarbetsdag utan lunch förberedd i snökaoset så det fick bli det som fanns hemma

IMG_20221121_113919.jpg

Är det nåt sånt där typ Billys och är det okej eller? 

 

Söndagsmiddagen serverades i köket..

Fläskschnitzel med vitlök och timjansrostad potatis och Karl-Johansvamp som fick gotta sig med lite grädde.. Underbart gott!

 

DSC_9344.thumb.JPG.08baf08100deb4fc941351e517e733bb.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Idag blev det hämtmat från Daisuke i Karlskoga, Fantastiskt gott käk! 💕

Poke bowl med mirinmarinerad lax och rullar med spicy tuna.. Så jäkla gott så man blir förbannad, underbart!

 

DSC_9349.thumb.JPG.21ea9af699022ac4397fb20f1a7adcd3.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...