rolba Inlagd Januari 27, 2025 Dela Inlagd Januari 27, 2025 Frullen. 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Januari 27, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 27, 2025 Lite frukost 🥪☕️ 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... schmar Inlagd Januari 27, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 27, 2025 Gravad Lax och Dillstuvad potatis på Koh Lanta !! Så jäkla gott !! 🙏🙏🙏 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 27, 2025 Dela Inlagd Januari 27, 2025 Pasta frutti di mare 9 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 27, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 27, 2025 Dyrpotatis med Bacon, lök och ost 11 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Januari 27, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 27, 2025 Makaroner och bacon blev det till lunch 🥓🥛 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 27, 2025 Dela Inlagd Januari 27, 2025 Jag har glömt att äta idag... snus å kaffe räknas väl inte? MVH 1 2 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 28, 2025 Dela Inlagd Januari 28, 2025 Omelett med skinka och ost. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 28, 2025 Dela Inlagd Januari 28, 2025 Rester från igår, idag upphottad med sweet chili sause och riven ost 😋 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Januari 28, 2025 Dela Inlagd Januari 28, 2025 Panang chicken 80B Ris 20B stor Sing 80 B på Ann restaurang bakom D apartment i fiskebyn. Prisvärdaste restaurangen hittils 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 28, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28, 2025 1 timme sedan, skrev p125: Panang chicken 80B Ris 20B stor Sing 80 B på Ann restaurang bakom D apartment i fiskebyn. Prisvärdaste restaurangen hittils En fantastisk buffé på på PP bar. Gratis som vanligt. Klart prisvärt. 11 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 28, 2025 Dela Inlagd Januari 28, 2025 (ändrad) "PEKA"-potatisgratäng, uppiffad med vitlökspulver och vitpeppar tillsammans med kassler, jättegott! Rekommenderas, tar 20 minuter i ugn plus nån minut för att lägga innehållet i en form. Sen mindes jag denna fjollans youtube, han hatar det, som sagt fjolla... Första gången jag såg den trodde jag att jag hade ett allvarligt fel på mina smaklökar... Börjar vid 3:13 Sen läste jag kommentarerna till youtuben, typ: "Den godaste potatisgratäng jag ätit" "Bättre än i restaurang (den gubben har inte ätit på Thaihouse i Partille där vi serverar PEKA 😋) " eller "Jag älskar Pekas potatisgratäng" i en massa kommentarer, LÄS dem gärna! MVH Ändrades Januari 28, 2025 av Tommy 5 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 28, 2025 Dela Inlagd Januari 28, 2025 52 minuter sedan, skrev Tommy: "PEKA"-potatisgratäng, uppiffad med vitlökspulver och vitpeppar tillsammans med kassler, jättegott! Rekommenderas, tar 20 minuter i ugn plus nån minut för att lägga innehållet i en form. Sen mindes jag denna fjollans youtube, han hatar det, som sagt fjolla... Första gången jag såg den trodde jag att jag hade ett allvarligt fel på mina smaklökar... Börjar vid 3:13 Sen läste jag kommentarerna till youtuben, typ: "Den godaste potatisgratäng jag ätit" "Bättre än i restaurang (den gubben har inte ätit på Thaihouse i Partille där vi serverar PEKA 😋) " eller "Jag älskar Pekas potatisgratäng" i en massa kommentarer, LÄS dem gärna! MVH Pakas potatisgratäng går inte av för hackor. Visst kan man göra en bättre själv men det är fan inte värt besväret. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 28, 2025 Dela Inlagd Januari 28, 2025 2 minuter sedan, skrev rolba: Pakas potatisgratäng går inte av för hackor. Visst kan man göra en bättre själv men det är fan inte värt besväret. Jag kan göra nåt likvärdigt men det tar 3-4 gånger längre tid, speciellt om man börjar med oskalad potatis... Det är tveksamt om man tjänar nån slant på att göra själv från grunden, och det är absolut omöjligt om man som jag, tar arbetstiden med i beräkningen. Det är inte värt att göra den själv! MVH 2 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 28, 2025 Dela Inlagd Januari 28, 2025 1 minut sedan, skrev Tommy: Jag kan göra nåt likvärdigt men det tar 3-4 gånger längre tid, speciellt om man börjar med oskalad potatis... Det är tveksamt om man tjänar nån slant på att göra själv från grunden, och det är absolut omöjligt om man som jag, tar arbetstiden med i beräkningen. Det är inte värt att göra den själv! MVH Håller med. Gör man egen potatisgratäng har man för mycket fritid. Vill jag lyxa till den ordentligt så toppar jag den med riven Västerbottenost. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 28, 2025 Dela Inlagd Januari 28, 2025 Brukar tillsätta vitlökssalt, riven ost och ibland lite grädde. Blir kanongött😋 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 28, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28, 2025 En kvällsmacka 10 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... wavis Inlagd Januari 28, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28, 2025 Snabbt enkelt o hyffsat gott, 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tommy Inlagd Januari 28, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28, 2025 (ändrad) Khao mann gai! Börjar säljas på en restaurang på Vasagatan i götet på måndag... Gott! MVH Ändrades Januari 28, 2025 av Tommy 14 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 29, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 29, 2025 Blev frukost även idag. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 29, 2025 Dela Inlagd Januari 29, 2025 5 timmar sedan, skrev Tommy: Khao mann gai! Börjar säljas på en restaurang på Vasagatan i götet på måndag... Gott! MVH Intressant med tre såser. Tycker om den klassiska såsen till Khao mann gai. Hur förhåller sig de andra två i förhållande till den? Blev sugen på att smaka men det är lite lång framkörning. Khao mann gai är fantastiskt gott. Här uppe har vi sex km till ett ställe med god khao mann gai men de säljer bara under lunchtid. Kommer man rätt tid är det knökfullt och kommer man för sent är det slut. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 29, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 29, 2025 Dagens husman blev Gustafskorv med dillstuvad potatis På den tiden man körde lastbil åt man alltid det när Hedemora passerades, det var en dagens rätt 7 dar i veckan på ett ställe där 😋 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Januari 29, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 29, 2025 Snabb lunch idag 🌭🍻 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 29, 2025 Dela Inlagd Januari 29, 2025 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dagens husman blev Gustafskorv med dillstuvad potatis På den tiden man körde lastbil åt man alltid det när Hedemora passerades, det var en dagens rätt 7 dar i veckan på ett ställe där 😋 Ser på bilden högre upp att det är hästkött. 80% hästkött är inte fy skam! 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 29, 2025 Dela Inlagd Januari 29, 2025 45 minuter sedan, skrev Wangthong: Ser på bilden högre upp att det är hästkött. 80% hästkött är inte fy skam! Ruggigt bra röksmak på denna, perfekt till en kall pilsner 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu