rolba Inlagd Tisdag kl 12:39 Dela Inlagd Tisdag kl 12:39 10° ute så fick gå in och värma mig lite. Passar på att ta en snabblunch, köttbullar och potatissallad. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Tisdag kl 19:23 Dela Inlagd Tisdag kl 19:23 Bröd, sparris, lam och en mazarin blev det idag enis 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Onsdag kl 06:22 Dela Inlagd Onsdag kl 06:22 Mycket sallad och kyckling blir det nu.. jag måste gå ner 20-25 kilo 😰😰 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Onsdag kl 08:36 Dela Inlagd Onsdag kl 08:36 25° i uterummet idag, helt fantastiskt. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Onsdag kl 09:33 Dela Inlagd Onsdag kl 09:33 Slottstek på menyn idag. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Onsdag kl 10:00 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 10:00 (ändrad) I måndags bjöd frugan på god mat på Bishops, Hon vann ju en slabba pengar häromdagen.. Till förrätt tog frugan in vitlöksbröd gjord på pizzadeg, smakade helt okej... Och till mig blev det en Skagen toast... Till varmrätt slog frugan till på "pingvinklubba" = liten haxe med tillbehör.. S.o.s till "varmrätt" för min del som smakade underbart gott... härligt! 💕 Efter maten njöt frugan en Irish och jag slog till på en god öl och en sipp fernet... härligt, Tack för att vi finns! Ändrades Onsdag kl 10:01 av ellim63 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Onsdag kl 13:08 Dela Inlagd Onsdag kl 13:08 Lunch 🍻 6 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Onsdag kl 14:05 Dela Inlagd Onsdag kl 14:05 Pimpad Coop förbakad Pizza till lunch Körde den i elgrillen enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Onsdag kl 17:58 Dela Inlagd Onsdag kl 17:58 mixed grill enis 8 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 17 timmar sedan Dela Inlagd 17 timmar sedan En smarrig frukostmacka. Solen skiner, humöret är på topp, midsommar i antågande och systemet öppnar om 10 minuter. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd 16 timmar sedan Dela Inlagd 16 timmar sedan frulle enis 4 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 15 timmar sedan Dela Inlagd 15 timmar sedan 1 timme sedan, skrev Enis: frulle enis Klarar du dig fram till lunch på det där? 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 10 timmar sedan Dela Inlagd 10 timmar sedan (ändrad) Lunchkl 16.55 Ostburgare med Jalapenomajo, rostad lök och skagenröra. Blir nog att äta med sked. Ändrades 10 timmar sedan av rolba 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu