Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

Skagenröra och köttbullar på frukostmackan. Vad mer kan man begära på en fredag? Livet leker.

 

20260626_091445.jpg

  • Ge karma 4
Link to comment
Dela på andra sajter

 

Igår blev det pytt med det som hör till...

 

20260625_192436.JPG.50b5d2af3171d6b1f6a420da5c233d0b.JPG

 

Och idag blev det grillad kyckling och potatissallad.. helt okej!

 

20260626_162317.JPG.aed3cb52cd41a84aa9fec0cfd100af67.JPG

  • Ge karma 7
Link to comment
Dela på andra sajter

Gårddagsnattens proteinintag. Lamm och kycklinggyros ifrån pitagram. Inget bröd,ris eller potäter enbart en smarrig tzatziki.20260626_203101.jpg.eeab3001d521bd6a9d4ea2b6374ce9e8.jpg

  • Ge karma 6
Link to comment
Dela på andra sajter

 

Ingen fantasi så det blev stekta ägg till middag idag...

 

20260627_175951.JPG.16fa3925fe64254d0e25347efa45978c.JPG

Åsså frestade frugan med bigaråer... fantastiskt gott! 😋

 

20260627_162517.JPG.49833eedf2245b95f6b7266f293fbca1.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...