Guest jlh66 Inlagd Oktober 6, 2020 Dela Inlagd Oktober 6, 2020 6 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Idag blev det en mindre men smakrik starter bestående av lobstercake med beurre blanc, svartrötter, svart kaviar och äggvita Därefter en mustig portion confiterade anklår med bittersallad, roquefortost och hasselnötter. Det hela avslutades med chokladkräm med inkokta körsbär, puffat svart ris och vaniljgrädde. Tyvärr blev det något fel på bilden bara. Du skulle ha tagit bilden på allt gott du stoppade i dig och inte på slaggprodukter som kom ut efteråt 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 7, 2020 Dela Inlagd Oktober 7, 2020 Stuvade makaroner och korv “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 7, 2020 Dela Inlagd Oktober 7, 2020 Spagetti Carbonara Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 7, 2020 Dela Inlagd Oktober 7, 2020 stekt fläsk med löksås idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Blev kebab idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Indisk streetfood inne i köpcentrat ringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Lunch på Templet idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Svampmacka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Godsaker även till middag idag. Kanske borde berättat för frugan att jag varit på shoppingrunda idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 Ikväll blev det gravad lax 😉 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 8, 2020 Dela Inlagd Oktober 8, 2020 4 minuter sedan, skrev Hua Hin: Ikväll blev det gravad lax 😉 För jäkla gott! ❤️ Här blev det pizza som grundades med lagrad prästost.. musslor, kronärtskocka och bacon uppepå som pyntades med basilika.. fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött från Italien, Underbart! 🇮🇪💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Rödtungefile med smält smör och kokt potatis mm till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Hemlagad lasagne “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Korvrester.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Vart en egen tillplattade hamburgare som jag hade i frysen som var gjord av högrevfärs faktiskt riktigt god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Random thaiwok med en släng öl till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Pljeskavica Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 9, 2020 Dela Inlagd Oktober 9, 2020 Tjejerna åt Vietnamesiska vårrullar hemma hos favoritdottern! Medans jag fick nöja mig med en bit smörgåstårta på jobbet, livet är orättvist.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 Just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 Idag beställdes det kyckling, philadelphia, mozarella o pestotoast. Det var inte så dumt faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 Efter ankomst och incheckning fick det bli burgare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 Cirka 30 minuter senare kurrade det i magen igen på damen, burgaren som just intogs var ju inte riktig mat. Här smaskas anka. Fattar inte att det finns plats.Får väl trösta mig med en öl medans jag väntar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 Har under många år haft en romantisk bild om att jag tycker om Karibisk mat, trots att jag faktiskt aldrig ätit det......😉 Tja, idag blev det slag i saken och jag kan konstatera att: ja, det gillar jag........ Nu är väl det här med Karibisk mat ett väldigt vitt begrepp men detta blev gött.... Det där med kokosris var intressant.....😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 Idag blev det en riktig höjdare som jag inte gjort på länge.. Stekt kycklinglever med gul lök, i med en skvätt portvin som fick gotta till sig en stund och till sist grädde och kapris och puttra lite mer.. fantastiskt gott! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 10, 2020 Dela Inlagd Oktober 10, 2020 Kroppkakor och rårörda lingon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu