Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

On 2020-07-30 at 22:56, skrev samet:

 

En av de få färdigrätter som både är riktigt god samt blir bra efter frysning och tillagning i mikro. 

 

Levde på dessa en sommar på resejobb. Inte käkat dem sedan dess, var väl va 10 år sedan... så snart kanske jag är redo igen.

Det är den mest sålda i Sverige och den enda dafgårds som får plats på 10 i topp listan. Funkar helt ok

Link to comment
Dela på andra sajter

Igår kväll blev det lasagne 😉

20200801_105646.jpg

20200801_105916.jpg

20200801_111551.jpg

20200801_135751.jpg

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Tallviking:

Födelsedagsmiddag för frugan

 

 

A05C5811-AC54-4BEB-BF82-9ED2CACEB6F5.jpeg

EE59C6A1-058D-464D-87E5-0A4105E41CE7.jpeg

3255AD69-88A7-4C72-87E0-A6D93D9E5AAF.jpeg

63A9B7BA-DAC2-4669-98E7-9DC9FD4B72EC.jpeg

Grattis! Innan var det ju ”tjejen”😉

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev hamnoi:

Grattis! Innan var det ju ”tjejen”😉

Same Same......

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Första stop efter återvinningen, fan hinner inte en sväng till idag.

 

E8FC0954-4184-41BD-849A-18E7FBE5030A.thumb.jpeg.9bda213ac80935d83a76d9e02380e709.jpeg

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Orkade inte värma en matlåda idag, så det fick bli en brunch på

IMG_20200802_145947.thumb.jpg.6d5037e59ffad74ae2c160ad8e2d2543.jpg

IMG_20200802_145928.thumb.jpg.e64e16213a95a0c272c442723500569f.jpg

IMG_20200802_145914.thumb.jpg.bdee38ffd97f4ccd3eeaf7cd0fc49f8d.jpg

IMG_20200802_142627.thumb.jpg.ec58e3ec3e64a650b4702a14475d4b08.jpg

IMG_20200802_145858.thumb.jpg.b3bac015c399855b7df38a54cdfa724d.jpg

 

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Först hempulad firre å sedan hempulad paj...

 

Nu e vi mätta minsann....

 

5E02ED87-BA2C-480F-9E32-64A9C1B1676C.thumb.jpeg.d20d89bf41b3bdcb9b40189c6d22434e.jpeg
 

94695F01-5E85-442F-A5F4-942289715A54.thumb.jpeg.827cdec3be582718541499a189fdbd20.jpeg

 

 

D6A7B197-543B-47F4-8DB4-3AE9D324F0D0.thumb.jpeg.5dcc53878b8dff05cd64b7a2bd4f4217.jpeg
 

 

6F073775-6FEA-4DF4-B57D-74EF34E0A9B2.thumb.jpeg.73429d5238e57f971740b65ba1fa7141.jpeg

 

 

B475498F-A427-4996-BD55-42D4ACB538B2.thumb.jpeg.6622506d000e2376bd1dc95d74527ff1.jpeg

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Damen testar att göra churros, helt ok.

jag spritsade hon klippte med en sax. Långt ifrån perfekta men med lite träning så kommer det att bli bra.5BC46AD0-BBDC-4E94-8C15-D64C6408822B.thumb.jpeg.af6c4bf0312be844580173d725b7cf5c.jpeg10500EB9-EC8F-4C7F-B51F-A13BD7F781B1.thumb.jpeg.d1711ba64389492216c643e3f6af1191.jpeg071AB041-9618-494D-9D51-7625FF8E3903.thumb.jpeg.bd19ab9dd1f8e59849a8ea63d0d924cd.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter helgens deluxe frukostar får det bli en enkel leverpastejmacka idag. 

20200803_085355.thumb.jpg.1c75e39ab4bbf7f87766e06a52e7c1a3.jpg

 

Precis gränsfall att det gick att sitta ute.

20200803_085403.thumb.jpg.4d250bb404caaf95de8ecfd1dc014ad1.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Tar en frukostfika 

15964417098837435125402147465320.jpg

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Kan reka att ta bacon till en dubbel cheeseburgare på McDonald's. Ett litet tips ta en dubbel cheeseburgare med gurka och bacon som extra tillval så blir det inte så dyrt.

Ha de bra 

15964420211303060594635674799907.jpg

15964428639942072574027856073556.jpg

Ändrades av Chrille Columbus
Ett tipps till för den ekonomiska.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Souvlaki mixed på Grekiska grillen i Rosersbergsstoppet

 

 

1519CE70-972B-4194-80D3-FDE4AC06F0F8.jpeg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Jomenvisst 

IMG_20200803_132755.thumb.jpg.9d2963f507a4c49453fcd8938ea6f272.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Turkisk yoghurt, blåbär, skogshallon och lite flytande honung ringlat uppepå.. Kärlek! 💕

 

DSC_1438.thumb.JPG.afe9529ff6d3c2457bc51f72aaacd4b2.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Kunde inte gå förbi en torghandlare idag. Det fick bli grönsaks- och köttfärssoppa med en klick vitlöksmajo.

D5649246-0574-4C4B-81BE-25200FD5C7BE.thumb.jpeg.c22984e7019837ef1bf29e00ceb2519e.jpeg3232D5D2-0777-4FF1-8E03-46E7B3898539.thumb.jpeg.9e4b61ef533ccb6c3059b6f06f16259c.jpeg 

Link to comment
Dela på andra sajter

Smörstekt levain, sallad, gravad lax och hovmästarsås.. fantastiskt gott tillsammans med ett svalt glas vitt, underbart! 💕

 

DSC_1454.thumb.JPG.3db15de5499ed6b19d5acb313a770cbb.JPG

 

received_293851571877602.jpeg.1a65a2d57cfa4b401b3fea7dcb157d13.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...