Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Fredag kl 16:56 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 16:56 (ändrad) Kåldolmar, pannkaka och äppelpaj på blus bar i torsdags. Ser att onsdagens kyckling kom med isf pannkakan. Ändrades Fredag kl 16:57 av Peolito 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Fredag kl 23:45 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 23:45 Fredagsmys, champinjoner frästa med vitlök, salt, svartpeppar och balsamvinäger som pyntades med persilja.. Salami med smak av fänkål och grönpeppar från Hygns vilt utanför Kristinehamn och en chliliost från Gäsene mejeri utnför Herrljunga... svarta oliver från ICA blev pricken över i.... fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött från Italien! 💕 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 02:12 Dela Inlagd Igår kl. 02:12 Frukostmacka med ägg å Kalles. Gick ner med lite alkoholfritt. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Igår kl. 10:29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 10:29 Soppa här i dyra Bangkok med omnejd. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Igår kl. 13:00 Dela Inlagd Igår kl. 13:00 Grillat hemma... Jag är så såld på dessa räkor. Dom går ju att köpa "färska" (vart dom nu kommer ifrån) i Sverige!! Det är helt klart blandad kvalite't går knappt å käka ibland. Frysta är alltid frysta...😅 9 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd 20 timmar sedan Dela Inlagd 20 timmar sedan 7 timmar sedan, skrev Nineteen68: Grillat hemma... Jag är så såld på dessa räkor. Dom går ju att köpa "färska" (vart dom nu kommer ifrån) i Sverige!! Det är helt klart blandad kvalite't går knappt å käka ibland. Frysta är alltid frysta...😅 På (vårat) Maxi har dom ofta kokta vannameiräkor som är jättegoda med dillsmak! 😋 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd 20 timmar sedan Detta inlägg gillas... Dela Inlagd 20 timmar sedan På väg hem från utflykten stannade vi till vid Ica maxi, frugan skulle kompletteringshandla... När vi kom hem visade det sig att hon köpt mina favoritblommor (tulpaner) för att överraska mig på Alla Hjärtans Dag! ❤️❤️❤️❤️❤️ Å sen kom världens bästa Göran på besök och han hade med sig nybakade kardemummabullar... 😋 fantastiskt gott tillsammans med en stänkare, Underbart, Tack för att vi finns! 🙏💕 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 7 timmar sedan Dela Inlagd 7 timmar sedan Bara en liten frukost idag. Jo tjena. Ny variant på ägg, tillagat i grillen. Mindre fett enligt kökschefen. 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 7 timmar sedan Dela Inlagd 7 timmar sedan Gott idag igen. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd 7 timmar sedan Dela Inlagd 7 timmar sedan 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan 58 minuter sedan, skrev rolba: Bara en liten frukost idag. Jo tjena. Ny variant på ägg, tillagat i grillen. Mindre fett enligt kökschefen. Det stämmer iof, eftersom de friterar äggen i olja, nu kompenserar du för det ändå genom att dränka både ägg och legymer i fett. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan 55 minuter sedan, skrev Tomas H: Det stämmer iof, eftersom de friterar äggen i olja, nu kompenserar du för det ändå genom att dränka både ägg och legymer i fett. Inte en droppe fett tillsatt i vår grill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd 4 timmar sedan Dela Inlagd 4 timmar sedan 1 timme sedan, skrev rolba: Inte en droppe fett tillsatt i vår grill. Jag föredrar hemgjord majonnäs med 80-90% fetthalt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 2 timmar sedan Dela Inlagd 2 timmar sedan 1 timme sedan, skrev Tomas H: Jag föredrar hemgjord majonnäs med 80-90% fetthalt. Jaja, du tänker så. Jag läste lite fort. Frugan undviker fett i möjligaste mån när hon tillreder maten. Sen förstör jag det hela med ett par blygsamma strängar majonnäs. Hur som, blev lite tilltugg till ölen på Sunee bar och kvällens killerpool. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu