Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

Försöke mig på ett trick gällande pocherade ägg

 

FBFBC934-2E2E-42B1-AB15-B94F2F63A720.thumb.jpeg.3d14b05b70bef12b289f9f1d7447a1d9.jpeg

 

första försöket misslyckat

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Idag stod frugan vid spisen! 

Räkor wokade med  turkisk lång paprika och riktigt stark chili från växthuset, gul lök, vitlök och ostronsås...

Åsså fanns det kycklingrester som också hamnade på tallriken.. fantastiskt gott, Tack älskling! 💕

 

DSC_9325.thumb.JPG.b0a67e6d7a1917c7b98fbbb88b7eea49.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Lever Anglaise, gräddsås, lingon & potatis

20221111_104401.thumb.jpg.fdbd66d9627ca3b9c0e01501ef78db7a.jpg

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Lever Anglaise, gräddsås, lingon & potatis

20221111_104401.thumb.jpg.fdbd66d9627ca3b9c0e01501ef78db7a.jpg

 

 

3 timmar sedan, skrev apknug:

Ah på fredagar är det alltid lite finare lunch på restaurangen! Lyx!

 

Men varför serverar de inte maten på tallrikar när man verkar få drycken i glas? 

Du ser väl att det kommer i en silverbytta som sig bör på en fredag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gyros fick det bli till lunch idag 

20221111_174937.jpg

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Så där ja då har man ruskat liv i tuppen och då smakade gott med en


FBAEC920-33C5-4B88-8F6E-7FFE97852506.thumb.jpeg.d9784443c5181d9d5296a7f22de2904c.jpeg

 

ägg och ansjovismacka

 

3432DFB5-358B-421A-B5B3-80AC3ADA75A9.thumb.jpeg.7f4028259cbe99f974e05e7ebb43b7c8.jpeg

 

å litt tilbehör

 

enis

 

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-11-08 at 23:51, skrev rolba:

En von Lidl sallad i Långtorpet efter dagens dont

received_689161185765824.thumb.jpeg.5f39abe7f82561028335eb9f8baad86a.jpeg

Testa ceasarsalladen. Den är faktiskt riktigt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-11-09 at 20:25, skrev Oregistrerad:

Till matlagningen en liten sval pilsner

 

4A4D9CF1-BFD7-46C0-A853-685887A343C0.thumb.jpeg.f94fd5e4d3aec7d08c2e70b406c318b9.jpeg

 

sedan en klassisk gräddstuvad pytt med passande dryck…

 

419508CF-CF5F-40B8-8E23-5DB2254DD75F.thumb.jpeg.92378dd4426a3f87eda99bb0fcbf34d0.jpeg

 

47DC0E9B-2A15-43F3-8225-E35E4F33D5AA.thumb.jpeg.0d1febae12e88384b723bc1795af1f47.jpeg

 

0581AA8A-5605-460A-A9F0-102CE31157EB.thumb.jpeg.04043feb73f821fb2e74ba9a68361112.jpeg

 

 

 

 

Det där är ju ingen pilsner, det är ju en Ale. Men en bra sådan😂🍻

Link to comment
Dela på andra sajter

Laxpudding, brynt smör och kokta morötter

20221112_142006.thumb.jpg.c30d74e25310b32cf1a81d7471b48757.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev dooks:

Testa ceasarsalladen. Den är faktiskt riktigt bra.

Blev en sån förra veckan. Helt ok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle till bolaget och passade även på att ta en sen lunch på lokala Kina krogen Panda i Åkersberga.  

20221112_152148.jpg

20221112_152010.jpg

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...