Kötthandlarn Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 6 timmar sedan, skrev ellim63: Idag hade vi finbesök på lunch.. Tacogratäng och sallad var det som bjöds, rödtjut fanns att tillgå för dom som ville ha.. Fantastiskt trevligt! 💕 Vet inte om man skall räkna PD med morbror samt Drivern som finbesök?....... Kanske mer ngt som katten dragit in......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Junior önskade pasta ikväll. Gubben fick ett glas rödtjut för gott utfört arbete. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Fredagsmyset avnjöts i uterummet såklart! 💕 Färska räkor med en thaidip innehållande chili, vitlök, koriander och lime + en dillmajonnäs som serverades i denna gamla sås-snipa från Gustavsberg.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 KFC. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Fredagsfest på riktigt. Inga rester. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 weißwurst, blivit en favorit under dessa veckor på resande fot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Gai tam nam till lunch nersköljdes med en bira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Jag kör på med min vanliga B&W. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Polaren kommer strax.....fixar snacks nu..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Det bidde tacos till middag. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 3 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Polaren kommer strax.....fixar snacks nu..... Hmmmm, jag visste inte att jag var inbjuden men jag hoppar på ett plan och kommer snart.....😂 Hoppas att du menade mig iaf med tanke på Guds 666:e budord...... "Du skall bara hava polare som är "hifi-nördar".......😁 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Förr var restaurangkedjor en garanti för ok mat. Nu tycker jag mest att det är en garanti för dålig mat. Smakerna ok men biffen hade de inte lagt många kronor på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Rökt och stekt kycklingklubba med råstekt potatis i vitlök & persilja samt lite grönfoder + en jäkligt god tzatziki...... Det gick ner......😋😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 11 hours ago, rolba said: Fredagsfest på riktigt. Inga rester. Saknar falukorv så att jag kan offra ett revben. En ring från Delins/Färila ❤💯 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 Förkylning på G??? Det blev inget firande på lokal för vår del av världens bästa Göran! 😥 Lördagsmiddagen serverades i biblioteket för ovanlighetens skull.. Rester från igår, tacogratäng med sallad och salsa.. Smakade helt ok! En sipp Italienskt rödtjut till fick det bli.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Klassisk italiensk middag... Förrätt, Pasta, Skaldjur, Kött, Dessert... magiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Frulle 😋 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 9 minuter sedan, skrev IsaanWarrior: Frulle 😋 Tyckte mer att det såg ut som ett litet mellanmål men sen såg jag att det var laddat på bänken bakom åxå. 😉😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 18 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Hmmmm, jag visste inte att jag var inbjuden men jag hoppar på ett plan och kommer snart.....😂 Hoppas att du menade mig iaf med tanke på Guds 666:e budord...... "Du skall bara hava polare som är "hifi-nördar".......😁 555! Du vet att för dig står min dörr alltid öppen! 😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Fjällröding på mommas steakhouse i Kiruna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Får bli burkmat mellan lövjobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Blev en bira och en paneng moo i förorten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 En pizza i solen. Riktigt bra pizza för ca 100sek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Ngn form av nudelwok med random ingredienser som fanns i kylen och frysen..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu