Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

BD4EF386-3CC9-4CA9-8881-AE25414ACFF9.thumb.jpeg.1e9b0d5234a1a30f62de96ff63a639f6.jpeg

 

Dagens frukost på en semesterdag

 

f@n jag glömde ta fram ölen och snapsen

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Isterband 

20221104_104508.thumb.jpg.64b9b4856a5b6b6e81d0cf945598c97c.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Pizza och en smarrig öl...

Mums tryckte i mig halva innan jag tog bilden 😋🍺

20221104_153107.jpg

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

E75B11C1-8E00-4A49-B659-885BBE5D4C10.thumb.jpeg.922dfa0c226355d83947b13cf8b57976.jpeg

 

lite god thaimat av frugan till lunch

 

15F655E8-5237-45E0-A9E3-58FCEB56DF08.thumb.jpeg.b07d98d15f3265258b12ed2035dbcb13.jpeg

 

å så födelsedagsfika på det

 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Hade turen att passera Valdemarsvik i veckan. Ett stopp på Skönero gård för att köpa ett par hängmörade biffar från Bjursund.

Till det brysselkål och potatis som stekts med bacon. Sköljdes ner med en hygglig spanjor med influenser från Gustavsberg om någon kommer ihåg Stig Lindbergs klassiska mönster.19F905B3-845D-43E4-B72B-6925641F8B08.thumb.jpeg.81acaf585e5e773e51ef25add5f80fb6.jpeg89191DCC-B27B-4943-98AF-A3778586EEB1.thumb.jpeg.da5bd4acefb7d7c71c227ba5b3f7b7e6.jpeg367CCC38-1468-41C1-8385-9F96A6C1A1E4.thumb.jpeg.51a4e79aa66c6f83c2e7492d049a7170.jpegB50DD411-39B5-4A5D-82FD-16A1F024AF95.thumb.jpeg.3ec7fee9c0ff53fab67e1d0d4eb1c040.jpeg367CCC38-1468-41C1-8385-9F96A6C1A1E4.thumb.jpeg.51a4e79aa66c6f83c2e7492d049a7170.jpeg

92FC6027-FFAB-4570-A5B1-17E6E23C6844.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

Till fredagsmys bjöds pizza med lagrad prästost, rökt skinka, rökta musslor, kronärtskocka och svarta oliver.. Så jäkla gott så man blir förbannad.. Underbart! 💕

 

DSC_9318.thumb.JPG.d5be7de42429e47e56deb2e066c2b074.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

F40A8D26-96A2-47E5-90F8-B13F7BDA89D7.thumb.jpeg.b61fbe2f008da900e44f313b2fdad340.jpeg

 

kycklingsoppa

 

C1F98E62-B646-49ED-8305-C6F2E6084621.thumb.jpeg.0ff3707943b1f9757511adbff96925d3.jpeg

 

wookad fläskfilé i vitpeppar och vitlök

 

46E30B1E-3F5C-4A11-A314-116C94A9D685.thumb.jpeg.30ad5e051dd4c847dc29816ec8001437.jpeg

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Fisk med skirat smör och färskriven pepparrot är bland det godaste jag vet och det här var inget undantag.

012FA998-BBA7-42D5-99EC-2C43D10CE50A.thumb.jpeg.c102ca2ffc4d6e18ba9eebb98e836d47.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev en 7 rätters med tillbehör på Miss Voon denna afton

20221105_165247.thumb.jpg.036e9822e768220d1493e36353eaf241.jpg

 

20221105_191229.thumb.jpg.f8de6dca95488808e8654c2ba2df3948.jpg

 

20221105_170802.thumb.jpg.083ea59bb852104d98fab87cfcf93c42.jpg

 

20221105_172819.thumb.jpg.e90d36cc83d7394975887abb9101f0bd.jpg

 

20221105_175103.thumb.jpg.3cabfc04d8c2472a54eda865128585b6.jpg

 

20221105_183107.thumb.jpg.892b8da56bcdcbc42587f3937df993f2.jpg

 

20221105_180845.thumb.jpg.f3a20bd4ab4de12a3daabc585d0f311a.jpg

 

20221105_185303.thumb.jpg.107d141596b395c4b26246b317a5124b.jpg

 

20221105_185332.thumb.jpg.21f93c1978d29773fd458a5ffa91e642.jpg

 

Screenshot_20221105_202141.thumb.jpg.3d1d6f88c105874a2f18f1dc3f34e564.jpg

 

 

 

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Lördagsmiddagen serverades i uterummet såklart!

Frugan hade marinerat kycklingben, vingar och lever i vit soja, vitlök, vitpeppar och mortlad korianderrot som sen fick gotta till sig i ugnen.. 

Fantastiskt gott tillsammans med en fräsch potatissallad och ett glas rött! 💕

 

DSC_9319.thumb.JPG.80e943cf5f70e4363a0cbb2f396d1d2e.JPG

 

DSC_9320.thumb.JPG.85d7bcdc400c7aae679f38c53a5e73c0.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll hamburgare och öl  😉

20221106_015624.jpg

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fixar matlådor för kommande veckan, köttbullar och kålpudding. Husmanskost på riktigt. 

20221106_125920.jpg

20221106_124606.jpg

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fisk i ugn

20221106_132914.thumb.jpg.aa037aa0b08b4d825c107cd0c5cea949.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Köttbullar och stuvade makaroner fick det bli till lunch 😉

20221106_140144.jpg

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...