audirs2 Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 Som vanligt så åt man mat på lunchen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 3 timmar sedan, skrev audirs2: Som vanligt så åt man mat på lunchen! Jag också.🙄 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 Gått runt på fastfood mässa i Malmö och ätit en massa tyvärr inga bilder ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 Salami ute på byn för ynka 4.9,€ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 Kylskåpsrensning vill ju inte kasta mat. Stekt potatis och fläsk gick att äta det med 😁🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 6 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Kött å potatis med efterrätt på IFU Arena "IFU Arena" (I Fuck U Arena) var är du ngnstans egentligen och framför allt: Hur kommer man dit?.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 16 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: "IFU Arena" (I Fuck U Arena) var är du ngnstans egentligen och framför allt: Hur kommer man dit?.... Det är där man kan möta Duplantis med lite tur “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 Frun med kompis äter Korean bbq, jag fick ett smakprov “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 16 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det är där man kan möta Duplantis med lite tur Fan, jag hade hoppats på ngt annat...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 frugan hade ångkokat en firre meckat underbar dip å så klibbris och kokad rättika mums å så lite somtam som efterätt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 Idag kom Måne med fru på besök.. Thaispagetti och stekt fisk stod på menyn till tjejerna.. Och till mig och Sten blev det fläskfilé med en dijondoftande grönpepparsås och ugnsrostad potatis.. Fantastiskt gott och trevligt! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 10 timmar sedan, skrev falukorven: Jobbar @rolba där? Ser i alla fall ut som att det är han som stekt äggen.. Jag är gift. Får oftast mina ägg stekta och serverade av frugan. Thaistyle, mer friterat än stekt. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 20, 2022 Dela Inlagd Oktober 20, 2022 En kvällsmacka i en hockeypaus. Och jag kokade själv äggen @falukorven Med lite skagenröra på topp blev det helt underbart. Imorgon kanske det blir kaviar på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 8 timmar sedan, skrev rolba: En kvällsmacka i en hockeypaus. Och jag kokade själv äggen @falukorven Med lite skagenröra på topp blev det helt underbart. Imorgon kanske det blir kaviar på. Du är bättre på att koka ägg and att steka i alla fall.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 8 timmar sedan, skrev rolba: Jag är gift. Får oftast mina ägg stekta och serverade av frugan. Thaistyle, mer friterat än stekt. 😎 Thaistyle/friterat med rinnig ägggula är den godaste varianten av ägg tycker jag.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 Här får man koka äggen själv trots man är gift enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 3 timmar sedan, skrev falukorven: Du är bättre på att koka ägg and att steka i alla fall.... Frugans ägg till jobblunchen idag. Stekta under lock med en skvätt vatten. Blir väl ångkoktstekta eller nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 10 minuter sedan, skrev rolba: Frugans ägg till jobblunchen idag. Stekta under lock med en skvätt vatten. Blir väl ångkoktstekta eller nåt. Så länge skiten smakar bra så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 Bacon med ägg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 Torsk i Khon kaen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 Fläskytterfile. Smörstekt Karl Johan svamp. Skivade tomater. Blev ingen bild. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 Lite svensk husman🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 Enkelt och ekonomiskt, tur att man fick bidragen! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 2 timmar sedan, skrev Amigo: Enkelt och ekonomiskt, tur att man fick bidragen! Håller nog med regeringen att bidragen är för höga,, 😉 C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 21, 2022 Dela Inlagd Oktober 21, 2022 prova nya big Mac och cheese kände Ingen skillnad enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu