Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Kötthandlarn
6 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Dagens lunch 

20230520_123943.jpg

20230520_125946.jpg

20230520_130109.jpg

Been there and done that and it was more than nice........🙏

MVH: Kotthandlaren, som så har efteråt undrar varför jag helt plötsligt svarade på engelska.......:giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

navion hispania

Tja avslutar en hård  jävla vecka eller månad så långt. Avslutar med att käka hos några systrar  i Härnösand . Riktigt  jävla bra. Så   hur skall man avsluta  en konjak  till  ev sikta in sig  på på nån Eva Goes typ.

Eller  taxi rakt upp till  pulver city kramfors och  dra ombord  white trash  tjack hora.

20230520_190946.jpg

20230520_194648.jpg

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Slank in på Max då frun var sugen på en burgare.  FY FAN så dåligt det är numera, aldrig mer.

Tog en kycklingburgare med parmesanost, smakade unket. Frun tog en  burgare med bacon, var 2 gram vidbränd bacon på den. För att inte tala om den trådsmala stripsen 🤮

20230520_205129.thumb.jpg.752173d0be84c61135d1a817797b16e4.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

UglyFarang
7 timmar sedan, skrev Tallviking:

Hur bär du dig åt för att bli störd av ett digitalt reklamblad i mobilen som du först manuellt själv måste ladda ner för att ens kunna läsa det ?

Vet ej, min tanke var att om jag valde att ladda ner appen och väljer en viss del/kategori reklam så kommer det automatiskt.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

UglyFarang
7 timmar sedan, skrev Elmeri:

Sen kan man ju torka sig i röven med pappersreklam, hur gör man med de digitala ?

Hmm, jag föredrar garanterat riktigt skithuspapper före reklamen för Lambi...

Ändrades av UglyFarang

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Slank in på Max då frun var sugen på en burgare.  FY FAN så dåligt det är numera, aldrig mer.

Tog en kycklingburgare med parmesanost, smakade unket. Frun tog en  burgare med bacon, var 2 gram vidbränd bacon på den. För att inte tala om den trådsmala stripsen 🤮

Ser faktiskt unket ut, ser riktigt förjävligt ut.

Oftast bättre med MCD i längden, jag har aldrig varit ett fan av Max eller BK.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

När jag blir sugen på en fiskburgare så blir det Max, Helt gäkla ok ,, Men hamburgare inte testat på massa år..

Dela på andra sajter

Kenneth4618
25 minuter sedan, skrev wavis:

När jag blir sugen på en fiskburgare så blir det Max, Helt gäkla ok ,, Men hamburgare inte testat på massa år..

Personligen föredrar jag Sibylla 🍔🌭

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Clubsteak som fick gå liite för länge men fortfarande rosa, serverades med potatisgratäng, köpt chilibea och egenmekad tzatziki.. Fantastiskt gott i solnedgången.. Underbart, Tack för att vi finns! ❤️🇸🇪❤️🇹🇭❤️🙏

DSC_9810.thumb.JPG.6a9331e0299bae30514e2eda221bbd27.JPG

DSC_9811.thumb.JPG.4c50291a59225acc40e71c9c6c21b480.JPG

Dela på andra sajter

Tallviking
8 timmar sedan, skrev UglyFarang:

Vet ej, min tanke var att om jag valde att ladda ner appen och väljer en viss del/kategori reklam så kommer det automatiskt.

Nej. Inget kommer automatiskt. Du talar om var du bor eller ger appen tillåtelse till att se var du är och sedan när du startar appen ser du alla aktuella reklamblad från alla butiker på skärmen (som du annars skulle få i en stor hög i brevlådan).

Är du sedan intresserad av att läsa ett av reklambladen du ser framför dig klickar du på det och det laddas ned och du kan bläddra i det. När du är färdig stänger du det bara och det är borta.

Väldigt smidigt och miljövänligt eftersom det då aldrig behöver tryckas på papper gjort av nedsågade träd och aldrig behöver köras ut med avgasproducerande postbil samt du behöver aldrig bry dig om att lämna bladet till återvinningen eller vad du gör med det sedan.

Och om många använder denna metod samt sätter "Ej reklam tack" på brevlådan minskar butikernas kostnader för reklamutskick och i slutändan påverkar det priserna i butikerna på ett positivt sätt.

Win-win-win och win med andra ord.

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Gomorron världen

20230521_082545.thumb.jpg.8823fdbbe3976c3ece0e8cfe4046ea4d.jpg

Hotellfrulle är en bra start på dagen

20230521_084945.jpg

Dela på andra sajter

Några snacks pizzor på grillen igår.

Några med chèvre och honung, några med salami och mozzarella. 46298E2D-8730-4959-81F0-70EAEB2E615C.thumb.jpeg.a0f37604824bbfccd6075e35b8c5012b.jpeg76068475-4A64-4255-AFBD-3ABE20317CA2.thumb.jpeg.294768ef9dda682b42956957e3acb269.jpeg

Dela på andra sajter

UglyFarang
On 2023-04-29 at 12:56, skrev Tallviking:

Lunch på Rådhuskällaren i Lubeck. Och det är ju sparrissäsong......

IMG_20230429_123958.jpg

IMG_20230429_123948.jpg

IMG_20230429_123605.jpg

IMG_20230429_123019.jpg

IMG_20230429_122405.jpg

IMG_20230429_121848.jpg

IMG_20230429_121126.jpg

Du som är ute och rör på dej en hel del, har du något tips på ett anständigt boende i Lübeck?

Med anständigt menar jag hyfsat tyst på natten och ok frukost.

Nu när du är skåneboende så kan jag tipsa om lite entusiast träffar på Söderåsens Värdshus som ligger längs 110:an vid Billesholm, där brukar finnas både trevliga bilar och MC, nästa tematräff ska vara 8/6 med Opel som tema start 16:00 och fri entré.

Dela på andra sajter

UglyFarang
On 2023-05-14 at 10:13, skrev Odin:

Då ska jag förstöra den illusionen för dej...

Årets första surströmming inmundigades igår, Mannerströms delikata strömmingar från fjolåret...

Bilder har inte laddats in i datorn ännu, återkommer

Har du hunnit ladda ner lite bilder än så jag kan få se lite av festen?

Dela på andra sajter

Söndag då blir det macka på silverfat har frugan lärt sig nu. Måste ransonera användandet lite eftersom fatet inte verkar gilla att åka i diskmaskinen.

20230521_101333.thumb.jpg.22158abdfe131a7fb52488ba0e01efbd.jpg

Dela på andra sajter

Tallviking
1 timme sedan, skrev UglyFarang:

Du som är ute och rör på dej en hel del, har du något tips på ett anständigt boende i Lübeck?

Med anständigt menar jag hyfsat tyst på natten och ok frukost.

Nu när du är skåneboende så kan jag tipsa om lite entusiast träffar på Söderåsens Värdshus som ligger längs 110:an vid Billesholm, där brukar finnas både trevliga bilar och MC, nästa tematräff ska vara 8/6 med Opel som tema start 16:00 och fri entré.

Tyvärr har aldrig övernattat i Lubeck mer än på egna fartyg så inget tips där

Har sett bilträffarna när jag åkt förbi där samt känner till månadsträffarna i Folkets park i Billesholm.

En kompis till mig bor precis vid Borgeby slott i Bjärred där dom har väldigt stora träffar varje vecka tror jag det är. Kompisen sa att rekordet är 7000 bilar på en träff

Dela på andra sajter

UglyFarang
9 minuter sedan, skrev Tallviking:

Tyvärr har aldrig övernattat i Lubeck mer än på egna fartyg så inget tips där

Har sett bilträffarna när jag åkt förbi där samt känner till månadsträffarna i Folkets park i Billesholm.

En kompis till mig bor precis vid Borgeby slott i Bjärred där dom har väldigt stora träffar varje vecka tror jag det är. Kompisen sa att rekordet är 7000 bilar på en träff

Har inte Borgeby flyttat till vikingaparken i Löddeköpinge eller var det tvärtom?

Ändrades av UglyFarang

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev UglyFarang:

Har du hunnit ladda ner lite bilder än så jag kan få se lite av festen?

När dom kommer inte, däremot det jag käkade i Fredags... Hugos isterband. Sparris från Kalmar och Cajennegrillad majs

IMG_2496.thumb.jpeg.36dff9f7169434b9d970cebb15f4e43d.jpeg

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Tallviking
19 minuter sedan, skrev UglyFarang:

Har inte Borgeby flyttat till vikingaparken i Löddeköpinge eller var det tvärtom?

Vet inte. Har inte varit där själv ännu

Dela på andra sajter

Grillat, OBH Nordica, second hand, 120 SEK. Gäller att ha riktiga grejer!

image.thumb.png.9347d15bff359f1dc3ad947d21320b8c.png

Livet är fullt av val, jag valde Ford

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...