glimten66 Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Lite thaislafs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 rester...jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 O nu mera thai mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Patay till kvällsmål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 äggmackor med löksill blev det ikväll..fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Blev en böngryta med korv, fläskkött, höstkantarell och lite grönsaker. Tillsammans med lite nyinlagd smörgåsgurka, från årets skörd. Ja, det får duga på en måndag... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Bräckt skinka ägg potäter & några gula! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Lunchen blev en skinkröra på spisbröd samt kalvstek med messmörsås och kokt potatis samt syrliga små äppelbitar. Helt OK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Wokade grönsaker i ostronsås....... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Salsiccia timjan och citron med dillstuvad potatis. Slutar med att man okynnesäter och sitter och jäser som en säck potatis fram till fikat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 idag blev det också rester...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Eftersom frugan fått svampfnatt så är det dags att börja rensa frysarna. Hittade lite pommes som friterades och lite vit fisk som smörstektes. Till detta citronmajonäs och salt gurka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Inte Idag men i veckan.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Dagens middag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Dagens middag Intressant, laab, somtam och vaddå? såg ju ut som en ganska balanserad kost med lite av varje. Jag gillade ju laab och vitkål bättre än nåt annat efter ett par månader med liis och nudlar. Jag har själv inte fått i mig mer än yoghurt, juice, popcorn (illa, men ack så gott) och ett kycklingben som får stå för köttsidan av dagens behov. Tyvärr inga bilder då X1an (som jag håller på att återuppliva) har tagit upp laddstationen från telefon/kameran så den blev lite trött och sa hejdå - j*la batterislukande elände. . ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Tom yam gai o patai va det me Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Fredagsmys på en tisdag, dvs tacos /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 vad jag åt till kvällsmat kan ni kanske gissa. frugan kände sig lite frusen så hon fixade till en nudelsoppa med rökt skinka o broccoli! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Underbart goda köttbullar med äkta rårörda lingon och ett härligt smörigt potatismos på restaurang Solsidan i Västervik... Glömde/hann inte (jag åt för fort) ta ngt kort på maten men jag kom i alla fall ihåg att ta kort på utsikten & drycken. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Ensam hemma idag så det fick bli lite lasagne Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Glömde lägga in gårdagens middag. Eller rättare sagt jag somnade ifrån allt! Var lat (sjuk) och tog fram lite rester från frysen! Men inte vilka rester som helst. Hemlagad Lasagne med chili och massor av ost! Dagens middag Pasta med Lax och en god sås. Bihanget tyckte det inte var starkt nog utan kryddade på med citronpeppar och riven ost. För att vara helt ärlig så testade jag också hans kryddning och det smakade helt ok. Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Ensam hemma idag så det fick bli lite lasagne lasagne.jpg Hur är den om man jämför med ? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Hur är den om man jämför med ? /Enis Slår i alla fall inte HEMLAGAD! Bara göra en STOR sats då man ändå är i farten och sedan in med portionsförpackningar i frysen! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Slår i alla fall inte HEMLAGAD! Bara göra en STOR sats då man ändå är i farten och sedan in med portionsförpackningar i frysen! Jaaaa. men det var inte min fråga. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Hur är den om man jämför med ? /Enis Det vette hum hum Har inte för vana att inmundiga köptas Lasange Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu