Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

Lunch på ”hål i väggen” som kostade 90 baht för 2 personer

5033c9710035d09162e7ef3e7a12d5eb.jpg

accb543f7624eaee86835b8e54ce76a7.jpg

98b154dd7a441378c67ee2379e234c2a.jpg

b3ac6e302a8f44584b5166d7431bba8a.jpg


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Helgens rester blev dagens lunch

DSC00137.jpg.5c4748a21bb36ee1fbd913717e22f16d.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag åt jag JägarSchnitzel på MM Soi Bongkot, gott som fan.

Nu är jag hemma och har just duschat, blir en sväng ut med moppen och ett par öl innan Champions-Leuge drar igång ;-) 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Idag åt jag JägarSchnitzel på MM Soi Bongkot, gott som fan.

Nu är jag hemma och har just duschat, blir en sväng ut med moppen och ett par öl innan Champions-Leuge drar igång ;-) 

Och ni(TV med fler) som undrar om jag tar moppen, kyss er där bak :D  IL for president!

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt rätt.Idag körde Berit mig och BTT till restaurangen i centrala Torsby så vi kunde ta några bärs ,sen blev det Taxi hem .dont drink n drive kör vi med iallafall.:oh:

Link to comment
Dela på andra sajter

På Calles igår.

Har sett de som gnällt lite över stället, men måste säga att det var bra...bra mat...rapp o trevlig personal..

downloadfile-2.thumb.jpg.500abac8675bd3c2ba9af5b645c99085.jpg

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen morgonkopp idag macka pastrami till Mums:Yes:

IMG_20171206_095657.jpg

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte käka ett gratisjulbord på Dahl`s men har nog aldrig sett så många hungriga rörmokare på ett och samma ställe.

Då jag inte gillar köer så fick det bli ett minijulbord i hemmets lugna vrå :look_down:

DSC00139.jpg.a4dee92dbb6d3a69fbf752b2d3ae3f79.jpg

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte käka ett gratisjulbord på Dahl`s men har nog aldrig sett så många hungriga rörmokare på ett och samma ställe.
Då jag inte gillar köer så fick det bli ett minijulbord i hemmets lugna vrå :look_down:
DSC00139.jpg.a4dee92dbb6d3a69fbf752b2d3ae3f79.jpg
 
Gäller å vara där minst en kvart före så man blir bland dom första och fylla talriken ordentligt direkt på första lasset.
Jisses va många såna julbord man käkat, minst 15 st före Julafton varje år vilket alltid förstört känslan på det riktiga julbordet.
Julbord ska man äta en gång/år
Link to comment
Dela på andra sajter

2B2351AD-8B6A-4BF2-AFE0-FDD56FA500A7.thumb.jpeg.8cd9adb63449e0367ec9868814b54022.jpeg

 

Valbo raggers verkar ha årsmöte

 

C9B73AC4-AE7D-437C-A75F-AABF43FFC53F.thumb.jpeg.9dda28a70803d3eb0ad4468871557989.jpeg

 

laxfylld piggvarsroulad blev det till lunch idag

 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Tänkte käka ett gratisjulbord på Dahl`s men har nog aldrig sett så många hungriga rörmokare på ett och samma ställe.

Då jag inte gillar köer så fick det bli ett minijulbord i hemmets lugna vrå :look_down:

DSC00139.jpg.a4dee92dbb6d3a69fbf752b2d3ae3f79.jpg

 

Vafalls... betalade du för maten när det fanns gratisalternativ i byn... :waaaht:

Börjar du bli sjuk Kenneth... var ju så roligt att följa dit matätande på diverse grossister veckorna igenom... :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Här laddas det !!!! Förmodar att Du tryckte i Dig ett par friterade Bananer också Ha Ha !!!!

10 bitar Sushi brukar räcka för Min svullna buk med råger!!!???

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev samet:

Vafalls... betalade du för maten när det fanns gratisalternativ i byn... :waaaht:

Börjar du bli sjuk Kenneth... var ju så roligt att följa dit matätande på diverse grossister veckorna igenom... :big_smile:

Det är viss skillnad om man äter på arbetstid eller inte ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Tänkte käka ett gratisjulbord på Dahl`s men har nog aldrig sett så många hungriga rörmokare på ett och samma ställe.

Då jag inte gillar köer så fick det bli ett minijulbord i hemmets lugna vrå :look_down:

DSC00139.jpg.a4dee92dbb6d3a69fbf752b2d3ae3f79.jpg

 

Ahlsells har öppnat ny butik i Partille, i närheten av min arbetsplats, förra veckan körde de Julbord hela veckan (riktigt bra Janssons och gravad lax), men nu kör de "endast" gratis frukost.

Skönt att vi la ner frukosten, strax efter att @lamai64 ätit oss ur huset för snart 3,5 år sedan...

 

Finns inte så många frukostställen kvar, antar att människorna äntligen förstått att frukosten är dygnets mest meningslösa mål?

Bevakar intresserat hur det går för "Eckens café" som ligger nästgårds, de har funnits i minst 30 år, hoppas de överlever gratis-konkurrensen från Ahlsells...

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...