ellim63 Inlagd Söndag kl 21:22 Dela Inlagd Söndag kl 21:22 Meningen var att bjuda mina kära vänner på en aptitretare igår innan jag blev lite ömklig... Så jag behövde inte laga mat idag heller, smörstekt grötbtöd med sallad, skagenröra och stenbitsrom...kände smaker idag och det smakade jättegott! Ber om ursäkt för att jag redan smakat men jag var hungrig som en varg! 😋 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Söndag kl 22:36 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 22:36 enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Igår kl. 10:29 Dela Inlagd Igår kl. 10:29 Enkelt idag men gött ! 4 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... mrsurin Inlagd Igår kl. 11:35 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 11:35 Min favoritrestaurang i Sangkha, att man får så mycket mat för 35 B här i billiga Issan, jag åt sweet and sour chicken, frugan slog till på en pack a pao. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 13:07 Dela Inlagd Igår kl. 13:07 Idag blev det lite korv på pizzan igen 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd 20 timmar sedan Dela Inlagd 20 timmar sedan Blev lite julmat idag 🍻 5 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd 20 timmar sedan Dela Inlagd 20 timmar sedan Kycklinglårfilé kryddad med dragon.. fantastiskt gott! 😋 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu