Nicholas Inlagd December 17 Dela Inlagd December 17 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17 Dela Inlagd December 17 pad kaprow frulle enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 17 Stekt strömming med kaviar emellan och potatismos, lingonsylt i en liten bytta bredvid... fantastiskt gott! 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Torsdag kl 01:26 Dela Inlagd Torsdag kl 01:26 Frukost innan dagens dont 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Torsdag kl 05:17 Dela Inlagd Torsdag kl 05:17 Inatt gick det inte att sova så har tillbringat natten med engelska deckare, åsså blev jag sugen på nåt så hittade fetaost och goda oliver i kylskåpet. Ett glas rött hade passat bra till om det inte varit halv sex på morgonen! 🤣 8 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Torsdag kl 11:01 Dela Inlagd Torsdag kl 11:01 Käkade ju frukost innan jag väckte tuppen i morse så blev tvungen att ta ett mellanmål innan kvällens gratismat. 7 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Torsdag kl 11:26 Dela Inlagd Torsdag kl 11:26 24 minuter sedan, skrev rolba: Käkade ju frukost innan jag väckte tuppen i morse så blev tvungen att ta ett mellanmål innan kvällens gratismat. Inte för att vara taskig, men det där (vad det nu är) såg inte så aptitligt ut........korven! 1 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... mrsurin Inlagd Torsdag kl 11:42 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 11:42 Åt Mo jang eller som thai också säger Mo ka ta. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Torsdag kl 12:12 Dela Inlagd Torsdag kl 12:12 43 minuter sedan, skrev Soengsang: Inte för att vara taskig, men det där (vad det nu är) såg inte så aptitligt ut........korven! Testade för variationens skull. Är väl inte den bästa man tryckt i sig. Tror den hette Franz nånting. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Torsdag kl 21:03 Dela Inlagd Torsdag kl 21:03 9 timmar sedan, skrev mrsurin: Åt Mo jang eller som thai också säger Mo ka ta. Ser för jäkla gott ut, men att sitta på golvet går bort! 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Torsdag kl 21:06 Dela Inlagd Torsdag kl 21:06 Mikrade rester, stekt fläsk med löksås och Amadinepotatis... Så jäkla gott att man blir förvånad! 😉 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Fredag kl 02:11 Dela Inlagd Fredag kl 02:11 Dagens lilla frukost. Har ju lunchträff idag. Det enda som var mindre av var nog juicen. 🙂 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Fredag kl 03:19 Dela Inlagd Fredag kl 03:19 6 timmar sedan, skrev ellim63: Ser för jäkla gott ut, men att sitta på golvet går bort! Undra om inte falangerna hade ett eget bord? Ingen verkar sitta där på golvet i varje fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Fredag kl 05:56 Dela Inlagd Fredag kl 05:56 Enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... svampen Inlagd Fredag kl 09:24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 09:24 (ändrad) Idag kommer Barnbarna hem efter skolan på mat så det får bli deras favorit Spaghetti & Köttfärssås Yummy 🍜👍 Ändrades Fredag kl 09:25 av svampen 10 1 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Fredag kl 10:18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 10:18 Fläsk file idag. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Fredag kl 14:33 Dela Inlagd Fredag kl 14:33 Typ kycklingsallad 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Fredag kl 19:22 Dela Inlagd Fredag kl 19:22 Kvälls macka 🍻 5 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Lördag kl 06:53 Dela Inlagd Lördag kl 06:53 Lite mellanmål 👍 3 1 1 1 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Lördag kl 11:45 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 11:45 Igår kväll blev de lasagn 🍻 11 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Lördag kl 11:46 Dela Inlagd Lördag kl 11:46 100 % 🤪 8 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Lördag kl 22:00 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 22:00 Meningen var ju att några goda vänner skulle komma hit och jag skulle kocka maten.. helt plötsligt på morgonen fick jag ont i halsen, svettades och frös om vartannat så det var ju bara att avboka vännerna! 😢 Som tur fanns det en matlåda i kylskåpet.. fläskkarré med klyftpotatis och kantarellstuvning, inte för att det smakade så mycket men jag fick ju lite i lilla maggen! 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 03:05 Dela Inlagd Söndag kl 03:05 Frukost i hemmets lugna vrå. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 10:46 Dela Inlagd Söndag kl 10:46 Blev en burgare ur hundpåsen från igår till mellanmål. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Söndag kl 16:59 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 16:59 enus 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu