Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 11, 2024 Ikväll blev det en soppa gjord på egenmekad räkfond med torskfilé, fänkål och pillade räkor... fantastiskt gott tillsammans med vitlöksbröd, underbart! 💕 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tong jai Inlagd Januari 11, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 11, 2024 Här blev det en favorit för mig och junior. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 12, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 12, 2024 Frukost på lokal idag. Frugan bjöd. 100 Baht 140 Baht. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 12, 2024 Dela Inlagd Januari 12, 2024 Thaispaggeti med köttfärssås. 8 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 12, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 12, 2024 Fish & chips på Chicken coop. Fick betala själv, hutlösa 199 baht 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Januari 12, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 12, 2024 Ä va f@n det är ju Fredag enis 10 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 12, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 12, 2024 Blev mat å potatis 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 12, 2024 Dela Inlagd Januari 12, 2024 enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 12, 2024 Dela Inlagd Januari 12, 2024 Prisa vare gud. Uppgraderat till plasttallrik. 5 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 12, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 12, 2024 Gofika med förstärkt glögg och pepparkakor med mögelost.. fantastiskt gott! 😋 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 12, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 12, 2024 Frugans Fredagsmys kanske inte ser så mycket ut för världen men jag lovar det är för jäkla gott.. bläckfisk fylld med fläskfärs kryddad med vitlök, korianderrot och vitpeppar som serverades med ris och en stark chilisås! 💕 Jag fick nöja mig med rester från gårdagen, torskgryta på räkfond med fänkål och räkor.. knäckebröd med långlagrad herrgård från Allerum... underbart gott! 🙏💕😋 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 13, 2024 Dela Inlagd Januari 13, 2024 7 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 13, 2024 Dela Inlagd Januari 13, 2024 enis 8 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 13, 2024 Dela Inlagd Januari 13, 2024 Idag koster det fläsk. Riktigt porslin dessutom. 200 Baht på Sweden Inn 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 13, 2024 Dela Inlagd Januari 13, 2024 enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Januari 13, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 13, 2024 Hemkörd lamm Vindaloo. Tack foodora. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 13, 2024 Dela Inlagd Januari 13, 2024 Idag blev vi bjudna på käk 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 13, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 13, 2024 Idag hade frugan ett ärende på stan, hon skulle köpa ett par örhängen för pengaklappen hon fick av sin svärmor.. och jag fick tyvärr följa med, det räcker med en halvtimme att stå så ryggen helt knäckt..😥 Sen blev det betydligt trevligare, Efesos är inte så långt borta.. Till förrätt tog frugan in friterad bläckfisk och till mig vitlöksbröd med tzatziki.. Till varmrätt blev det triss i grillspett med såser till frugan.. Och jag slog till på pepparstek med en för jäkla god grönpepparsås.. Å jag fick ett par goa öl från Turkiet och så delade vi på ett gott Italienskt rödtjut.. allt var fantastiskt gott och vi hade en riktigt trevlig kväll! 💕🙏 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Januari 13, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 13, 2024 Frun fixade min matlåda det blev ris och gris 😉 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tong jai Inlagd Januari 13, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 13, 2024 Lövbiff med klyftpotatis ikväll. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 14, 2024 Dela Inlagd Januari 14, 2024 Fisk 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 14, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 14, 2024 Thaislafs på Paradise bar 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Januari 14, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 14, 2024 fisksoppa till lunch enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 14, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 14, 2024 Frugan skalade en pomelo eller som åh som den heter på thailändska... fantastiskt gott! 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Januari 14, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 14, 2024 fläskfile, grönpepparsås och kryddmos enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu