Broskan Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Till lunch blev det en Curry Bratwurst på Angels Bakery, suveränt god med lite drag i. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Hittade en ny smak på korv kantarell smakade bara timjan enligt mig men dög gott och väl till frukost 😉 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Råkade Slakta ett Bord igen på Mom Aroy😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Dagens matbild på Lasagne tillägnar jag forumets store matkreatör Boa af Wernersson “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 sparka liv i frugan å så åkte vi och testa Heat, finns ju på flera platser i landet gratis är gott, de hade helsidesannons i morgontidningarna med en gratiskupong. för dålig fjong i vattenbaden i buffén kan man tycka enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Råkade Slakta ett Bord igen på Mom Aroy😊 Ser riktigt bra ut. Hur är prisbilden där? Kan man släpa dit familjen utan att konka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Råkade Slakta ett Bord igen på Mom Aroy😊 Heter det inte Mum talee? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 11 minuter sedan, skrev ellim63: Heter det inte Mum talee? Mum, Mom Aroy vad jag förstår. Hon har nog 3-4 ställen nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 18 minuter sedan, skrev frogfish: Ser riktigt bra ut. Hur är prisbilden där? Kan man släpa dit familjen utan att konka? Bror på hur mycket man äter😉 Skämt åsido, tycker det är ok prisbild med tanke på kvalitet och portioner. Så du klarar dig nog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Hemma igen med en jäkla massa blåbär så blev det en kvällsmacka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Dagens delikatesser från hemmakontoret i köket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Äggmackor med skärgårdssill, tomat, dill och nymalen svartpeppar.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Nattmaten fick bli en Peo-special Vindalo biff på Kokomos. Lunch nyss blev Taco special på Amigos. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Gårdagens middag fick duga till frukost i dag oxså. 😉 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Biff Vindaloo på lilla karachi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 (ändrad) Pytt i panna Gjord på entrecote så den blev liiiite finare så man kan skryta lite 😉 Ändrades September 15, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Damen sade åt mig att variera kosten. Bäst att göra som man blir tillsagd…. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 4 timmar sedan, skrev Hua Hin: Gårdagens middag fick duga till frukost i dag oxså. 😉 Bakfyllekall, micrad eller ugnsbränd? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 42 minuter sedan, skrev Enis: Bakfyllekall, micrad eller ugnsbränd? Enis 42 minuter sedan, skrev Enis: Bakfyllekall, micrad eller ugnsbränd? Enis 1min i micron Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Schnitzel Cordon Bleu med paprikasallad och en klick Jureskogs bea. Det är ju ändå torsdag. Hemlagat när det är som bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Blev hämtmat från Stamtisch igen, som vanligt den lilla portionen. En rejält stor tallrik ska ni veta. Tjejen köpte nåt som såg för jvla gott ut, en tjock omelett i botten med stekt potatis, skinka och ost på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Är ju dubbel ostburgarens dag så så jag firar det med lite panerad fisk med whiskeybea enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 15, 2022 Dela Inlagd September 15, 2022 Sa jag att jag tycker om korv å potatismos 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu