Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Fredag kl 16:56 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 16:56 (ändrad) Kåldolmar, pannkaka och äppelpaj på blus bar i torsdags. Ser att onsdagens kyckling kom med isf pannkakan. Ändrades Fredag kl 16:57 av Peolito 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Fredag kl 23:45 Dela Inlagd Fredag kl 23:45 Fredagsmys, champinjoner frästa med vitlök, salt, svartpeppar och balsamvinäger som pyntades med persilja.. Salami med smak av fänkål och grönpeppar från Hygns vilt utanför Kristinehamn och en chliliost från Gäsene mejeri utnför Herrljunga... svarta oliver från ICA blev pricken över i.... fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött från Italien! 💕 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 23 timmar sedan Dela Inlagd 23 timmar sedan Frukostmacka med ägg å Kalles. Gick ner med lite alkoholfritt. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 15 timmar sedan Dela Inlagd 15 timmar sedan Soppa här i dyra Bangkok med omnejd. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd 12 timmar sedan Dela Inlagd 12 timmar sedan Grillat hemma... Jag är så såld på dessa räkor. Dom går ju att köpa "färska" (vart dom nu kommer ifrån) i Sverige!! Det är helt klart blandad kvalite't går knappt å käka ibland. Frysta är alltid frysta...😅 6 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd 4 timmar sedan Dela Inlagd 4 timmar sedan 7 timmar sedan, skrev Nineteen68: Grillat hemma... Jag är så såld på dessa räkor. Dom går ju att köpa "färska" (vart dom nu kommer ifrån) i Sverige!! Det är helt klart blandad kvalite't går knappt å käka ibland. Frysta är alltid frysta...😅 På (vårat) Maxi har dom ofta kokta vannameiräkor som är jättegoda med dillsmak! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd 4 timmar sedan Dela Inlagd 4 timmar sedan På väg hem från utflykten stannade vi till vid Ica maxi, frugan skulle kompletteringshandla... När vi kom hem visade det sig att hon köpt mina favoritblommor (tulpaner) för att överraska mig på Alla Hjärtans Dag! ❤️❤️❤️❤️❤️ Å sen kom världens bästa Göran på besök och han hade med sig nybakade kardemummabullar... 😋 fantastiskt gott tillsammans med en stänkare, Underbart, Tack för att vi finns! 🙏💕 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu