måne Inlagd April 13, 2014 Dela Inlagd April 13, 2014 idag bjöd morsan på mat... lite kräftströmming till förrätt! IMG_2745.JPG o sen köttbullar med sås o potatis.fantastiskt gott! IMG_2747.JPG Mycket smör i den såsen idag var jag och letade efter dom där potatisarna ,dom var slut men jag ger inte upp.Gudomligt goda eller hur ellim Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 14, 2014 Dela Inlagd April 14, 2014 2013-2014 170.jpg Fiskrätt på Beefeter i Pattaya Jättegod fiskrätt som med fördel sköljes ner med vitt Da Vinci. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 14, 2014 Dela Inlagd April 14, 2014 Lite förmidags frukt smaskens i värmen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 14, 2014 Dela Inlagd April 14, 2014 Nu har man gått o småätit mest hela dan Nu kom frugan mes kycklinhklubbor i vitlök gött till Changen Själv åt hun nudlar o thaiköttbullar men fattar inte att det ska va socker på allt??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 14, 2014 Dela Inlagd April 14, 2014 Fläskfilé med svamp sås och potatismos blir lunchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd April 14, 2014 Dela Inlagd April 14, 2014 Lite mixat Thai käk idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd April 14, 2014 Dela Inlagd April 14, 2014 Idag blev det mexi-tårta, jävlars gott.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 14, 2014 Dela Inlagd April 14, 2014 PiP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 14, 2014 Dela Inlagd April 14, 2014 Hann bara slänga ihop ett par mackor, kom hem precis till Bajenmatchen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 14, 2014 Dela Inlagd April 14, 2014 Halstrad hooki filé med dill hollandaisesås riktigt god middag 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Färs på hjort. Yoghurt med mynta. Potatis och tomater i någon sås blev det till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Bibimbap (Koreans Pyttipanna) på Jappi Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Idag fick morsan bjuda på mat eftersom jag skiftat däck åt henne.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Hann bara slänga ihop ett par mackor, kom hem precis till Bajenmatchen uploadfromtaptalk1397499745247.jpg Ingen tårta Bajen vann ju en match Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Fläskfilé och Pommes När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Ingen tårta Bajen vann ju en match Ja JUST precis 1 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Fläskfilé och Pommes Har du luktat på ketchupen idag, de va inte mycke till pommes på den tallriken och fläskefillen har sprungit sin kos Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Idag blev det mycket mat Vad ska man välja då Varför välja det är ju buffé Första rundan Andra rundan När jag kom serverade gumman lite thaislafs Soppa och kyckling med lis Nu kan jag hoppa över all påskmat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Idag fick morsan bjuda på mat eftersom jag skiftat däck åt henne.. uploadfromtaptalk1397562942928.jpg Inget fel på den maten. MEN, en spontankommentar poppade upp i huvudet när jag endast läste utan att ta hänsyn till varken maten eller annat. So, here we go. "Tur att det endast är däckbyte två ggr per år" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Idag blev det mycket mat Vad ska man välja då 20140415_110013.jpg Varför välja det är ju buffé Första rundan 20140415_110643.jpg Andra rundan 20140415_111826.jpg När jag kom serverade gumman lite thaislafs Soppa och kyckling med lis 20140415_154913.jpg Nu kan jag hoppa över all påskmat Tur du har en bra kista så allt gott får plats En annan me sin gastrop mage får ju inte i sig så mycket När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Det blev nam puck in, thaikorv, stekt kött, klibbris o vanligt ris samt vitkål o ingefära till middag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Mmmm syrlig grillad thaikorv. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 Idag blev det stekt strömming med potatismos och skirat smör. Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 15, 2014 Dela Inlagd April 15, 2014 sist vi åt pizza måste ha varit i Udon Thani för ett par tre månader sen men idag var det dags! fantastiskt gott men nu är man äckelmätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu