Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

Frukost kl 9, lunch kl 16.45.

Det ligger på. 

 

20260621_091253.jpg

20260621_164134.jpg

  • Ge karma 6
Link to comment
Dela på andra sajter

Valkarna skall ha sitt

 

 

IMG_3036.jpeg

IMG_3037.jpeg

IMG_3038.jpeg

  • Ge karma 5
  • Haha 1

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hua Hin

Ikväll blev det lax 🍻

20260621_195254.jpg

  • Ge karma 7

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådärja, nu ska man väl stå sig till lunch.

20260622_094253.jpg.d4fd91decad43d74fe8b2fab25e07b44.jpg

  • Ge karma 7
Link to comment
Dela på andra sajter

Regnavbrott så då får man ta en snabblunch.

Blev en favorit i repris. Tyvärr gick det sista av rödbetssalladen nu.

20260622_165658.jpg.325641e2de3fdff477c33a315d06e269.jpg

  • Ge karma 6
Link to comment
Dela på andra sajter

Blev ett riktigt mandomsprov idag.

Endast 18,5 grader i uterummet.

En simpel ostmacka förhöjer stämmningen något.

20260623_094423.jpg.0beeedc6e635aad4ea0b6b671508dc1f.jpg

  • Ge karma 7
Link to comment
Dela på andra sajter

Från igår.

Rödvinsbräserad lammstek med rotselleri och potatiscroquetter

540895660_10165260267931840_5464001162132677512_n.jpg

Ändrades av Aray Na
?
  • Ge karma 8
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev ellim63:

Grillad köpekyckling..

 

20260622_164434.JPG.743b820aab872b3e8ae6656164d16ee3.JPG

 

 

Ytterst sällan jag kan hitta lika välgrillad kyckling som eran #Avundsjuk

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

När man inte är så hungrig och inte har tid att åka till biltema sä är det tur att man köpt hem alternativ från von Lidl. 

20260623_160452.jpg.0a4466a62ab4c39b19e0d2bfd9eb4522.jpg

  • Ge karma 6
Link to comment
Dela på andra sajter

IMG_3042.jpeg.2562bccf7bdb6e993b72c1dc6edbcaf6.jpeg

 

spett med jordnötssås och snabbnudlar

 

enis

  • Ge karma 9

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

IMG_3053.jpeg.cf7cdb921675a79d934dbb46a940aec7.jpeg

röbetsglass till förätt

 

IMG_3058.jpeg.5b0bd404aa26d6a6bbd52bd48aa3b714.jpeg

 

tonfisk till varmrätt

 

skippade dessert

 

enis

  • Ge karma 6

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Snäppet bättre än MAXs kokta pannbiffar. 

Dock en överraskning som funkade bra, coleslaw med pepparrot

20260624_133054.jpg

  • Ge karma 7
Link to comment
Dela på andra sajter

Lunch fish n chips  på uven +55 stället på Hornsgatan. Sedan lite kött och klibbris på kvällen.

Räkmacka från Erssons rök till lunch tidigare i veckan.

IMG_3880.jpeg

IMG_3881.jpeg

IMG_3879.jpeg

  • Ge karma 7
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...