Peolito Inlagd Januari 19 Dela Inlagd Januari 19 Geng Pet till middag 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 Jag bjöd frugan på frukost idag. FlintsOne fick äran att servera oss. Tyvärr hann jag slafsa i mig lite innan fotot. 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 Frukost ☕️ 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 Obligatoriska soppan idag igen. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 20 Dela Inlagd Januari 20 Tisdagsbuffe på PP bar Var lite sen att fota så det var lite klent kvar. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Januari 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 21 Varsin köttbit idag. 9 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 Frukost 🥓🍳☕️ 3 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 22 Dela Inlagd Januari 22 Sonen åt entrecote. Inga bilder på den dock. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 22 Häromdagen blev det hemmamekad pizza.. och till pålägg blev det långragrad prästost, kronärtskocka, bacon, musslor i vitlök, grillad paprika och svarta oliver oliver....så jäkla gott och proppmätt! 💕 Och idag blev det hel och halvfabrikat, fish and crisp från Findus med kokt potatis och köpt mangoraja...överraskande gott!😋 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Januari 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 23 Lite mat ikväll också. Fisk, tom yum kung och padthai isaan style. 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 23 Fredag är lika med gofika för frugan, idag blev det stora bullar med nåt sött på. Frugan tyckte också att det var dags att prova min julklapp som hon köpte på Bangkoks flygplats och den var njutbar, det tyckte både jag och frugan! 💕 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 23 Dela Inlagd Januari 23 Idag bestämde frugan även fredagsmyset och jag var på direkt! Morötter, selleri, paprika och rädisor med två dippsåser och för att det inte ska bli för jäkla nyttigt hamnade det några korvar från Robertsons och chips framför ansiktet... fantastiskt gott och trevligt! 💕🙏 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 Gulaschsoppa och öl, men det är i Pattaya och då får man dricka öl när det är ljust. 9 1 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 (ändrad) Fish chips I Bredäng Blev fel Ändrades Januari 24 av Peolito 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 Precis nyss, skrev Peolito: Fish chips I Bredäng 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 1 minut sedan, skrev Peolito: Fish chips I Bredäng Blev fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 39 minuter sedan, skrev Peolito: Blev fel Går det bra i Bredäng? 😉 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 24 Dela Inlagd Januari 24 En köttbit igår. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 25 Dela Inlagd Januari 25 Ikväll bjöd Cajsa och Timothy oss till Pinchos... Jag får väl erkänna att jag var emot hela deras koncept med att man ska beställa i en app och och gå och hämta mat och dryck.. Restaurangbesök för mig är att sitta ner och bli "uppassad".. fast ikväll blev jag ju uppassad av mitt bords sällskap. Alla smårätter som vi beställt smakade utmärkt och jättetrevlig personal var det så Stort Tack Cajsa och Timothy för en underbar kväll 💕🙏 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 25 Dela Inlagd Januari 25 Vad skådar mitt norra öga, inget jag har beställt. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 25 Dela Inlagd Januari 25 🍝 🍤 🧀 enis 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 25 Dela Inlagd Januari 25 22 timmar sedan, skrev 65Selander: Går det bra i Bredäng? 😉 Jovars. Billigt att klippa sig 😂 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 25 Dela Inlagd Januari 25 Ortenpizza. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Måndag kl 09:29 Dela Inlagd Måndag kl 09:29 Igår blev det lax 🍻 3 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Måndag kl 09:52 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Måndag kl 09:52 Street food. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu