Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

IMG_9681.jpeg.f966e2d79bd8615ed1547da5f01bd4f7.jpeg

 

enis

  • Ge karma 5
  • Ojojoj 1

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Back to basic20260521_085919.jpg.50f5a782112c83a869782e714a078256.jpg

Morgonsolen jobbar på och värmer uterummet.20260521_085908.jpg.0a08b2a987139822c7de1241f7fd9fda.jpg

  • Ge karma 6
Link to comment
Dela på andra sajter

Hua Hin

Viltskavsgryta blev det till lunch idag 🍻

20260521_150433.jpg

  • Ge karma 5

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

IMG_9685.jpeg.2f8c5c863ef13c9d447ac051974f54c4.jpeg

 

IMG_9686.jpeg.657d4609f72ccbfc306b7b5adbc75072.jpeg

 

enis

  • Ge karma 3

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu drar det ihop sig till en salamivecka.

20260522_083034.jpg

  • Ge karma 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Enis

IMG_9693.jpeg

IMG_9692.jpeg

  • Ge karma 3
  • Hjärta 1

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

IMG_9697.jpeg.55efaf16af3160eec203e5a150a0ee2b.jpeg

 

enis

  • Ge karma 4

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte käka i city men blev hungrig innan jag var redo för en tur till stan.

Köttbullar och potatissallad. Snabbt och enkelt.20260522_130944.jpg.ca6f8229413161ea692c3383e7528d49.jpg

Lite extra smaksättare.20260522_130956.jpg.cb7218838fbb057119bb83d926d8f4f3.jpg

Årgångs förståss 20260522_131002.jpg.a902d977b2c42cd794ead193c5b9d13d.jpg

  • Ge karma 6
  • Ojojoj 1
Link to comment
Dela på andra sajter

IMG_9698.jpeg.1e3c44b952b013928d6f30c5261fba69.jpeg

 

enis

  • Ge karma 3
  • Hjärta 1

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

IMG_9699.jpeg.4ecaf654d7532cef01248ca4756ba128.jpeg

 

enis

  • Ge karma 3

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag kan jag frukostera i uterummet utan skoteroverall. Härliga tider.

20260523_091810.jpg.8db97e13722cd1d4e760bbb7cbfe422b.jpg

Firas med en macka med medwurst, skagenröra och prästost. Är det lördag så är det. 20260523_091831.jpg.b2b9fce197c3cfe962a77e69fa6366aa.jpg

  • Ge karma 6
Link to comment
Dela på andra sajter

Hua Hin

Kyckling blev det till lunch 🍻

20260523_124304.jpg

20260523_124549.jpg

  • Ge karma 4

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

ellim63

 

Lite dåligt med uppdateringar på matfronten, men nu så...

 

20260521_185256.JPG.74fdd849adac1840f2370d06244a9b80.JPG
I torsdags blev det fläskfärs som wokades med aubergine, chili, vitlök, thaibasilika och ostronsås... 💕

 

20260522_072954.JPG.4105a3312b95aec57f04af96ef32ea99.JPG
Till frukost igår blev det stekta ägg...

 

20260522_200324.JPG.d32efd0f79af10dc39600b65273c0e39.JPG

 Fredagsmyset serverades på uteplatsen.. underbart!.. ❤️🇸🇪❤️

 

20260523_113318.JPG.3302397c6f6874f0455ac5271a82932e.JPG

 

Åsså dagens frulle, det blev stekt wienerkorv med ägg och gurka som kryddades med örtsalt.. fantastiskt gott! 😋
 

  • Ge karma 7
Link to comment
Dela på andra sajter

Blev lasagne till både lunch och middag idag. Ibland är det tråkigt med storpack.

20260523_161439.jpg.1579f36b9b66c82ec39204803e663174.jpg

Kan inte klaga på temperaturen i alla fall. Öppna fönster hela dagen.Messenger_creation_6ECAE5F6-0851-46F5-9E02-5585EFC900C1.png.91a298a6ae0a858d4e95675259938cf1.png

  • Ge karma 6
Link to comment
Dela på andra sajter

Enis

IMG_9701.jpeg

  • Ge karma 5

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

IMG_9704.jpeg

  • Ge karma 2

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

IMG_9706.jpeg.e5f62d3effe4b43c50894872b7776839.jpeg

 

enis

  • Ge karma 5

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tomas H
2 timmar sedan, skrev Enis:

IMG_9706.jpeg.e5f62d3effe4b43c50894872b7776839.jpeg

 

enis

Det kallar jag frukost mackor, andra som försöker kan lägga ner.

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

IMG_9707.jpeg.cbd2430c1e5122aea92c931361d1a72f.jpeg

 

enis

  • Ge karma 4

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Enis

IMG_9714.jpeg

IMG_9716.jpeg

IMG_9717.jpeg

IMG_9718.jpeg

  • Ge karma 7

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

ellim63

 

Orkade inte laga till nåt speciellt så det blev stekta ägg idag....

 

20260524_185448.JPG.8d8dbaf38b694f41ac122d557d4b78cb.JPG

 

Som lite sött efteråt blev det rabarberpaj med glass och vaniljsås.. fantastiskt gott! 😋

 

20260524_215453.JPG.da61a6fa120031c40ae3e66ddcde1f82.JPG

  • Ge karma 8
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte göra en omelett men blev så mycket flott i pannan så jag täkte om.

20260525_092324.jpg.04f9a3755fef1c4115cdd974aa657557.jpg

  • Ge karma 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Hua Hin

Tiddig lunch 🍻

20260524_131453.jpg

  • Ge karma 4

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...