Enis Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 (ändrad) 20 minuter sedan, skrev Peolito: Men "inlagd" strömming/sill då, Kålle. stekt inlagd då..... det är ju bland det godaste som finns /Enis Ändrades Juni 11, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 45 minuter sedan, skrev Enis: stekt inlagd då..... det är ju bland det godaste som finns /Enis Stekt fisk går bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Vi slipper ju äta det som andra lägger upp här och ibland är det ju bra.(Men vissa måltider vill man ju ha skickat till sig det är nästan så man slickar skärmen) Buffé är väldigt tråkigt men bra vid exempelvis lunch och på flygplatser när man har ont om tid och väldigt hungrig jag är en sån som bara äter det jag vill ha och tar inte mer än jag brukar äta bara för att det är buffé det är när jag lagat mat själv som jag överäter för att det är så gott 😋😉🤣 och för att det blir för lite över för att ha till matlåda🍑👍 . Jag ska gå och ta en toast och kaffe om en stund. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 (ändrad) Ligger efter men här kommer ett bildsvep med veckans höjdpunkter. Avslutas med gårdagens coronagrillning tillsammans med en 73-åring. På behörigt avstånd på uteplatsen förståss. Ändrades Juni 11, 2020 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Blev en go Pad Thai med extra livets krydda “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Idag blir det thaislafs... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Jäkligt God Fisk idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 En öl och lite mat efter jobbet så ordnar det upp sig i dag också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Lite mat också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Rester Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisherman Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Nyfiskad och filead fjällröding varvad med tomatskivor och rikligt med dill samt grädde. Kokt potatis till detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Dagens limpkant med leverpastej och majonnäs avnjöts från en skärbräda i plast i behaglig temperatur på altanen. Nu kan det väl bara bli bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Käkade lite blandat igår ute på skatan. Får passa på när vädret tillåter😃😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Mackmyra bar och bistro tyvärr hade kocken tappat saltkaret i båda såserna med vad gör det när man har så trevligt sällskap @rolba enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Gumman lagade lunch blev Hong ho gai tror jag det hette. Starkt och gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 En schweizerschnitzel hos Kickis med Roffe och Husse “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Ja, som @Enis påpekade så var det lite väl saltat. Men det blir väl bara ett par extra öl ikväll och sen är det glömt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Sallad och schnitzel. På olika tallrikar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 15 timmar sedan, skrev Per Levander: Nyfiskad och filead fjällröding varvad med tomatskivor och rikligt med dill samt grädde. Kokt potatis till detta Jäklar vilket förstainlägg..Underbart!👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Första gången som jag gjort smashed potato. Den här med röding och dillsås! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Lite smörgåstårta följdes upp med Budapeststubbe. Vi firar att junior börjar sommarlovet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Börjar med bubbel - och slutar med lax Fast nu gick hon hem. Mer bubbel nästa gång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Inspirerad av @Tommy så köpte jag en pizza på Lidl. Å nog fan var det drag i den. Inget jag rekommenderar till klenhudar. Avnjöts framför dumburken. Hjälpte inte med öl men en glasspinne satt fint efteråt. Blir nog eldsvåda i arslet imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Santa Fe BBQ spareribs.......😋😋😋😋 Gött så man blir småkåt........😉 Han var nöjd då meeeen.......... .......sedan blev han apfull...😂😂😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu