Wangthong Inlagd Torsdag kl 19:02 Dela Inlagd Torsdag kl 19:02 För att få riktig kvalitetsmat efter missödet med äggrönan gjorde jag en lång utflykt till en riktig kvalitetsrestaurang. Där beställde jag en dagens med räksallad. F Helt fantastiskt vilket jobb de lägger ner för att få menyn ekologisk. Ingen plast skit här inte. Fast jag blev lite besviken på att besticken inte var vassa. Den sega korven smakade dock fantastiskt. Lite synd bara att kniven inte var vass nog att skära den i mindre bitar. Antar att företaget går så pass mycket plus att de skulle kunna anlita någon MPR medlem att slipa deras knivar så att de klarar att skära en korv. Även om Audirs ligger över vad de klarar av att betala borde det finnas någon annan som klarar av så pass komplicerade saker. Utan att spräcka miljonföretagets budget. 2 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Torsdag kl 19:03 Dela Inlagd Torsdag kl 19:03 10 minutes ago, Wangthong said: Imorse var jag så sugen på thaiägg. För att få fram äggrönan kokade jag äggen 30 minuter drygt. Så här blev resultatet. Jag blev jättebesviken. Duger jag ej till att få till riktiga thaiägg med äggröna. Vad gör jag för fel? Minst tio dagar på bakgårn (utomhus i Gretavärmen), sen sjunger röven bättre än Jan Lindblad (RIP) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Torsdag kl 19:25 Dela Inlagd Torsdag kl 19:25 17 minutes ago, Wangthong said: För att få riktig kvalitetsmat efter missödet med äggrönan gjorde jag en lång utflykt till en riktig kvalitetsrestaurang. Där beställde jag en dagens med räksallad. F Helt fantastiskt vilket jobb de lägger ner för att få menyn ekologisk. Ingen plast skit här inte. Fast jag blev lite besviken på att besticken inte var vassa. Den sega korven smakade dock fantastiskt. Lite synd bara att kniven inte var vass nog att skära den i mindre bitar. Antar att företaget går så pass mycket plus att de skulle kunna anlita någon MPR medlem att slipa deras knivar så att de klarar att skära en korv. Även om Audirs ligger över vad de klarar av att betala borde det finnas någon annan som klarar av så pass komplicerade saker. Utan att spräcka miljonföretagets budget. För ett bättre val Oves sävedalen, halv special även fin dryck finns att välja. Typ oboymjölk, nämnd efter vem tror du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 22 timmar sedan Dela Inlagd 22 timmar sedan Nattbakad flankstek på Bistro Bryggeriet. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd 21 timmar sedan Dela Inlagd 21 timmar sedan En random wok 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd 21 timmar sedan Dela Inlagd 21 timmar sedan Frukost 🥓🍳☕️ 3 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd 18 timmar sedan Dela Inlagd 18 timmar sedan Build Better Bodies 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 14 timmar sedan Dela Inlagd 14 timmar sedan Kvällstugg. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan Kyckling med bea och potatis fick man som personal mat inatt 🍻 2 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 2 timmar sedan Dela Inlagd 2 timmar sedan 4 timmar sedan, skrev Hua Hin: Kyckling med bea och potatis fick man som personal mat inatt 🍻 Det ser inte särskilt hälsosamt ut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu