Kenneth4618 Inlagd Juli 6, 2023 Dela Inlagd Juli 6, 2023 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 6, 2023 Dela Inlagd Juli 6, 2023 Fiskgratäng med en skål ärtsoppa som förrätt🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 6, 2023 Dela Inlagd Juli 6, 2023 Moules frites på Fyrudden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 6, 2023 Dela Inlagd Juli 6, 2023 Pytonpanna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 6, 2023 Dela Inlagd Juli 6, 2023 Pytt med det som hör till.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2023 Dela Inlagd Juli 6, 2023 en salig blandning av nytt och gammalt pate, champinjonsås och grillad vitkål enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 Fiskburgare “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Fiskburgare Blev nyfiken hemlagat eller restaurang fabrikat? Pressade bitar av fisk "filé" eller bara gegg ? Jag är inte så värst förtjust i fiskpinnar, chicken nuggets och liknade som är gjort av en smet av nåt gegg. Tex mex fisjnuggts var av geggtypen tyvärr och paneringen kräver fritering för att bli bra annars billigt (22 spänn)och gott. Undantagen: Falukorv varm och grillkorv samt leverpastej. Annars undviker jag geggmat en del kallar det processad mat. Käkar korv med bröd Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 Schnitzel på restaurang Pigo i Duved. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 10 minuter sedan, skrev Peolito: Schnitzel på restaurang Pigo i Duved. En panerad wettexduk ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Chrille Columbus: Blev nyfiken hemlagat eller restaurang fabrikat? Pressade bitar av fisk "filé" eller bara gegg ? Jag är inte så värst förtjust i fiskpinnar, chicken nuggets och liknade som är gjort av en smet av nåt gegg. Tex mex fisjnuggts var av geggtypen tyvärr och paneringen kräver fritering för att bli bra annars billigt (22 spänn)och gott. Undantagen: Falukorv varm och grillkorv samt leverpastej. Annars undviker jag geggmat en del kallar det processad mat. Käkar korv med bröd Färdiga av kolja för fish and chips från ishavet.nu gjorda av hela fileer Riktigt goda och jag kör dem i fritösen👍 Ändrades Juli 7, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 Kärringen och skitungen väntar på planet till Arlanda efter en månads semester och då behövs mat Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 5 timmar sedan, skrev Peolito: Schnitzel på restaurang Pigo i Duved. Det var en liten stackare.😉 Hoppas den var god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 Frugan avböjde min mat igår så det blev min brunch idag, pytt med två misslyckade och ett ägg med en hel gula precis som solen.. Underbart! 💕 Åsså vill jag skryta lite över frugan, jäklar vilken blomsterrabatt hon planterade för en dryg månad sedan... Fantastiskt vackert, Tack för att vi finns! ❤️🇸🇪🙏❤️🇹🇭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 Friterad kyckling med tillbehör på Bryggeriet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 Chicken cordon bleu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 (ändrad) On 2023-07-06 at 14:18, skrev Fredman: Moules frites på Fyrudden. Var dom bra? Om dom är bra så kan jag åka dit med frugan för hon gillar musslorna. Ändrades Juli 8, 2023 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 37 minuter sedan, skrev Nicholas: Var dom bra? Om dom är bra så kan jag åka dit med frugan för hon gillar musslorna. Ja de var riktigt bra och det är en fantastisk utsikt. Frugan är också svag för musslor. Smaklig spis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 En Bråviksglass: Ibland är livet gött🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 Som fredagsmys slog frugan till på färska räkor med chilidipp och ris... Medans jag fick nöja mig med goda ostar, rökt renstek, oliver och cocktailkapris.. Men visst var det fantastiskt gott! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 Blev orolig att det bara skulle bli vegetariskt idag. Men det blev lite gris och svamp åxå Blev fantastiskt gott med chilibea. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 Risotto på blomkålsris och kyckling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu