svampen Inlagd Januari 5 Dela Inlagd Januari 5 6 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 5 Dela Inlagd Januari 5 Blev en korvpizza idag igen @Soengsang. 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 5 Dela Inlagd Januari 5 kvällsmacka igår dagens frukost Till lunch en ”äh jag tar den till hunden (mig) i stället för att slänga den schnitzel i från frugan. Men den gick ner. enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 6 Dela Inlagd Januari 6 Frukost i hemmaborgen idag. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Januari 6 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 6 Ost&Skink pasta till lunch 🍻 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 6 Dela Inlagd Januari 6 Vinmarinerad rostbiff. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Januari 6 Dela Inlagd Januari 6 Kvälls macka och te 🍻 6 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 6 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 6 I söndags trodde jag att det var ett par bitar oxfilé jag tog ut från frysen, men det var det inte.... dessa bitar såg ut som tunnt skuren ryggbiff och var definitivt inte så möra! Köttet serverades med en gratäng med långlagrad prästost, baconlindad grön sparris som fick lite honung och chiliflakes uppepå... helt okej med ett glas rött från Italien! Igår blev det ost och kex... fantastiskt gott! Dagens frulle innehöll hela kostcirkeln. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 7 Dela Inlagd Januari 7 En simpel omelett hos grannen till frukost idag. Behöver inte mycket efter gårdagens buffé. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... svampen Inlagd Januari 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 7 Då var man här igen Bästa fiket & Restaurang i Nohntanburi ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Där Fångar från Bangkok Hilton som ligger mitt emot serverar och jobbar för att rehabiliteras ut i samhället.Dom har även en möbeltillverkning där man kan handla på området. Idag vart det Cesarsallad Jordgubbs Shake åså lite Efterrätt Kaffekaka Apelsin Bakelse. Grym Gött ! 11 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 7 Dela Inlagd Januari 7 20 timmar sedan, skrev 65Selander: Vinmarinerad rostbiff. Med Potatissallad och ketchup 🤣 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 7 Dela Inlagd Januari 7 28 minuter sedan, skrev svampen: Med Potatissallad och ketchup 🤣 Sriracha 🙂 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 7 Dela Inlagd Januari 7 Enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd Januari 7 Dela Inlagd Januari 7 45 minuter sedan, skrev 65Selander: Sriracha 🙂 Det är nog favorit starka såsen, funkar nästa överallt där man vill stärka upp det! 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Januari 7 Dela Inlagd Januari 7 Ikäll blev det pocherad torsk med äggsås 🍻 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 7 Dela Inlagd Januari 7 Igår bjöds det på hemmamekad pizza med följande pålägg, långlagrad prästost, kronärtskocka, rökta musslor med vitlök, bacon, oliver och grillad inlagd paprika... fantastiskt gott och proppmätt! 😋 Å idag var det slut på sötebrödsdagarna, inte ett dugg kött till resterna av potatisgratängen..jaja mätt blev jag ju...😉 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 8 Dela Inlagd Januari 8 Enligt frugan så hade jag glömt att köpa hem kaffe så jag fick bjuda på frukost idag. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Januari 8 Dela Inlagd Januari 8 Frukost ☕️ 5 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 8 Dela Inlagd Januari 8 Kebabrulle från tisdagens hundpåse till mellanmål idag. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 8 Dela Inlagd Januari 8 enis 5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 8 Dela Inlagd Januari 8 Frulle..😋 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Januari 8 Dela Inlagd Januari 8 Trött på Thaislafs, får bli en calzone 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 Frukostmacka Jag stod för det konstnärliga 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 1 timme sedan, skrev rolba: Frukostmacka Jag stod för det konstnärliga Ja det synns att det blev en sen frukost och du fått i dig ett antal stärkande Zero, den konstnärliga ådran blomstrar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
schmar Inlagd Januari 9 Dela Inlagd Januari 9 (ändrad) Massaman Gai för mig seafood till familjen!! Ändrades Januari 9 av schmar 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu