Hua Hin Inlagd Juni 18, 2023 Dela Inlagd Juni 18, 2023 Biffminut med löksky och råstekt potatis blev det till middag 🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2023 Dela Inlagd Juni 18, 2023 garants färska kalljästa pizzadeg skulle vara bäst i test testat den nu två gånger på lite olika sätt inte ett dugg imponerad måste jag då säga enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 18, 2023 Dela Inlagd Juni 18, 2023 Söndagsmiddagen serverades i biblioteket, frugan tyckte att det var ostädat i uterummet.. Smörstekt gösfilé och färskpotatis, romsås med mycket dill och gräslök och rödgulgrönt från frysen.. Underbart, fantastiskt gott! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 Helgen avslutades på bästa vis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 Måndagsfrukost och den grå vardagen gör sig påmind. Det är inte lätt att vara arbetslös. Dillen har i alla fall växt till sig lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 En lulle på templet Med tanke på priset var den godkänd “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 Parmesanfylld köttfärsbiff på Oliver Twist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 Lite sommarmat i regnrusket enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 Två besvikelser i samma bild 😭 Har inte ätit somtam på flera år kommer nog inte äta någon fler ggr i Sverige om den inte är hemlagad av någon thai. Saknar den grillade kycklingen som dom brukar ha på matmopederna i Thailand. Låter som om jag måste åka till Thailand snart 😋 Vad beträffande snapsen är det inget ni behöver prova enligt min mening. Smaken var en väldigt konstgjord smak av hallon kummin kände då jag inte av 😭 Drack den kylskåpskall då den inte klarade av att ligga i frysen (25%) Men får väl prova att kyla den i frysen vid ett senare tillfälle. Jävlar vad text det blev 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 On 2023-06-13 at 18:28, skrev Tommy: Ber om ursäkt i förväg för följande inlägg, vet att reklam för egen verksamhet är lite trist... Men om ni har vägen förbi Thaihouse på Vasagatan 6 i Göteborg, så kan ni beställa på thai och få exakt vad ni önskar. Vår nyanlända kock är riktigt bra, och sätter alla smakerna perfekt, bara förklara vad ni önskar. På Lördag är vi full-bokade (thaifest), men alla andra dagar är det öppet. MVH Förlåt @Alarik det var inte meningen att du skulle bli upprörd, men om du inte klarar ett såpass snällt inlägg, gå och lägg dej!!! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 En tradarmacka är aldrig fel 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 Favoritdottern hade tid hos frisören så hon föreslog lunch efteråt. Lunchen serverades på Stora Hjortstorps gård.. Frugan och favoritdottern slog till på biff med chimichurri och ramslöksmajonnäs.. Och till mig matjes med färskpotatis, syrad grädde och brynt smör.. Så jäkla gott så man blir förbannad, underbart! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 1 timme sedan, skrev goli006: Två besvikelser i samma bild 😭 Har inte ätit somtam på flera år kommer nog inte äta någon fler ggr i Sverige om den inte är hemlagad av någon thai. Saknar den grillade kycklingen som dom brukar ha på matmopederna i Thailand. Låter som om jag måste åka till Thailand snart 😋 Vad beträffande snapsen är det inget ni behöver prova enligt min mening. Smaken var en väldigt konstgjord smak av hallon kummin kände då jag inte av 😭 Drack den kylskåpskall då den inte klarade av att ligga i frysen (25%) Men får väl prova att kyla den i frysen vid ett senare tillfälle. Jävlar vad text det blev 😂 Snaps skall drickas rumstempererad. Speciellt kryddad sprit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 Tänkte ta en korv på biltema men det var fler än jag som fått pension idag så den kön ställde jag mig inte i. Fanns ju bra alternativ hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 10 minuter sedan, skrev rolba: Snaps skall drickas rumstempererad. Speciellt kryddad sprit. All sprit ska väl iof serveras rumstempererad men det kan ju även vara gott med sprit som är riktigt kall 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 19, 2023 Dela Inlagd Juni 19, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Snaps skall drickas rumstempererad. Speciellt kryddad sprit. Håller med fullt och fast! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2023 Dela Inlagd Juni 20, 2023 frukost lunch enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 20, 2023 Dela Inlagd Juni 20, 2023 Raggmunk med fläsk på Kvarnen vid Medis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 20, 2023 Dela Inlagd Juni 20, 2023 Kebab tallrik med bulgur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 20, 2023 Dela Inlagd Juni 20, 2023 Lunch på Campino Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 20, 2023 Dela Inlagd Juni 20, 2023 Pankislunch idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 20, 2023 Dela Inlagd Juni 20, 2023 Raggmunk med fläsk på Forsbacka värdshus. Frugan bjöd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 20, 2023 Dela Inlagd Juni 20, 2023 Missade tydligen frukosten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2023 Dela Inlagd Juni 20, 2023 42 minuter sedan, skrev rolba: Raggmunk med fläsk på Forsbacka värdshus. Frugan bjöd. Såg fint ut Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu