Maitan Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Kanon! Det här verkar ju bli hur bra som helst. Nu vet ju snart alla dina gäster att det går att få alla sorters bröd hos Maitans. Beställ vad ni vill ha, så levererar Maitan! Så enkelt är det ej Jiven.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 (ändrad) Så enkelt är det ej Jiven. Nä, jag förstår att du måste ha en frys för färskt bröd som du kan tina i micron och på så sätt alltid kunna servera "färskt" bröd. Vem har sagt att det är enkelt att driva guesthouse? Inte jag i alla fall. Ändrades Februari 13, 2014 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Nä, jag förstår att du måste ha en frys för färskt bröd som du kan tina i micron och på så sätt alltid kunna servera "färskt" bröd. Vem har sagt att det är enkelt att driva guesthouse? Inte jag i alla fall. Skall sanningen fram har ja sparat Kavringen till mig själv....... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Som ligger i frysen...... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Förlåt i frysboxen.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Skall sanningen fram har ja sparat Kavringen till mig själv.... Stor heder åt en ärlig Maitan!!! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Stor heder åt en ärlig Maitan!!! Tack Jiven.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Stor heder åt en ärlig Maitan!!! Jiven ja kan spara några skivor till dig om du vill..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Jiven ja kan spara några skivor till dig om du vill.. Det tackar jag inte nej till. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Det tackar jag inte nej till. Gött mos kompis...... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Kanon! Det här verkar ju bli hur bra som helst. Nu vet ju snart alla dina gäster att det går att få alla sorters bröd hos Maitans. Beställ vad ni vill ha, så levererar Maitan! Hej igen Jiven kolla in deras hemsida THE KITCEN BANG SARAY....... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Hej igen Jiven kolla in deras hemsida THE KITCEN BANG SARAY.... Tack för det tipset! Måste provas! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Hej igen Jiven kolla in deras hemsida THE KITCEN BANG SARAY.... Blir en tur dit nästa vecka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Blir en tur dit nästa vecka Två själar, en tanke. Du, jag, Bowlerskan, Maitan + tjej. Tror du vi kan knö in oss i Camryn? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Två själar, en tanke. Du, jag, Bowlerskan, Maitan + tjej. Tror du vi kan knö in oss i Camryn? Det hade varit kanon trevligt....... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Det hade varit kanon trevligt.... Då gör vi det! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Då gör vi det! För våran del beror det på hur beläggningen är vid tillfället......kanske blir bara jag i så fall....... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 För våran del beror det på hur beläggningen är vid tillfället...kanske blir bara jag i så fall.... Vi tar ett snack när 33:an är tillbaka från flappis - och bestämmer dag. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Vi tar ett snack när 33:an är tillbaka från flappis - och bestämmer dag. Gött mos.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 efter jobbet åkte jag till stans bästa bageri o köpte ett olivbröd o ett rågbröd gjort på surdeg, ekologiskt såklart....fantastiskt gott till frukost! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Förlåt i frysboxen. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Hej igen Jiven kolla in deras hemsida THE KITCEN BANG SARAY.... Ock det är där jag har stugan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Torsdag ärtsoppa & pannkaka Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2014 Dela Inlagd Februari 13, 2014 Pytt i panna på harleys och fin utsikt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu