rolba Inlagd Igår kl. 10:08 Dela Inlagd Igår kl. 10:08 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Den på Fleminggatan? Isf har de fixat ventilationen eftersom för något år sedan så luktade man ribs när man lämnade och som tur är så fanns det ingas gathundar utanför 🙂 Hornsborgstrand tror jag det heter. Polarn käkade ribs men vi satt ute så inga problem med lukten 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 10:10 Dela Inlagd Igår kl. 10:10 Högrevschili med bönor, nachos och ris 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Igår kl. 16:04 Dela Inlagd Igår kl. 16:04 lunch middag enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Igår kl. 17:23 Dela Inlagd Igår kl. 17:23 Igår blev det pytt med det som hör till..😋 Åsså stekte jag några extra att att ha på mackan när man blir lite sugen! 👍 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 15 timmar sedan Dela Inlagd 15 timmar sedan Slut på huvudstadsglamor för denna vecka. En enkel leverpastejmacka hemma i uterummet. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd 8 timmar sedan Dela Inlagd 8 timmar sedan Fredagsmyset serverades på uteplatsen, frugan skördade årets första chili från växthuset.. ❤️ Frugan mekade till en chilistark dip med koriander, lime, socker och vitlök.. passar så jäkla bra tillsammans med vannameiräkor.... underbart gott! Å till mig blev det Gruyère tillsammans med gröna oliver från Italien så jäkla gott att man nästan blir förbannad .. men inte nog med det frugan fixade även till en bukett med pelargoner..så jäkla vackert! ❤️❤️❤️ 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd 7 timmar sedan Dela Inlagd 7 timmar sedan Idag bestämde frugan att det skulle bli gofika och jag vågar ju inte säga emot..😀 Budapestbakelse med latte och en sipp single malt från Irland.. fantastiskt gott och trevligt! 💕 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan (ändrad) En fantastisk lasagne från von Lidl toppad med lite västerbottenost. För varmt i uterummet så jag fick skotta i mig den inomhus. Ändrades 6 timmar sedan av rolba 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd 5 timmar sedan Dela Inlagd 5 timmar sedan 50 minuter sedan, skrev rolba: En fantastisk lasagne från von Lidl toppad med lite västerbottenost. För varmt i uterummet så jag fick skotta i mig den inomhus. Testade en sån i veckan, tyckte den saknade salt å peppar, annars OK! Delade med min dotter, är inte så hungrig i värmen... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd 47 minuter sedan Dela Inlagd 47 minuter sedan Fläskschnizel med råstekt potatis som kryddades med timjan, vitlök och stark paprika... fantastiskt gott tillsammans med ett glas rosé! 💕 Frugan slog till på en överbliven slatt rödtjut som hon tyckte smakade som hand i handsken! 💕 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu